Strona 1 z 1

Ruchome tekstury

: 23 gru 2009, 20:16
autor: zymla2
Kilka razy importowałem do własnej paczki tekstury i korzystałem z nich na swojej mapce.
Przypomniało mi się że gdy grałem w AW, gdy koleś miewał problemy z mózgiem całe otoczenie zmieniało tekstury na takie ruchome np. Wodne, krwawe i mięsne ;D
Próbowałem jakieś gif'y przerobić na dds no niby był ten format ale importować tekstur się nie dało :/ W czym problem?? Z góry dzięki za odpowiedź :D

: 23 gru 2009, 20:41
autor: MaKiPL
Otóż te teksturki to nie żadne gifusy, tylko mają dodaną opcję PAN, czyli np.
Przesuwanie tekstury do X,Y

: 23 gru 2009, 22:06
autor: zymla2
Hmm rozumiem
Czyli nie ma szans na biegającego po ścianach Goku? :/
:D :D :D

: 24 gru 2009, 10:29
autor: MaKiPL
Przeglądając mapę AW-Hospital natrafiłęm na dwa ważne elementy:
MaterialTrigger oraz ScrTrigger
Pierwszy zmieniał tekstury ścian na te z OtherWorlda a ten drugi aktywował tego HeadShake ....
Nie widziałem nigdy animacji w postaci tekstury.... Aczkolwiek były tak jak wcześniej wspomniane ruchome do X lub Y Chyba że byś zrobił 5 klatek i byś co 0,5 zmieniał teksturę ściany MaterialTriggerem....

: 24 gru 2009, 12:21
autor: zymla2
Na razie sobie odpuszczę bo nie jestem jeszcze aż tak obcykany z PostED'em :D Może kiedyś do tego wrócę i pokombinuję...
Dzięki za odpowiedź i WESOŁYCH ŚWIĄT :)

: 25 gru 2009, 00:14
autor: Lothar
https://wiki.beyondunreal.com/Legacy:Animated_Texture - w kilku prostych krokach opisane tworzenie animowanych tekstur 8-)