Strona 1 z 1

MyLevel... Ale jak? + Tworzenie deszczu

: 15 gru 2009, 09:09
autor: MaKiPL
Często stykałem się z tym że wszystkie nowe tekstury pakowane są do plików .fuk
Następnie dowiedziałem się że nazywa się to tak zwany MyLevel
Od X czasu zawsze nowe teksturki pakowałem do nowej paczki, lecz myślę że ten sposób jest szybszy i łatwiejszy, ale jak to zrobić? Jak dodać teksturę, dźwięk, muzykę, Model do MyLevel?

PS.Wiem że to pytanie ze stanowiska 'początkujący' :D ale na serio nie wiem :D

============

A teraz tworzenie deszczu, wiem żeby stworzyć deszcz muszę utworzyć emitera i wrzucić go do SkyBoxa, tylko jak mogę taki deszcz za pomocą Emitera zrobić?

: 15 gru 2009, 13:48
autor: Pangia
Co do deszczu to poszperaj w mapie odmóżdżarni z AW (DogPound.fuk).

: 17 gru 2009, 18:45
autor: Tiszer
żeby zrobić mylevel wystarczy naciśnąć import potem wybierasz texture a na koniec zamiast paczki np.Animals skins wpisujesz mylevel i już masz paczkę

: 21 wrz 2016, 19:56
autor: TiTmx4
A jak importować skrypty do paczki MyLevel , bo wiem że się tak da ale nie wiem jak to zrobić ?

: 22 wrz 2016, 00:44
autor: Tiquill
W PostEd otwierasz okno przeglądarki klas. Sprawdzasz interesujący cię skrypt i szukasz czego jest rozszerzeniem. Czyli jeśli twój skrypt HisSuperPawn.uc jest podklasą Bystanders, to szukasz w drzewie klas otwartej przeglądarki tej klasy. I dalej jak na obrazku:

Obrazek

: 22 wrz 2016, 07:48
autor: Pan Szatan
Tiquill, nie umie liczyć do 3? ;>

: 22 wrz 2016, 10:01
autor: Tiquill
Pan Szatan, nie umie czytać zielonego? :P

: 22 wrz 2016, 10:46
autor: TiTmx4
Poradziłem sobie w inny sposób robiąc paczkę skryptów o nazwie "MyLevel".u potem otworzyłem paczkę w edytorze na mapie w której chciałem , potem postawiałem na mapie własnego skrypta , przebudowałem wszystko i zapisałem , sprawdziłem i wszystko działa.

: 22 wrz 2016, 10:54
autor: Tiquill
Mxxx4 pisze:Poradziłem sobie w inny sposób robiąc paczkę skryptów o nazwie "MyLevel".u
MyLevel.u, jak coś. Można i tak, owszem. PostEd wczyta wszystko. Tak samo MyLevel.utx dla tekstur itp. Zapomniałem o takim sposobie. Ale mój jest szybszy. ;)

: 22 wrz 2016, 13:02
autor: Rycho3D
Skoro spakowałeś skrypt do paczki "u" to poco ją nazwałeś MyLevel ?
Mogłeś ją dowolnie nazwać.
Teraz mogą ci nie działać inne mapy, bo nie znajdzie skryptu w twoim pakunku.

: 22 wrz 2016, 16:04
autor: TiTmx4
nazwałem tak bo to się automatycznie importuje do paczki danych w pliku mapy 'chyba' :) , a jeśli będę chciał zrobić ten skrypt na drugiej mapie to go przekopiuje , ale ten skrypt który dodałem sobie do mapy dotyczy oświetlenia więc będzie działać tylko na tej mapie to wiem , a jeśli chodzi o przechodzenie z mapy na mapę to niema problemu bo na innych mapach jest standardowe oskryptowanie oświetlenia.

Ps. Wiem że pliki modów dodanych do mapy np. broń lub inne nie będą działać na innych mapach bo wymagają dostępu do plików zewnętrznych których nie ma bo są w pliku mapy. :)

: 22 wrz 2016, 20:54
autor: Tiquill
Warunek porządku w grze, kiedy zrobisz MyLevel.u (lub MyLevel.uax itp z nazwą MyLevel), to po całej operacji skasowanie tej paczki, by błędów uniknąć na innych mapach. Właściwa mapa zawartość wczytała już "w siebie" i pliczek swoje zrobił, roboczy pliczek więc należy usunąć.