Strona 1 z 1
[POMOC] Własciwosci broni
: 14 cze 2009, 23:02
autor: Noobrzor
Witam
Szukam i szukam,czytam i czytam i nadal nie rozumiem co mam zrobic zeby zmieniac wlasciwosci broni. Otoz moim zamierzeniem jest nadaniu wszystkim podstawowym,tym z AWP oraz Hellsing Casull i Doom 2 Chaingun, broniom nieskonczonej amunicji. (Tak jak np. w maczecie,macha non stop i nie widac licznika) Czy moze mi ktos wyjasnic krok po kroku co zrobic?
EDIT
Probowalem ustawiac w pistolu UsesAmmo i dawałem // na poczatku. Tak samo z PistolBulletAmmoInv ustawialem ze "expands InfiniteAmmoInv" zamiast "P2AmmoInv" i nic nie idzie. Proszę was pomozcie!
Mało tego,zmieniłem w wyexportowanych skryptach 1 i to 100% działającą rzecz i nie odpaliło. Czy po exporcie,zmienieniu plików i Compile All trzeba jeszcze cos zrobic?
: 15 cze 2009, 22:26
autor: little_psycho
Trzeba wrzucic skompilowane skrypty z stamtąd skąd je wziąłeś.
: 16 cze 2009, 00:04
autor: Tiquill
Klasa AmmoInv tych broni musi być podklasą InfiniteAmmoInv, tyle na pewno. Ale co jeszcze trzeba - nie wiem, nie sprawdzałem, nie zajmowałem się tym.
Noobrzor pisze:Probowalem ustawiac w pistolu UsesAmmo i dawałem // na poczatku
Dwa ukośniki wyłączą ten parametr, ale gra użyje parametru, jaki przynależy do klasy nadrzędnej edytowanego skryptu. Wyłączenie danego parametru robi się przez =None ale to może dać w tym przypadki odwrotny skutek, nie będzie wcale amunicji.
A że nie chce się skompilować? Jeśli, jak zasugerował przedmówca, dajesz to do innej paczki, to musisz pilnować, by wszystkie parametry już nie odwoływały się do nazw oryginalnych skryptów. No i przypomnę, że przerabiasz cudze produkcje, sprawdź zatem, czy ich autorzy nie zastrzegli sobie praw, czy zezwalają na ich edycję i publikację w zmienionej formie.
: 16 cze 2009, 08:18
autor: Noobrzor
A moglbys mi wyjasnic co konkretnie zrobic? BO ja calkiem zielony jestem,mam jakiestam pliki daje compile all i nie ma zadnych bledow. Skoro nie trzeba nic wiecej zrobic to chyba mam cos z tymi compilami,ale za cholere tego nie rozumiem.(No oprocz paru wpisow w samych skryptach)
A co do praw autorskich nie zamierzam tego publikowac,a na uzytek wlasny mozna.
EDIT:
NO to daje compile all i co mam dalej dokładnie zrobic? Wrzucic to wiem,ale jak i gdzie?
: 16 cze 2009, 17:04
autor: Tiquill
Noobrzor pisze:NO to daje compile all i co mam dalej dokładnie zrobic? Wrzucic to wiem,ale jak i gdzie?
W tym poście masz jak się PostEd i UCC.exe posługiwać:
https://forum.postalsite.info/p ... .html#40319 Jest o dodaniu bystandera, ale operacje jakie tam trzeba przeprowadzić z kompilacją są takie same. W skrócie:
1. wypakować skrypty, które chcesz edytować.
2. przerobić je po swojemu, uważając, by nigdzie nie było odwołań do paczek, których nie używasz (szukasz tej nazwy i podmieniasz na nazwę swojej paczki)
3. kiedy wszystko jest we właściwym folderze dajesz komendę "ucc make" (bo z UCC.exe w tym przypadku korzystaj, a nie PostEd)
4. gdy paczka jest gotowa pozostaje nigdzie już jej nie przenosić, a uruchomić grę i testować działanie.
: 16 cze 2009, 18:28
autor: Noobrzor
Same errory i nic nie dziala. Pierdziele to. Temat do zamkniecia.
: 16 cze 2009, 22:52
autor: Tiquill
Nie zamykam. Rozmawiał ze mną na GG i mu się powiodło, ma co chciał.
