Strona 1 z 1

[Pomoc]Import actor(ów) z AW

: 09 maja 2009, 23:58
autor: dark0007
Chciałbym w PostED do mapy dodać bronie i postacie (zoombie) z Apocalypse Weekend.Gdy otwieram pliki z actorami z tej zakładki actor classed (a konkretniej gdy już znajdę te pliki z AW i klikam otwórz) wywala błąd "Critical Error".Proszę o pomoc.

[ Dodano: 2009-05-10, 10:52 ]
Ludzie pomóżcie!
Nie mogę robić map z bronią i postaciami z Apocalypse Weekend.

: 10 maja 2009, 16:24
autor: Dr. Dundersztyc
dark0007 pisze:wywala błąd "Critical Error"
Daj tu treść tego błędu.

: 10 maja 2009, 16:53
autor: RaV
Jak klikasz otwórz ? Ja tam nic nie znalazłem :D ( w stylu otwórz ).
Zrób tako ( w skrócie ) :
- znajdujesz w Actor/Pawn/FPSPawn ... itd. aż dojdziesz np. do AWZombie/ZombieCharger i naciskasz na niego nic więcej,
- klikasz prawym guzikiem u myszy :) w jakimś miejscu na mapie gdzie chcesz dodać zombiaka i naciskasz na " Add ZombieCharger Here ".
I wszystko i zombiak dodany tak samo robisz z innymi postaciami oraz broniami.


Jak masz AW nie musisz nic importować przy uruchomieniu PostEd'a ładuje ci różne paczki w tym postacie z AW i bronie z AW.

: 10 maja 2009, 19:58
autor: dark0007
RaV ,tylko za nim będę mógł to zrobić najpierw muszę kliknąć "Open Package" potem znaleźć folder z Apocalypse Weekend ,następnie folder system ,zaznaczyć wszystkie pliki i kliknąć "otwórz".Wtedy w zakładce Actor Classes powinny pojawić się też postacie i bronie z AW.Niestety gdy klikam przycisk "otwórz" i zaczyna się ładować ,to w pewnym momęcie wywala Błąd krytyczny "Critical Error" a brzmi on tak :
Assertion failed: GetPropertiesSize()>=sizeof(UObject) [File:C:\Projects\Postal2\prog\Warfare\Core\Src\UnClass.cpp] [Line: 991]

History: UClass::Serialize <- (Class AWEffects.VomitSplatMaker) <- LoadObject <- (Class AWEffects.VomitSplatMaker 34181==34181/91224 34090 96) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Class <- UEditorEngine::Exec <- (CLASS LOAD FILE="D:\Postal2STP\ApocalypseWeekend\System\AWEffects.u") <- UUnrealEdEngine::Exec <- WBrowserActor::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 000206D0 514 <- MessagePump <- MainLoop
Proszę o pomoc bo próbuję robić mapkę w stylu "Evil: Zagłada Ludzkości".

: 10 maja 2009, 21:37
autor: RaV
Ale już Ci napisałem, że jeśli masz AW to w edytorze masz załadowane paczki z AW.
No przynajmniej u mnie tak jest :)

: 11 maja 2009, 16:29
autor: dark0007
U mnie doszła tylko krowa ,a poza nią nie ma żadnych innych postaci ,ani broni ,ani nawet przedmiotów z AW :/ :(.

: 11 maja 2009, 17:32
autor: Tiquill
Może masz uszkodzony plik AWEffects.u lub jeszcze inne (albo ich brak). Instalka świeża? Jeśli nie, zainstaluj od nowa. No i w przypadku' gdy masz pirata, pliki potrafią być uszkodzone. Fraza prog\Warfare\ wskazuje, że edytor czegoś nie zna lub nie ma, stąd daje taki komunikat.

: 11 maja 2009, 17:43
autor: prawdziwy 666
a ja zadam takie głupie pytanie czy ty nie próbujesz przypadkiem otworzyć te postacie w edytorze od STP???

: 11 maja 2009, 17:49
autor: dark0007
Dodam ,że zainstalowałem dodatek Apocalypse Weekend do zwykłego Postala 2 ,a dopiero później do STP.Plików ze starym folderem z AW nie usunąłem ,bo już działa normalnie gra ,a wcześniej jak do zwykłego Postala ją walnąłem to nie było efektów takich jak strzał z broni ,czy wybuch.Czy to może być przyczyną?Za niedługo przeinstaluje wszystko i chyba powinno działać normalnie?Jak myślicie?

: 11 maja 2009, 18:39
autor: Tiquill
Jeśli AW będzie w takiej lokalizacji (w twoim przypadku literka D na początku):
D:\Postal2STP\ApocalypseWeekend\
to na pewno będzie dobrze. Pod warunkiem, że STP jest poprawnie zainstalowane i działa poprawnie. I za sugestią prawdziwego dodam: AW edytujemy edytorem z AW a nie z STP.

: 11 maja 2009, 22:17
autor: dark0007
Dzięki za odpowiedzi.Sprawa się rozwiązała ,a mianowicie trzeba używać edytora z AW o którym nie miałem pojęcia.
PS.Czy wie ktoś jak zrobić ,aby zombiaki na mnie szły ,a nie stały w miejscu jak słupy puki się do nich nie zbliżę?

: 12 maja 2009, 00:13
autor: Tiquill
Aby zombiaki atakowały od razu trzeba kilka rzeczy, o których nie mam specjalnego pojęcia. Może wystarczy, że ustawisz dla nich HomeNode, na którego wkroczenie będą w odpowiedzi atakowały (zombiakowi dajesz wtedy bAngryWithHomeInvaders). A może coś w stylu bGunCrazy na True lub bRiotMode=True lub inne ustawienia w PawnAttributes, popróbuj. Przyjrzyj się, jak taki na mapie dla AW jest skonfigurowany, albo wprost skopiuj go, np z LowerParadise3.fuk.

: 12 maja 2009, 20:57
autor: dark0007
Właśnie zmieniam im tam wszystko ,patrze na te zombie z LowerParadise3.fuk ,nawet ich stamtąd z kopiowałem ,ale i tak muszę do nich podchodzić ,aby mnie zaatakowały :|

: 17 maja 2009, 01:37
autor: Tiquill
Nie wiem co więcej radzić. Ale jak się z tym uporasz, chętnie poznam.

: 17 maja 2009, 10:50
autor: RaV
Naciśnij dwa razy na zombiaka lewy przyciskiem u myszy, rozwiń zakładkę PawnAttributes,
znajdź PawnInitialState, naciśnij na to i obok pojawi się strzałka, kliknij na nią i wybierz
EP_AttackPlayer.