Ok , Rozczytujemy posty wyżej :}
Stawiamy Bystandera [człowieka] Otwieramy jego opcje następnie 'event'> i w polu 'tag' wpisujemy np.Koniec , teraz otwieramy master browsera na actor classes
następnie Actor>KeyPoint>AIscript>Scripted Sequences i wybieramy 'scripted trigger'
Następnie stawiamy go na mapkę
wybieramy opcje tego triggera i zaznaczamy w opcjach 'End of game'
Następnie w tym triggerze wchodzimy do zakładki 'event' i w polu event wpisujemy 'Koniec'
czyli to co daliśmy temu gościowi , i kiedy gościu po zabiciu zniknie , to wtedy mamy koniec gry :}
Ikonki nie wiem jak dodać , chyba że się mylę to co napisałem , aczkolwiek nie testowałem bo jeszcze mam sporo do zrobienia przed moim 'końcowym bossem'
Ale zapewne z tą ikonką to też musi być tag postaci ...
PS.Sory za Post by post ale chciałem żeby post był uważany że jest nowa odpowiedź , bo jakbym edytował to gościu by nic nie wiedział , jak i wszyscy inni
EdIt:
Ach błędy mam

:
Stawiamy Bystandera [człowieka] Otwieramy jego opcje następnie 'event'> i w polu 'tag' wpisujemy np.Koniec , teraz otwieramy master browsera na actor classes
następnie Actor>KeyPoint>AIscript>Scripted Sequences i wybieramy 'scripted trigger'
Następnie stawiamy go na mapkę
wybieramy opcje tego triggera i zaznaczamy w opcjach 'End of game'
W polu 'tag' wpisujemy 'boss'
Następnie stawiamy kolejnego Scripted Triggera , wtedy już musimy zaznaczyć w opcjach Enemy Health i w polu tag wpisać 'Koniec' a w 'event' dać 'boss'