Strona 1 z 1

[POMOC] koniec gry

: 24 kwie 2009, 12:56
autor: RaV
Witam, napiszę tutaj krótko w czym problem. Jak mam zrobić żeby był koniec gry po zabiciu jakiejś osoby. Czyli zabijam kogoś i kończy się gra :)

: 26 kwie 2009, 15:48
autor: Loc
Eehm... nie da się?

Najpierw wyjaśnij, o co Ci chodzi z tym końcem gry. To ma byc przegrana, wygrana, czy jak?

: 26 kwie 2009, 17:04
autor: eddie
Chodzi o coś w stylu szatana w ED i Mike'a w AW. Nie wiem jak

: 27 kwie 2009, 14:36
autor: Tiszer
musisz dodać do mapy scripted trigger i ustawić end of game

: 27 kwie 2009, 16:19
autor: RaV
Zrobiłem tak, ale najpierw trzeba chyba ustawić, że ma się to uruchomić po zabiciu no tego ludzika :D No i pytanie jak to zrobić ?

: 27 kwie 2009, 16:47
autor: Tiszer
musisz zrobić kolejnego scripted trigera i ustawic enemy health i najpierw wpisać tag tego kogoś kogo chcesz zabic a potem ikonke która będzie wyswietlala zycie wroga a potem połączyć to wszystko triggerem

: 29 kwie 2009, 01:09
autor: Tiquill
Khem, trochę jak szyfrem pisane, gdy czyta to niewtajemniczony. Dobrze, że jest odpowiedź, ale lepiej, gdyby była bardziej strawna.

: 15 wrz 2009, 18:34
autor: MaKiPL
a jak zrobić żeby gra zakańczała się po wejściu np. do domku ? albo otwartego grobu [taki szajs] xD

: 20 paź 2009, 10:33
autor: MaKiPL
Ok , Rozczytujemy posty wyżej :}

Stawiamy Bystandera [człowieka] Otwieramy jego opcje następnie 'event'> i w polu 'tag' wpisujemy np.Koniec , teraz otwieramy master browsera na actor classes
następnie Actor>KeyPoint>AIscript>Scripted Sequences i wybieramy 'scripted trigger'

Następnie stawiamy go na mapkę
wybieramy opcje tego triggera i zaznaczamy w opcjach 'End of game'
Następnie w tym triggerze wchodzimy do zakładki 'event' i w polu event wpisujemy 'Koniec'
czyli to co daliśmy temu gościowi , i kiedy gościu po zabiciu zniknie , to wtedy mamy koniec gry :}

Ikonki nie wiem jak dodać , chyba że się mylę to co napisałem , aczkolwiek nie testowałem bo jeszcze mam sporo do zrobienia przed moim 'końcowym bossem'
Ale zapewne z tą ikonką to też musi być tag postaci ...

PS.Sory za Post by post ale chciałem żeby post był uważany że jest nowa odpowiedź , bo jakbym edytował to gościu by nic nie wiedział , jak i wszyscy inni :) :)


EdIt:
Ach błędy mam :D:
Stawiamy Bystandera [człowieka] Otwieramy jego opcje następnie 'event'> i w polu 'tag' wpisujemy np.Koniec , teraz otwieramy master browsera na actor classes
następnie Actor>KeyPoint>AIscript>Scripted Sequences i wybieramy 'scripted trigger'

Następnie stawiamy go na mapkę
wybieramy opcje tego triggera i zaznaczamy w opcjach 'End of game'
W polu 'tag' wpisujemy 'boss'

Następnie stawiamy kolejnego Scripted Triggera , wtedy już musimy zaznaczyć w opcjach Enemy Health i w polu tag wpisać 'Koniec' a w 'event' dać 'boss'