Strona 1 z 1

[POMOC]jak zmienić obrażenia broni białej?

: 05 kwie 2009, 18:54
autor: LeatherFace
proszę o pomoc przy tworzeniu mego "z0mO paUchana" z góry dziękuję

: 05 kwie 2009, 20:07
autor: Lothar
Spoko... ale może jakieś konkrety, albo chociaż jeden? 8-)

: 05 kwie 2009, 20:22
autor: The Iceman
Konkret jest w tytule tematu.

: 07 kwie 2009, 18:24
autor: Dragonmatix
Musisz wyexportować paczkę ze skryptami z unrealED'a
Później znaleźć co Ciebie interesuje przerobic skrypt skompilować włożyć do gry i puff.

: 08 kwie 2009, 23:00
autor: Tiquill
Zajrzyj może najpierw tu: [POMOC] Nowa klasa bystandera - masz tam co nieco podstaw oraz krok po kroku, jak pakować edytowane skrypty oraz jak edytować je bezpośrednio w PostEd.

Skala obrażeń danej broni (nie tylko białej, zapodam ogólnie) zawarta jest w defaultproperties skryptów danej broni. Poniżej lista, wg której porównasz sobie, co ma jaką moc obrażeń. Wybrałem co bardziej reprezentacyjne bronie. Fraza .uc oznacza nazwę skryptu, po znaku = masz tą moc obrażeń.

Chaingunv2Weapon.uc ------ ViolenceRank=9
ChaingunWeapon.uc --------- ViolenceRank=5
ChainsawWeapon.uc --------- ViolenceRank=8
DrillWeapon.uc --------------- ViolenceRank=1
FlameWeapon.uc ------------ ViolenceRank=1
GaryHeadWeapon.uc -------- ViolenceRank=9
GasCanWeapon.uc ---------- ViolenceRank=1
GrenadeWeapon.uc --------- ViolenceRank=6
JackalWeapon.uc ------------ ViolenceRank=6
KatanaWeapon.uc ----------- ViolenceRank=3
LauncherWeapon.uc --------- ViolenceRank=9
MacheteWeapon.uc ---------- ViolenceRank=3
MachineGunWeapon.uc ------ ViolenceRank=5
MaDBombWeapon.uc -------- ViolenceRank=2
MaDColtWeapon.uc ---------- ViolenceRank=3
MolotovWeapon.uc ----------- ViolenceRank=2
NapalmWeapon.uc ----------- ViolenceRank=8
NukeWeapon.uc -------------- ViolenceRank=15
PistolWeapon.uc -------------- ViolenceRank=3
RifleWeapon.uc --------------- ViolenceRank=3
SawnOffWeapon.uc ----------- ViolenceRank=4
ScissorsWeapon.uc ----------- ViolenceRank=1
ScytheWeapon.uc ------------- ViolenceRank=3
ShockerWeapon.uc ----------- ViolenceRank=1
ShotGunWeapon.uc ----------- ViolenceRank=3
ShovelWeapon.uc ------------- ViolenceRank=1
SledgeWeapon.uc ------------- ViolenceRank=1
SmegWeapon.uc -------------- ViolenceRank=4
USAS12Weapon.uc ------------ ViolenceRank=6
ZombieLauncherWeapon.uc -- ViolenceRank=1

I to właściwie wszystko, co odpowiada za moc obrażeń. W pytaniu nie zwarłeś jednak, czy tylko o to ci chodzi. I czy w ogóle o to. Dodam więc jeszcze, że o sposobie rozwalania przeciwnika decyduje klasa bystandera. Przechodniów z STP nie można poszatkować na kawałki, daje to dopiero AW i AWP oraz ED. Trudno jednak wszystko wskazać, co komu potrzeba. Zalecam więc korzystać z dodatkowego oprogramowania. Zajrzyj do tematu, który jest niejako rozszerzeniem mojej odpowiedzi: Narzędzia skryptowego szperacza i edytora. W oknie tych programów masz właśnie pliki otwierane dla tych obrażeń. Tak właśnie wygląda obcowanie z duszą Postala 2. ;)

: 09 kwie 2009, 23:56
autor: ALCRD
ViolenceRank to nie moc obrażeń z tego co pamietam
to stopień reakcji policji i ludzi na trzymaną przez ciebie broń

np 9 reagują tak samo jak na bazooke uciekaja w popłochu gliny czasem także waląc tekstem "o w dupe!!"

za obrażenia odpowiada co innego

: 10 kwie 2009, 02:47
autor: Lothar
Coś mi się wydaje, że DamageAmount=xxx w plikach ***AmmoInv.u 8-)
ViolenceRank, sądząc po nazwie, odpowiada za ilość krwi i mięska wylatujących przy uderzeniu - jednak mogę się mylić (co do DamageAmount jestem pewien) 8-)

: 16 kwie 2009, 02:23
autor: Tiquill
No tom się machnął i rozpisał nie o tym. Bywa. :P