Strona 1 z 1

Postal Babes

: 09 lis 2008, 14:58
autor: Kaczora
Jak wkleić postalową laskę do jakiejś mapy :?:

: 09 lis 2008, 18:32
autor: Alixo
Kaczora pisze:Jak wkleić postalową laskę do jakiejś mapy :?:
WAT?!
w sensie plakatu?

: 09 lis 2008, 18:35
autor: Pablo Abruzzi
Mu chyba chodziło o żywą.... taką jak w multi jest jak wygrywasz, żeby jak zwykły bystander chodziła, ja jeszcze się z tym nie spotkałem.

: 09 lis 2008, 23:19
autor: Spoonman
Polecam obczajenie mojej mapy: Cus_LBW-FirstMap (albo jeszcze lepiej tu: Dl).

Są tam zrobione panienki, które sobie ładnie tańczą. Mają one po prostu zadany skrypt, który steruje ich animacjami.
Nie polecam natomiast dawania ich jako zwykłych Bystanderów, ponieważ ich modele (również i animacje) różnią się od tych standardowych, co sprawia, iż wyglądają one naprawdę źle.

: 11 lis 2008, 00:44
autor: Tiquill
Paczka STPExtraspak dl zawiera skrypt umożliwiający to. Są to skrypty pomocne dla tworzenia map dla trybu multi, ale nic nie szkodzi, by dodać to w singlu. Każdy szanujący się Postalowiec powinien te paczki mieć, a jak nie ma, to pobierze. ;)

Wczytujesz do PostEd'a plik Strippers.u po czym w drzewie klas znajdujesz
Actor - MPDancers
który wstawiasz do mapy. Pokazuje się laska z nogami wbitymi w ziemię. Dwuklik na niej i w MPDaancers Properties w pozycji
MPDancers - MyAction
wybierasz jedną z czterech opcji, zależnie od tego, czy ma stać, leżeć, tańczyć...

Jaki tego efekt? Będziesz miał fikającego lachona którego nie postrzelisz, nie przestraszysz i przez który każdy przejdzie jak przez powietrze. To tylko jako ozdobnik, a nie postać, mająca czynny udział w grze. I tak naprawdę tylko po to warto ją dodawać. Bo jak powiedział Spoonman, gdy nadamy bystanderowi mesha postalbabe, to nie będzie on piękny. Ma mniejszą głowę (broda wystaje) i nienaturalnie chude ręce. Wygląda to dobrze tylko jako tańczący lub leżący ozdobnik.

: 11 lis 2008, 11:18
autor: Silver Dragon
Tiquill pisze:...gdy nadamy bystanderowi mesha postalbabe, to nie będzie on piękny. Ma mniejszą głowę (broda wystaje) i nienaturalnie chude ręce...
W sam raz na anorektyczną modelkę xD
W AVPC 1300 na mapie NDome są. Możesz obczaić jak to wygląda

: 13 lis 2008, 14:38
autor: Kaczora
Ja kiedyś widziałem na innych mapach jako żywy normalny osobnik

: 14 lis 2008, 00:39
autor: Tiquill
Zapewne jako tekstury postalbabe nałożone na zwykłą fem bystander.

: 14 lis 2008, 01:32
autor: Spoonman
(np. w East Mayberry)
Które z resztą wyglądały źle, bo skin dla FemBystander'ów nieco różni się od tego dla PostalBabe.

: 14 lis 2008, 19:37
autor: Pablo Abruzzi
Tiquill napisał w jednym z moich tematów jak zrobić nową klasę bystandera ( jako zombie) i takie pytanie czy mogło by to podziałać również na nową klasę do postalbaby, bo jeśli tak to mamy rozwiązanie.

: 14 lis 2008, 22:04
autor: Spoonman
Problem nie leży w braku kodu źródłowego sterującego postacią, ale w braku animacji do modelu tej postaci.

: 17 lis 2008, 20:31
autor: Pablo Abruzzi
Nowa klasa bystandera, z wybranymi animacjami z jakiejś kobiety-bystander, to może to chociaż trzeba by było dużo szczegółów zrobić, bo chyba posągu nie da się ożywić. Baa trzeba byłoby odpowiednie skrypty ściągnąć (powinny być w necie), trudna rzecz ożywić postalbabe, można jednak spróbować z nową klasą.

: 17 lis 2008, 20:47
autor: Spoonman
Kod na ożywienie znajduje się już w Postalu i nie trzeba pisać nowego. Wystarczy klasa zwykłego cywila (nazywa się CyvillianController albo jakoś podobnie). A to czego nie ma to animacje mesha! Jeżeli chcesz zatem sprawić aby PostalBabe chodziła sobie po mapie jak zwykły obywatel, musisz wyexportować mesha do pliku, który otworzysz w edytorze 3D, popracujesz nad tym, aby kości (o ile mi wiadomo, a nie przyglądałem się jak to wygląda dokładnie, ale wydaje mi się, że o to właśnie chodzi) w tym modelu były dokładnie tak usytuowane jak w istniejących już w Postalu modelach 3D, po czym plik zapisujesz i importujesz go do Postala jako nowy animowany mesh i nadajesz mu dane animacje.

[ Dodano: 2008-11-17, 20:50 ]
Myślę, że operacja ta byłaby dość męcząca oraz czaso- i praco- chłonna na tyle, że opłacalne byłoby stworzenie zupełnie nowego modelu 3D pod istniejące animacje.

Ja niestety nie wiem jak to się robi, ponieważ nie miałem nigdy styczności z programem do modelowania 3D.

: 30 lis 2008, 13:51
autor: Kaczora
ok temat do zamknięcia i thx za pomoc