Strona 1 z 1
[POMOC] Pawn Spawner - właściwości
: 25 paź 2008, 23:54
autor: Pablo Abruzzi
Ten temat poświęciłem Pawn Spawnerowi, a mianowicie zacząłem na nim pracować i nurtują mnie dwie sprawy:
1. Czy da się ustalać co jaki czas będą się pojawiać ludzie/rzeczy
2. Dlaczego kiedy tworze fanatyka, który ma atakować żołnierza i tak go ustawiam strzela tylko do mnie

( ustawiam SE_Attack Tag/ MilitaryScripterTag /czy jakoś tak nie pamiętam zbytnio

)
: 27 paź 2008, 16:34
autor: RaV
1.Da się w następujący sposób : PawnSpawner Properties/Spawner jest takie coś jak bRandomizeRate ustaw na False, a pod spodem jest SpawnRate tam ustawiasz czas

2.Spróbuj tak: po ustawieniu SE_Attack Tag wpisz potem tag Military samo a u góry w InitAiScriptTag wpisz jak pisałem w temacie NPC vs NPC czyli GaryScriptTag albo KrotchyScriptTag.
: 29 paź 2008, 07:42
autor: Pablo Abruzzi
Ok. Dzięki, a wiesz może jak zrobić, aby postać pojawiła się z bronią w ręku (bystander), bo niezbyt umiem dawać wybraną broń

: 29 paź 2008, 12:42
autor: RaV
Jestem w szkole

. Jak będę w domu to Ci napisze .
: 29 paź 2008, 14:13
autor: Pablo Abruzzi
Spoko, poczekam

.
: 29 paź 2008, 14:33
autor: RaV
Jestem, ;] więc ,
- tworzysz przechodnia,
- włączasz jego properties (klikając dwa razy na niego),
- wchodzisz w Pawn Attributes,
- szukasz czegoś takiego jak BaseEquipment
- dwa razy na to naciskasz
- potem naciśnij Add
- potem znowu naciskasz

na napis None obok jest napisane Weapon Class
- po naciśnięciu na None pojawia się strzałka, naciskasz na nią i wybierasz co on ma posiadać czy granaty czy kase ;d czy jedzenie co chcesz.
: 29 paź 2008, 14:38
autor: Pablo Abruzzi
Znaczy ja mówie o Pawn Spawnerze, a nie o normalnym dawaniu broni. Wie ktoś jak to zrobić w Pawn Spawnerze

: 29 paź 2008, 14:42
autor: RaV
tak samo przynajmniej ja tak myślę.

Czyli wchodzisz w PawnAttributes itd., ale to raczej musi być BackupSpawner.
: 31 paź 2008, 11:40
autor: Pablo Abruzzi
Backup Spawner - Ok. Dzięki już zrobiłem to co chciałem.