Strona 1 z 2
Nieustraszeni
: 24 paź 2008, 19:36
autor: Pablo Abruzzi
Ten temat był już poroszany przeze mnie w innym temacie, ale nie został w 100% rozwiązany, więc zrobiłem odddzielną dyskusję na ten temat, a więc ponawiam pytanie jak zrobić, aby postać walczyła do ,,ostatniej kropli krwi". Opcje Cajones i Beg najwyraźniej nie mają przy tym znaczenia. Proszę o pomoc w tej sprawie.
: 24 paź 2008, 21:41
autor: Spoonman
Mają, na pewno. Ale może to również zależeć od kontrolera. Zauważmy, że RWSiaki nigdy nie uciekają z pola bitwy, walcząc dzielnie do ostatniego HP.
: 25 paź 2008, 10:16
autor: Pablo Abruzzi
Prześwietlając RWSowców możemy zobaczyć, że nie mają ustawione Cajones na tyle ile mają HP, mają powłączane różne opcje, włączyłem je u przeciętnego Bystandera i nic, i tak po pewnym czasie uciekał. Mogło być to spowodowane, że w opcji Gang mają puste pole - właśnie nie, wpisałem im jakiś gang i i tak uciekali, nie wiem już co experymentować chyba wszyskiego próbowałem, ma ktoś jakieś pomysły

: 25 paź 2008, 12:48
autor: Silver Dragon
Skopiuj więc RWSowca i zmień mu wygląd
: 25 paź 2008, 14:40
autor: Pablo Abruzzi
Genialny pomysł, ale jak zmienić wygląd na Bystandera....

: 25 paź 2008, 15:26
autor: Silver Dragon
1. Klasa dla head'a
2. Ewentualny SkeletalMesh dla head'a
3. Skala dla head'a
4. Ewentualna tekstura dla head'a
5. SkeletalMesh dla reszty ciała
6. Ciuszki
: 25 paź 2008, 16:23
autor: Pablo Abruzzi
To był ciekawy pomysł... ale wyszedł mi z tego potwór w stroju bystandera

, jednak fajnie to wyglądało

. Mi zależy na opcji która tym kieruje (jeśli taka jest). Każdy pomysł jest dobry, jednak temat wciąż nie rozwiązany.
: 25 paź 2008, 17:20
autor: Silver Dragon
Być może coś źle robisz. Po zastosowaniu moich ulubionych ustawień, z RWSowca wyszło coś takiego (Boltonów mi się tylko nie chciało dodawać)
Pokombinuj jeszcze a na pewno ci wyjdzie
: 25 paź 2008, 17:23
autor: ALCRD
dziwne ... uzbrojone osoby z kamizelką zwykłe bystanders
które dawałem do posteda walczyły do ostatku sił... tylko spieprzali jak wyciągałem bazooke lub odcinałem im ręke
: 25 paź 2008, 18:14
autor: Spoonman
Może zamiast się bawić w podmianę RWSiaków po prostu spróbuj zmienić zwyczajnie wyglądającemu Bystanderowi kontroler z Civilian Controller na RWS Controller.
: 25 paź 2008, 18:18
autor: ALCRD
wiesz co w każdym bystanderze ... jest takie coś binnocent=true/false ...
ci bez broni mają tą "niewinność" na true .. a ci z bronią na false
może to wpływa na to?
: 25 paź 2008, 18:22
autor: Spoonman
Sądzę, iż to wpływa jedynie na później wyświetlane statystyki. Ale nie jestem w 100% pewien, bo nie zaglądałem do kodu źródłowego tak, by to obczaić. Jednak nie wydaje mi się, aby miała ta wartość jakikolwiek wpływ na ich zachowanie.
: 25 paź 2008, 18:26
autor: ALCRD
nie to zwieksza także wytrzymałość z tego co zauważyłem podczas testowania mapy .. i może na cos jeszcze? .. fakt że bystanders których uzbroiłem i dodalem binnocent=false byli bardziej natretni niż komandosi SWAT .. to może być jednak to
: 25 paź 2008, 23:32
autor: Pablo Abruzzi
Nic z tego dalej ucieka tchórz, zaczeło mnie to wkurzać.// Wracając do tematu to gdzie szukać tej opcji, (może ona sama coś zmieni).
: 26 paź 2008, 00:54
autor: ALCRD
binnocent? dawno nie grzebalem w postedzie .. poszukaj pod właściwości/AI