Strona 1 z 1

[POMOC] Importowanie/exportowanie obiektów | Zombie Launcher

: 21 paź 2008, 13:50
autor: Skorek
Witam :lol:
Od ok. miesiąca baiwę się w 3DS Maxie. Wymodelowałem patelnię, melinę i pare mniejzych obiektów. Chciałbym się dowiedzieć jak i czym otworze pojedyńcze wybrane przezemnie obiekty z Postala 2 np. łopatę.

Na pwno ktoś z Was wie, więc jak może niech podzieli się tąinformacją :) Będe dozgonnie wdzięczny :)

Teraz questions about Zombie Launcher. Zrobiłm tak jak pisało na stronie, lecz po wpisaniu kodu nie dostaje Zombie Launchera :bolek: Nie wiecie może czemu? :(

DODAM ŻE MAM ZAINSTALOWANY MOD AWP!

: 21 paź 2008, 21:21
autor: Tiquill
Cześć!

Zły dział, o pomoc w zakresie edytorki pytamy w dziale PostEd, dodając odpowiedni tag - tak jak zmieniłem.

Co do pytania. Najpierw lektura tego: https://forum.postalsite.info/n ... -t968.html Potem inne przypięte tematy. Static meshe możesz eksportować samym PostEd'em do uniwersalnego formatu .T3D. Ten format możesz wczytać w swoim edytorze. Zaś eksport animacji z P2 nie jest możliwy, musisz je zrobić sam. Ktoś coś pisał o jakimś programie, który to umożliwia, ale informacje są niepotwierdzone i mało prawdopodobne. :P

Co do ZL - sprawdź, czy dobrze zainstalowałeś. Czy dobrze wpisujesz kody. I czy inne kody ci działają. Jeśli inne nie działają, wpisz:
ImACheatingCheaterWhoCheats
który aktywuje podstawowe kody, w tym możliwość wpisania Iwant.

: 22 paź 2008, 14:02
autor: Mr Minio
Do tego zobacz czy poprawnie wpisujesz kod, nie Lancher, lecz Launcher, taki mały błąd, I think.

Czyli kod brzmi:
IWant ZombieLancher.ZombieLauncherWeapon

W 1 części jest błędnie Lancher, a w 2 już poprawnie Launcher

PS: W IWant ZombieLancher.ZombieLauncherWeapon, możliwa jest spacja: IWant ZombieLancher. ZombieLauncherWeapon.

: 22 paź 2008, 16:21
autor: Skorek
Sorki, myślałem że tutaj temat będzie odpowiednio usadzony.
Co do Zombie Launcher, zimportowałem wszystko dokładnie, i kod też na 100% wpisuje poprawnie. Postala nigdy nie traktowałem poważnie, dla mnie to zabawa, więc jade tylko na kodach :lol:

No dzięki za chęci pomocy, jeżeli nadal będzie kicha z Zombie Launcherem to nie wiem co zrobie... :bolek:

:bolek: :rifle:

: 22 paź 2008, 19:57
autor: little_psycho
Animacje można podobno skonwertować MilkShapem 3d czy tam 3d MilkShapem , nie pamiętam 8-) . Ale zamiast się męczyć lepiej ściągnąć sobie animacje które wrzucił na neta Jon , czy jak mu tam . Chyba jest to na oficjalnej stronie Postala , I guess 8-)

Hej... ja dodaję na końcu zdania czasem 'I guess'! To zastrzeżona fraza, serio! :D Robsessed, I guess...