Strona 1 z 1
[POMOC] Importowanie/exportowanie obiektów | Zombie Launcher
: 21 paź 2008, 13:50
autor: Skorek
Witam
Od ok. miesiąca baiwę się w 3DS Maxie. Wymodelowałem patelnię, melinę i pare mniejzych obiektów. Chciałbym się dowiedzieć jak i czym otworze pojedyńcze wybrane przezemnie obiekty z Postala 2 np. łopatę.
Na pwno ktoś z Was wie, więc jak może niech podzieli się tąinformacją

Będe dozgonnie wdzięczny
Teraz questions about Zombie Launcher. Zrobiłm tak jak pisało na stronie, lecz po wpisaniu kodu nie dostaje Zombie Launchera

Nie wiecie może czemu?
DODAM ŻE MAM ZAINSTALOWANY MOD AWP!
: 21 paź 2008, 21:21
autor: Tiquill
Cześć!
Zły dział, o pomoc w zakresie edytorki pytamy w dziale PostEd, dodając odpowiedni tag - tak jak zmieniłem.
Co do pytania. Najpierw lektura tego:
https://forum.postalsite.info/n ... -t968.html Potem inne przypięte tematy. Static meshe możesz eksportować samym PostEd'em do uniwersalnego formatu .T3D. Ten format możesz wczytać w swoim edytorze. Zaś eksport animacji z P2 nie jest możliwy, musisz je zrobić sam. Ktoś coś pisał o jakimś programie, który to umożliwia, ale informacje są niepotwierdzone i mało prawdopodobne.
Co do ZL - sprawdź, czy dobrze zainstalowałeś. Czy dobrze wpisujesz kody. I czy inne kody ci działają. Jeśli inne nie działają, wpisz:
ImACheatingCheaterWhoCheats
który aktywuje podstawowe kody, w tym możliwość wpisania Iwant.
: 22 paź 2008, 14:02
autor: Mr Minio
Do tego zobacz czy poprawnie wpisujesz kod, nie Lancher, lecz Launcher, taki mały błąd, I think.
Czyli kod brzmi:
IWant ZombieLancher.ZombieLauncherWeapon
W 1 części jest błędnie Lancher, a w 2 już poprawnie Launcher
PS: W IWant ZombieLancher.ZombieLauncherWeapon, możliwa jest spacja: IWant ZombieLancher. ZombieLauncherWeapon.
: 22 paź 2008, 16:21
autor: Skorek
Sorki, myślałem że tutaj temat będzie odpowiednio usadzony.
Co do Zombie Launcher, zimportowałem wszystko dokładnie, i kod też na 100% wpisuje poprawnie. Postala nigdy nie traktowałem poważnie, dla mnie to zabawa, więc jade tylko na kodach
No dzięki za chęci pomocy, jeżeli nadal będzie kicha z Zombie Launcherem to nie wiem co zrobie...

: 22 paź 2008, 19:57
autor: little_psycho
Animacje można podobno skonwertować MilkShapem 3d czy tam 3d MilkShapem , nie pamiętam

. Ale zamiast się męczyć lepiej ściągnąć sobie animacje które wrzucił na neta Jon , czy jak mu tam . Chyba jest to na oficjalnej stronie Postala , I guess
Hej... ja dodaję na końcu zdania czasem 'I guess'! To zastrzeżona fraza, serio!
Robsessed, I guess...