Strona 1 z 1

Otworzyć mapę

: 14 paź 2008, 11:33
autor: Pablo Abruzzi
Jak otworzyć w edytorze mapę z plikiem nowej muzyki .ogg i mapą .fuk, w instrukcji pisze, że trzeba plik muzyki skopiować do music, a mapę do maps (to mapa multiplayer), ja tak zrobiłem i kiedy włączam to wyskakuje błąd tak samo jak wczytuję w edytorze. Dokładniej mówiąc coś takiego:

Critical Error

Cannot find class for object PropBreakableMP4. Probably changed package. Use [PackageRemap] in .ini to fix package changes.

Historia: ULinkerLoad::CreateExport <- (PropBreakableMP4 7999142) <- ULinkerLoad::LoadAllObjects <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad98) <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Map <- UEditorEngine::Exec <- (MAP LOAD FILE="D:\Program Files\Postal 2 STP\Maps\MPDT-Attica[SE].fuk").. <- UUnrealEdEngine::Exec <- FileOpen <- WEditorFrame::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 001A0142 273 <- MessagePump <- MainLoop

Co jest nie tak :?:

: 16 paź 2008, 01:59
autor: Tiquill
Pablo Abruzzi pisze:Cannot find class for object PropBreakableMP4
Końcówka nazwy mapy, czyli [SE], mówi nam, że mapa wymaga plików z serii SuperWeapons i STPExtras. Są w naszym downloadzie. A PropBreakableMP to klasa w pliku stpextras.u I wszystko jasne. Nie miałeś go.

A jeśli plik *.ogg jest w Music, to nie ma z nim problemu. Nie byłoby też, gdyby go nie było. Mapy ruszą bez problemu, gdy nie ma plików *.ogg, które są do nich dołączone. Nie wymagają ich, po prostu nie będziesz słyszał muzyki. Mapy wymagają tylko paczek silnika Unreal, czyli tych w folderach Sounds, Tekxtures, Animations, StaticMeshes no i System.

: 16 paź 2008, 20:46
autor: Pablo Abruzzi
A można prosić o link, bo nie znalazłem :?:

: 16 paź 2008, 23:07
autor: Tiquill
A proszę bardzo, kategoria Postal 2: Share the Pain - mody multi. :)

STPExtraspak: https://www.postalsite.info/downloads.ph ... info_id=62
SuperWeapons: https://www.postalsite.info/downloads.ph ... &info_id=9