Otworzyć mapę
: 14 paź 2008, 11:33
Jak otworzyć w edytorze mapę z plikiem nowej muzyki .ogg i mapą .fuk, w instrukcji pisze, że trzeba plik muzyki skopiować do music, a mapę do maps (to mapa multiplayer), ja tak zrobiłem i kiedy włączam to wyskakuje błąd tak samo jak wczytuję w edytorze. Dokładniej mówiąc coś takiego:
Critical Error
Cannot find class for object PropBreakableMP4. Probably changed package. Use [PackageRemap] in .ini to fix package changes.
Historia: ULinkerLoad::CreateExport <- (PropBreakableMP4 7999142) <- ULinkerLoad::LoadAllObjects <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad98) <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Map <- UEditorEngine::Exec <- (MAP LOAD FILE="D:\Program Files\Postal 2 STP\Maps\MPDT-Attica[SE].fuk").. <- UUnrealEdEngine::Exec <- FileOpen <- WEditorFrame::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 001A0142 273 <- MessagePump <- MainLoop
Co jest nie tak
Critical Error
Cannot find class for object PropBreakableMP4. Probably changed package. Use [PackageRemap] in .ini to fix package changes.
Historia: ULinkerLoad::CreateExport <- (PropBreakableMP4 7999142) <- ULinkerLoad::LoadAllObjects <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad98) <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Map <- UEditorEngine::Exec <- (MAP LOAD FILE="D:\Program Files\Postal 2 STP\Maps\MPDT-Attica[SE].fuk").. <- UUnrealEdEngine::Exec <- FileOpen <- WEditorFrame::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 001A0142 273 <- MessagePump <- MainLoop
Co jest nie tak
