ALCRD pisze:szkoda że w AWP nie ma kodu "feelluckypunk ##" to by ułatwiło znacznie sprawe bez grzebania w kodzie
I to będzie w EDInventory
kanka, jak już wiemy.
UCC.exe nie odpala się dwuklikiem na ikonce tego programu. Okno wyskoczy i zniknie. To jest program obsługiwany z Wiersza poleceń.
Najłatwiej zrobić to tak. Tworzysz nowy plik tekstowy i wpisujesz w nim
musi być enter po tym cmd. I zapisujesz go jako np. Open Dos Window Here.bat (taki własnie plik jest w ED w folderze System. Plik ten musi być w folderze System w AWP. Dwuklikasz na niego. Masz okno wiersza poleceń. W międzyczasie musisz schować z folderu System (lub zmienić nazwę) edytowaną paczkę *.U. Dodatkowo w pliku Postal2.ini (tylko w nim, nie w Postal2AW7.ini) musisz w sekcji
[Editor.EditorEngine]
dodać wpis z edytowaną paczką, czyli na przykład:
EditPackages=ALCRDinventory
Dzięki temu UCC będzie wiedział, że obecności tej paczki musi szukać, a gdy jej nie ma, to utworzyć z wypakowanych skryptów. Uf, trochę to żmudne, ale gdy się wprawisz, to idzie lekko.

Wracasz do Wiersza poleceń i wpisujesz w nim:
UCC robi swoje. Jaka wszystko bez probemu, paczkę masz w folderze System.
Ale jest znacznie łatwiejszy sposób, sam PostEd do tego. Każdy odradza używanie PostEda do edycji skryptów, ale do takiej prostej czynności jak zwiększenie amunicji jest w sam raz. jak w drzewie klas znaleźć broń, to już nie muszę chyba tłumaczyć. Dwuklikasz na broni i otwiera się okno edytora. Szukasz potrzebnego wpisu, zmieniasz go. Teraz trzeba to zapisac. Ale PostEd nie jest skory do tego. Trzeba go zmusić. Musisz w oknie Actor Classes zaznaczyć View - Show Packages. Na dole okna pokażą się wczytane paczki. "Zaptaszasz" czyli zaznaczasz daną paczkę i klikasz na ikonkę Save Selected Packages. I już masz swoją wersję moda. Voila!
