Strona 1 z 2

[POMOC]Limit amunicji w broni

: 28 wrz 2008, 12:37
autor: little_psycho
No a więc mam pytanie..Jak zwiększyć limit amunicji w broni ? Bo mam Deagla od Alucarda i 27 naboi to dla mnie za mało...Wiem że jest taki kod jak ammowhore ale ja chcę grać bez czitów , poza tym 9999 amunicji to dla mnie za dużo...

: 28 wrz 2008, 22:12
autor: ALCRD
w kodzie źródłowym mojej broni zmień 27 na dowolną liczbe :) specjalnie tak mało dałem bo broń jest dość mocna .. wiesz wyexportuj wszystkie skrypty do folderów .. w postedzie..

potem poszukaj folderu z moimi brońmi (a mianowicie z kodem źródłowym tych broni.. ma taka sama nazwe jak plik .u tych broni)
otwórz notatnikiem (...)BulletAmmoInv mojej broni

MaxAmmoMP=##
MaxAmmo=##

(w miejsce ## wpisz dowolna liczbe)
zamknij zapisując ... skompuluj wszystko przez UCC.exe i violla!!

EDIT:
oczywiscie wszystkie 3 BulletAmmoInv edytujesz :P do każdego desert eagla złotego czarnego i srebrnego

: 28 wrz 2008, 22:15
autor: little_psycho
Wymiatasz :headbang: Dzięki ! A potrzebuje więcej ammo bo tak broń mi się spodobała że zamieniłem wszystkie pickupy pistoletu na nią oraz broń ludków :)

: 28 wrz 2008, 22:19
autor: ALCRD
little_psycho pisze:Wymiatasz :headbang: Dzięki ! A potrzebuje więcej ammo bo tak broń mi się spodobała że zamieniłem wszystkie pickupy pistoletu na nią oraz broń ludków :)
cool .. ja strasznie ubolewałem nad małą ilością ammo do Napalm Launcher , Zyclon B ,WMD i paru innych .. wiec tym co miały malutko amunicji dałem po 20 , 30

szkoda że w AWP nie ma kodu "feelluckypunk ##" to by ułatwiło znacznie sprawe bez grzebania w kodzie

: 29 wrz 2008, 14:28
autor: little_psycho
No szkoda , szkoda.Szczególnie z wyrzutnią WMD , bo trzeba się napracować by ją wogóle znaleźć.(Stoczyć pojedynek z talibami , i z bossem talibów który posiada atomówę)

[ Dodano: 2008-09-29, 15:19 ]
Qrde , chyba coś robię źle.
1.Daję "export all scripts" i czekam aż się wyexportują
2.Otwieram folder ALCRDInventory\Classes
3.Otwieram BlackPistolAmmoInv i zmieniam z MaxAmmo z 27 na 175 i tak samo z ChromePistolAmmoInv oraz z GoldPistolAmmoInv i zapisuję.
4.Odpalam UCC.EXE z folderu system , pokazuje się takie czarne okienko na sekundę i znika.
5.Odpalam AWP i dalej mogę mieć tylko 27 naboi max. A może jak się zmienia na większą sumę (175) to trza coś jeszcze zrobić ?

: 29 wrz 2008, 19:59
autor: ALCRD
to wyglada na wade UCC.exe hmm

: 29 wrz 2008, 20:03
autor: prawdziwy 666
UCC.exe nie da się odpalić bezpośrednio z UCC.exe

tyle wiem

: 29 wrz 2008, 20:07
autor: little_psycho
To trudno :( Poczekam aż kank zrobi kod na zmienianie ilości ammu....

: 29 wrz 2008, 20:07
autor: ALCRD
to UCC make które mi dał wolve działa poprawnie wystarczy kliknąć
ee nie istotne LP ile chcesz mieć amunicji w tych pistoletach?

: 29 wrz 2008, 20:08
autor: little_psycho
175 naboi w każdym ^^

: 29 wrz 2008, 20:10
autor: ALCRD
ok zobacze czy jeszcze mam kod źródłowy tych broni

: 29 wrz 2008, 20:23
autor: little_psycho
By de łej , do czego służy UCCmake.exe czy jakoś tak ?

: 29 wrz 2008, 20:31
autor: ALCRD
no właśnie do tego :D zrób tak jak ci kazałem - hehe troszke namieszałem bo dawno nie grzebałem w tym wszystkim :P

: 29 wrz 2008, 21:16
autor: Tiquill
ALCRD pisze:szkoda że w AWP nie ma kodu "feelluckypunk ##" to by ułatwiło znacznie sprawe bez grzebania w kodzie
I to będzie w EDInventory kanka, jak już wiemy. :)

UCC.exe nie odpala się dwuklikiem na ikonce tego programu. Okno wyskoczy i zniknie. To jest program obsługiwany z Wiersza poleceń.

Najłatwiej zrobić to tak. Tworzysz nowy plik tekstowy i wpisujesz w nim

Kod: Zaznacz cały

cmd
musi być enter po tym cmd. I zapisujesz go jako np. Open Dos Window Here.bat (taki własnie plik jest w ED w folderze System. Plik ten musi być w folderze System w AWP. Dwuklikasz na niego. Masz okno wiersza poleceń. W międzyczasie musisz schować z folderu System (lub zmienić nazwę) edytowaną paczkę *.U. Dodatkowo w pliku Postal2.ini (tylko w nim, nie w Postal2AW7.ini) musisz w sekcji
[Editor.EditorEngine]
dodać wpis z edytowaną paczką, czyli na przykład:
EditPackages=ALCRDinventory
Dzięki temu UCC będzie wiedział, że obecności tej paczki musi szukać, a gdy jej nie ma, to utworzyć z wypakowanych skryptów. Uf, trochę to żmudne, ale gdy się wprawisz, to idzie lekko. :P Wracasz do Wiersza poleceń i wpisujesz w nim:

Kod: Zaznacz cały

ucc make
UCC robi swoje. Jaka wszystko bez probemu, paczkę masz w folderze System.


Ale jest znacznie łatwiejszy sposób, sam PostEd do tego. Każdy odradza używanie PostEda do edycji skryptów, ale do takiej prostej czynności jak zwiększenie amunicji jest w sam raz. jak w drzewie klas znaleźć broń, to już nie muszę chyba tłumaczyć. Dwuklikasz na broni i otwiera się okno edytora. Szukasz potrzebnego wpisu, zmieniasz go. Teraz trzeba to zapisac. Ale PostEd nie jest skory do tego. Trzeba go zmusić. Musisz w oknie Actor Classes zaznaczyć View - Show Packages. Na dole okna pokażą się wczytane paczki. "Zaptaszasz" czyli zaznaczasz daną paczkę i klikasz na ikonkę Save Selected Packages. I już masz swoją wersję moda. Voila! :diabel:

: 29 wrz 2008, 21:19
autor: ALCRD
ok dzieki za info :) ale juz w sumie nie aktualne
ucc make.bat i wszystko gra