Strona 1 z 2
[POMOC] Stać w miejscu
: 26 wrz 2008, 10:37
autor: Pablo Abruzzi
Jak zrobić, aby po zrobieniu postaci, zwierzęcia, zombiaka stali oni w miejscu i w czasie interwencji( strzelanie do czegoś) również stali w miejscu i się nie ruszali

: 26 wrz 2008, 14:09
autor: Demonical Monk
Atrybuty postaci
PawnAttributes -> IgnoreHearing: TRUE;
PawnAttributes -> IgnoreSense: TRUE;
Wtedy nie ma czegoś takiego jak przestraszenie.
: 26 wrz 2008, 17:47
autor: Pablo Abruzzi
Dzięki,ale mi chodziło o stanie postaci typu żołnierz w jednym miejscu,np: stoi na dachu i strzela z niego nieruszając się z miejsca, a nie tak jak to robi, czyli zbiega z dachu i biega strzelając do celu, ale się porusza; i oto mi właśnie mi chodzi?
: 26 wrz 2008, 17:53
autor: Demonical Monk
Atrybuty postaci
Footsteps -> Make footsteps: FALSE;
Chyba tak, nie pamiętam dokładnie

: 26 wrz 2008, 19:14
autor: wasacz93
Demonical Monk pisze:Atrybuty postaci
Footsteps -> Make footsteps: FALSE;
Chyba tak, nie pamiętam dokładnie

Eee, to chyba powoduje zostawianie śladów butów za NPCem

: 26 wrz 2008, 19:23
autor: eddie
Footsteps -> bDoFootsteps false. To musi być to. Nie ma niczego innego co mówiłoby o przemieszczaniu się
: 26 wrz 2008, 19:50
autor: Pablo Abruzzi
A tak dokładniej to gdzie szukać tego ,,Footsteps", bo ja szukałem i nie znalazłem?
: 26 wrz 2008, 21:32
autor: Demonical Monk
W zwykłym STP bez AWP niestety nie ma tej zakładki, a wąsacz - widziałeś gdzieś w Postalu ślady butów? Bo ja nie.
: 26 wrz 2008, 22:28
autor: Pablo Abruzzi
OK. Ale jak stwierdzić to iż w orginalnych misjach są ludzie którzy stoją w miejscu i strzelają, a jak się im cel urwie to nie tak jak normalnie biegną za nim, tylko nic nie robią; musi być na to jakieś wytłumaczenie?
: 26 wrz 2008, 23:08
autor: wasacz93
Może to
ta opcja? Widziałem ją również w zwykłym STP, więc to może być to czego szukamy...
: 28 wrz 2008, 10:11
autor: Pablo Abruzzi
wasacz93 pisze:Może to
ta opcja? Widziałem ją również w zwykłym STP, więc to może być to czego szukamy...
Spróbowałem. Nic, już nie wiem co mam robić próbowałem wszystkiego, chyba się po prostu nie da

: 29 wrz 2008, 21:36
autor: Tiquill
Po lewo na dole bocznego pasku masz ikonkę sześcianu Volume. Prawoklik na nim i wybierz PathBlockingVolume. Dalej już chyba wiesz.

: 29 wrz 2008, 21:54
autor: wasacz93
Tiquill pisze:Po lewo na dole bocznego pasku masz ikonkę sześcianu Volume. Prawoklik na nim i wybierz PathBlockingVolume. Dalej już chyba wiesz.

To trzeba by jeszcze wyłączyć przechodniowi opcję "bRotateToDesired" w Właściwościach w podmenu "Movement" chyba? Bo inaczej nie będzie się przemieszczał, ale będzie się w miejscu kręcił

.
: 29 wrz 2008, 22:03
autor: Tiquill
A owszem, chyba tak. A gdzie znalazłem? Kto w grze stoi w miejscu? Trzeba wejść na mapę z nim i oblukać go dokładnie.

: 05 paź 2008, 19:59
autor: Pablo Abruzzi
Mógłbyś jeszcze raz objaśnić co z tym sześcianem, bo ja tak ustawiłem i nic dalej sobie koleś chodzi, gdzie chce. Prosiłbym abyś jeszcze raz to objaśnił w miare możliwości krok po kroku ( bardzo mi na tym zależy)
