Strona 1 z 2

[POMOC] Jak zrobić potwora?

: 09 mar 2008, 19:14
autor: BloodyMan
Jeśli temat jest w złym dziale to proszę o jego przeniesienie. Siema ponownie! Otóz znalazłem przez przypadek na youtube takiego potworka
[youtube][/youtube]
macie link do tego filmu. I chciałbym zrobić właśnie takie coś, że strzela laserem, szybko biega, zamienia się w kule i wszystich niszczy na swojej drodze. Czy jest chociaż cień nadzieji by go jakoś stworzyć? Help me, guys!

========Lo†har========
pozwoliłem sobie poprawić link 8-)


Przeniosłem do PostEd, tu bardziej pasuje.
kazik

: 09 mar 2008, 19:22
autor: Linka
Myślę, że gdyby to było takie proste nasi "forumowi geniusze" zrobili by to ^^

: 09 mar 2008, 19:34
autor: Alixo
Da się zrobić ale to już wyższa szkoła jazdy !

: 09 mar 2008, 19:41
autor: BloodyMan
Chciałbym zrobićtakie coś ponieważ planuje zrobić mod o nazwie "SWARMS INVASION", narazie biorę się za mapy w postEd, ale przecież potrzebni są przeciwnicy :)

: 09 mar 2008, 19:44
autor: Linka
BloodyMan pisze:Chciałbym zrobićtakie coś ponieważ planuje zrobić mod o nazwie "SWARMS INVASION", narazie biorę się za mapy w postEd, ale przecież potrzebni są przeciwnicy :)


metoda prób i błędów ^^
w końcu Ci się uda :]
powodzenia ! :diabel:

: 09 mar 2008, 19:52
autor: BloodyMan
Aha, jeszcze jedno. A w jakim programie stworze te "robaczki"?

: 09 mar 2008, 20:08
autor: Silver Dragon
Nie jestem znawcą, ale z tego co wiem:
> Do modeli: 3ds Max, Blender
> Do tekstur: Paint Shop Pro, GIMP

: 09 mar 2008, 21:01
autor: matix1996
Silver Dragon pisze:Nie jestem znawcą, ale z tego co wiem:
> Do modeli: 3ds Max, Blender
> Do tekstur: Paint Shop Pro, GIMP
Owszem przydatne lecz zapomniales o jednym Silver Dragon ze lepszy do tekstur jest photoshop ale on juz nie jest darmowy tak jak 3d max.

A tak do tematu:
oczywiscie darady takie cos zrobic lecz to bedzie nielda klopot dac wszystkie postacie tekstury animacje glosy.
Sadze, ze nawet Sam Kamek Steven Wolve Prawdziwy 666 i ALCRD razem wzieci by sie z tym bardzo meczyli.
Zycze powodzenia w robieniu nowych modow do postala trzymam kciuki

: 09 mar 2008, 21:26
autor: Lothar
BloodyMan pisze:Aha, jeszcze jedno. A w jakim programie stworze te "robaczki"?
Jeśli chcesz jechać na darmowym oprogramowaniu to:
Do modeli 3D:
- Maya PLE
- Blender 3D
- 3D Canvas

Do tekstur:
- GIMP
- Pixia
- Texture Maker

Do audio:
- Audiacity - do nagrywania obróbki dźwięków
- MAGIX Music Maker Basic Edition - do muzyczki

INNE:
- LiquidIcon XP (do ikonki dla Twojego mod'a :D)
- StarUML - do projektowania algorytmów np.: AI dla Twoich potworków w postaci schematów blokowych (znacznie ułatwia później skryptowanie)

I tyle chyba styknie 8-)

: 09 mar 2008, 23:35
autor: ciuciu
matix1996 pisze:Sadze, ze nawet Sam Kamek Steven Wolve Prawdziwy 666 i ALCRD razem wzieci by sie z tym bardzo meczyli.
No ,ale w AVPC masz kilka potworków i jedna (chyba) osoba się za to wzieła :P

: 09 mar 2008, 23:56
autor: Lothar
Zapomniałem - do Blender'a przyda się trochę exporter'ów, cobyś mógł swój model do UnrealED przerzucić :D
https://www.katsbits.com/files/blender/g ... sept07.zip
https://files.filefront.com/Blender+expo ... einfo.html
https://www.p-fat.net/Opti_PSK_Dump.zip
8-)

https://www.google.pl/url?sa=t&ct=res&cd ... 3p0aNWbzNg - tutorial'ek mały o eksportowaniu do Unreal Engine 8-)

: 10 mar 2008, 10:21
autor: Kewka
Ej no, a moze jakos pomozemy Bloodyman'owi i wspolnie "zlepimy" tego potworka :] ??

: 10 mar 2008, 14:18
autor: Reality Master
Kewka pisze:Ej no, a moze jakos pomozemy Bloodyman'owi i wspolnie "zlepimy" tego potworka :] ??
Jakżeś taki mądry to sam mu pomóż. :P Tworzenie nowych przeciwników to nie jest taka prosta rzecz.

: 10 mar 2008, 14:29
autor: ALCRD
O matko chcesz zrobić Bionicle do postala ? :P xD inwazja lego w paradise
hehe da sie zrobić jak najbardziej tzn nie bedzie sie zachowywać kapke w kapke jak na filmiku ale podobnie wolve to mistrz robienia takich postaci :)

: 10 mar 2008, 15:07
autor: wasacz93
No cóż, z zaaplikowaniem do gry na drugim silniku Unreala TAKICH animacji nie poradziłby sobie pojedynczy zapaleniec, już raczej team developerski :/. To jest tylko moje przypuszczenie, ale chyba bardzo rzeczywiste. Tym niemniej zrobienie czegoś takiego do P2, nawet bardzo uproszczonego JEST możliwe. A więc życzę powodzenia :).

P.S.
To nie Bionicle, ani tym bardziej "potworek", tylko Bohrok Lehvak :P.
Obrazek