Strona 1 z 1

SKILL: Special Force 2 Map - Satellite

: 28 lip 2017, 15:36
autor: Devi90
Mapa Multiplayer, którą zapowiadałem już jakiś czas temu (jakieś 4 miesiące temu xD )
w końcu skończona. Co tu dużo mówić, znowu mapa z gry SKILL i znowu są tak zwane
przez Szatana lustra w podłogach ( i czasem lubią się bugować, więc nie zwracajcie na to uwagi ;) ) xD
Aha i nie wypominajcie mi tym razem, że coś ma złą wielkość, bo to specjalnie ;>
(no może oprócz tego, że jak się weźmie kamerę zza pleców, lub jak się spojrzy
na innego gracza to wydaje się za mały w niektórych korytarzach ( Z normalnej kamery tak
nie ma ), ale to już nie moja wina tylko tego głupiego PsotED'a xD )

Screeny:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Download Steam: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1092374988

Download Non-Steam: https://www.dropbox.com/s/j79qw2v1zr8ml ... e.rar?dl=0

: 28 lip 2017, 15:39
autor: Szynkacz
Wygląda fajnie. Już sprawdzam :P

: 28 lip 2017, 19:22
autor: Dev4ever
Patrząc po screenach wygląda całkiem ciekawie, w kwestii wyglądu mapy jest duża poprawa względem Cop's day i nawet shadery są na podłodze :)

: 30 lip 2017, 16:43
autor: seebeek17
Mapa zajebista! I z mojej ulubionej gry! :D

Ogólnie tylko kolorystyka mi nie pasuje trochę i niektóre tekstury ścian. Rozkład pomieszczeń super. Nawet wymiarowe to wszystko :P

Podsumowując, będzie z Ciebie dobry Level Designer. A planujesz robić jeszcze jakieś inne mapy ze Skilla?

: 30 lip 2017, 16:58
autor: Devi90
seebeek17 pisze:Mapa zajebista! I z mojej ulubionej gry! :D
Dzięki :D
seebeek17 pisze:Ogólnie tylko kolorystyka mi nie pasuje trochę i niektóre tekstury ścian.
Chciałem na początku zrobić wszystko takie samo, ale już nie chciało mi się textur robić, więc wziąłem
takie najbardziej podobne :D
seebeek17 pisze:Podsumowując, będzie z Ciebie dobry Level Designer. A planujesz robić jeszcze jakieś inne mapy ze Skilla?
Na początku jak zachciało mi się zrobić pierwszą, to pomyślałem, żeby zrobić jeszcze inne (szczególnie
Desert Camp'a, Temple King, (tą wieś, nie pamiętam jak się nazywał xD ) i Dam), ale jakoś mi się teraz nie chce, być może zrobię tego Dam'a, bo
to jest jedna z moich ulubiony map i jest mała, ale tego jeszcze nie obiecuję.

: 30 lip 2017, 20:09
autor: Rycho3D
seebeek17 pisze:Podsumowując, będzie z Ciebie dobry Level Designer.
Nom :brawo2:

: 01 sie 2017, 22:04
autor: Silver Dragon
Noo... Pełna profeska, człowieku
Jeżeli takimi produkcjami chcecie rozruszać forum, to ja jestem za :ok:

Dogłębnie obadam mapę jak znajdę czas ;)

EDIT:
I po testach

Jedyna rzecz której się czepię to schody, pomijając fakt ich wielkości (taki był zamysł, więc nie ważne) czasami zdarza się że podczas schodzenia z niektórych, gracz jest blokowany przez niewidzialną ścianę i trzeba to przeskoczyć

: 01 sie 2017, 22:36
autor: Devi90
Silver Dragon pisze:Noo... Pełna profeska, człowieku
Jeżeli takimi produkcjami chcecie rozruszać forum, to ja jestem za :ok:
Rycho3D pisze:Nom :brawo2:
Dziękować, dziękować :D
Silver Dragon pisze:EDIT:
I po testach

Jedyna rzecz której się czepię to schody, pomijając fakt ich wielkości (taki był zamysł, więc nie ważne) czasami zdarza się że podczas schodzenia z niektórych, gracz jest blokowany przez niewidzialną ścianę i trzeba to przeskoczyć
No dobra akurat wielkość schodów, to nie był efekt zamierzony, ale z racji, że jestem leniwym ciulem, to
nie chciało mi się już ich poprawiać :D (nienawidzę robienia schodów), dlatego też dałem tam Blocking Volume'a, żeby dało się po nich jakoś sensownie chodzić, i rzeczywiście trochę go źle ustawiłem, ale
podczas całych testów, tylko raz mi się tak przytrafiło i tylko w jednym miejscu, więc uznałem, że nie będzie mi
się chciało tego naprawiać, a i tak to wszyscy oleją, to tak też zostawiłem xD

: 02 sie 2017, 17:16
autor: seebeek17
Tak btw. zawsze możesz wrzucać moda czy mapę w załącznik tu na forum, bo jak ma na dropboxie wygasnąć za jakiś czas to szkoda trochę

: 02 sie 2017, 17:25
autor: Devi90
seebeek17 pisze:Tak btw. zawsze możesz wrzucać moda czy mapę w załącznik tu na forum, bo jak ma na dropboxie wygasnąć za jakiś czas to szkoda trochę

Linki, to wygasają po latach, więc jest jeszcze czas, a z tego co wiem, to, żeby w ogóle wygasło,
to trzeba chyba to ustawić :D W dodatku jest jeszcze Steam Workshop, więc zawszę, można uratować :D
Ale owszem, później jak będę miał czas to pododaje załączniki