Strona 1 z 4

[MAPA] Cus_LBW-FirstMap

: 01 paź 2007, 22:02
autor: Spoonman
Ta mapa to efekt mojej nauki obsługi Unreal'owego edytora map. Owszem, nie jest to nic rewelacyjnego, zarówno pod względem wielkości jak i niekonwencjonalnych rozwiązań, jednak jest to moje dzieło, którym chciałbym się podzielić.
Jej prawdopodobna nazwa zawarta jest w temacie. Muszę co prawda jeszcze ją dopracować, tj. spróbować użyć plików ogg zamiast wave'ów w uax'ach, pokompresować grafikę, po to, by zmniejszyć rozmiar paczki, dodać jakiś opis i myślę, że jutro ujrzy całość światło dzienne.

: 01 paź 2007, 22:06
autor: Mixer
no i bardzo dobrze popieramy rozwijanie polskiego moddingu xP
jak zrobisz to daj screeny ;)
hmm i jeszcze jedno pytanie do czego ta mapka?? do AWP?? czy zwyklego??

: 01 paź 2007, 22:35
autor: Spoonman
Mapa wykorzystuje elementy AWP. Porobiłem kilka shotów niedaleko playerstaru, zaraz je powrzucam.

[ Dodano: 2007-10-01, 23:04 ]
Oto ScreenShoty:

: 01 paź 2007, 23:42
autor: Tiquill
Mapa zapowiada się ciekawa wizualnie! :) Zaś co do świateł - zaryzykuj dynamic, najwyżej edytujesz. ;)

Co to jest LBW w nazwie fuka? Może niech sama mapa po wczytaniu wyświetli pełną nazwę. No i te 'FirstMap' sugeruje pierwszą mapę z serii LBW? ;)

: 01 paź 2007, 23:55
autor: Spoonman
LBW to prawie moje inicjały. A FirstMap oznacza, że nigdy wcześniej nie próbowałem tworzyć mapy do Postala. A czy ta mapa zapoczątkuje serię... We'll see...

Niestety (a może właśnie stety) nie będzie Kroczego na mapie, ze względu na zbyt dużą siekaninę. Gra skasztania się nawet przy poprawkach z AWP, które rzekomo miały zapobiec (faktycznie działały) częstym crashom.

: 02 paź 2007, 08:29
autor: Mixer
WoW!! screeny zapowiadaja ze bedzie to swietna mapka ;) juz sie nie moge doczekac. kiedy ja ukonczysz??

: 02 paź 2007, 13:18
autor: kazik
Smakowity kąsek się szykuje. Wygląda milutko :): Nie mogę się doczekać, kiedy skończysz.

: 03 paź 2007, 13:36
autor: Tiquill
Spoonman pisze:Gra skasztania się nawet przy poprawkach z AWP, które rzekomo miały zapobiec (faktycznie działały) częstym crashom.
Nie tyle patrz na poprawki AWP. Więcej zależy od tego, czy zoptymalizujesz samą mapę. ;)

: 03 paź 2007, 22:19
autor: Spoonman
Toż moja optymalizacja polegała na zrezygnowaniu z Krotchy'ego.
Wybaczcie, że to tak długo trwa, jednak studia to już nie to tamto.
Ale to już prawie koniec. Jeszcze obczaję, jak tu sensownie używać Emmiterów i będzie gotowe.

: 03 paź 2007, 22:52
autor: Tiquill
Spoko. ;) Rób tyle czasu ile trzeba.

: 03 paź 2007, 23:50
autor: ALCRD
Zawsze mi brakowalo modów mapy do AWP :( ale nie umiem robic map :P

: 04 paź 2007, 21:59
autor: Mixer
ALCRD pisze:Zawsze mi brakowalo modów mapy do AWP :(
taaak mi tez...
ALCRD pisze:ale nie umiem robic map :P
no to moze mini pomoc?? https://forum.postalsite.info/t ... -t352.html

: 08 paź 2007, 21:07
autor: Spoonman
Dość dawno mnie tu nie było.
Ale cóż, studia to nie żarty, a jak mówi nasze przysłowie: życie nie je bajka, nie głaszcze cię po jajkach.
Ale rzeczywistość rzeczywistością, parę dni temu, z pomocą mojego Kolegi z grupy przypomniałem sobie, co zacząłem prawie rok temu i postanowiłem to skończyć.
Jeżeli kogoś to jeszcze interesi, postanawiam zamieścić na forum efekty mojej nauki silnika UnrealEngine jako mapę stworzoną, jak to się mówi "from scratch". Może coś jeszcze z tego będzie... Ocenicie sami!

[ Dodano: 2008-07-02, 23:11 ]
Oto nadeszła chwila, w której to moja mapa ujrzała światło dzienne!
Pobieramy ją z tej lokalizacji<https://wyslijplik.pl/download.php?sid=nhLdEmEk>
Zapytani o hasło wpisujemy "SsiPae" i dalej wiemy co robić.
Życzę (może i krótkiej to jednak) miłej zabawy. Pozdrawiam.

: 02 lip 2008, 23:16
autor: Robseßed
Pobieram.

: 02 lip 2008, 23:29
autor: SovietPolska
moderator i archeolog w jednym, super xD

Nawet nie widziałem tego tematu bo stary, więc też pobiore :)