Strona 1 z 4

[ZombieDefence]

: 21 wrz 2015, 17:15
autor: Rycho3D
Mapa wymaga AW lub AWP
Misja polega na przetrwaniu, gdy atakują nas fale zombi. Fal jest 20.
Miała być granica i fale imigrantów :D ale to też jest zabawne.
Broń się pojawia w 3 miejscach, bez trudu ją znajdziecie. ;)
Na mapie są żółte wybuchające beczki, aby je aktywować trzeba na nie wskoczyć.
Mapa w kolejnych falach otwiera nam nowe miejsca, są też inne smaczki.
Dołączam screen

: 21 wrz 2015, 19:28
autor: Dev4ever
Zagrałem. Przeżyłem wszystkie falę i powiem, że nawet faknie się grało, tylko przydałoby się trochę urozmaicić pod kątem dodania większej ilości broni, więcej przeciwników np: psy zombie, koty wirki i co 10tą falę walka z bossem z aw (oczywiście nie tyle hp ile ma pierwotnie, tylko tak z połowę lub 1/3 ale mapa bardzo ciekawa. Czekam na następną wersję :)

: 21 wrz 2015, 21:34
autor: Rycho3D
Posłuchałem się i dałem wściekłe psy w 9 fali. Rozszarpały mnie w kilka sekund :D

: 21 wrz 2015, 22:00
autor: TheSider
Fajnie byłoby taki tryb zrobić na multi i razem się bronić ;) Przydałoby się więcej fal, trudniejsi przeciwni.

: 22 wrz 2015, 00:53
autor: Dev4ever
Tryb survival w postalu 2 i to na multi to było by coś zajebistego :mgun: Nie mogę się doczekać aż skończysz mapę, bo bardzo lubię survivale :)

: 22 wrz 2015, 10:21
autor: Rycho3D
Zaktualizowałem paczkę. Teraz jest 11 fal. Są też ukryte 3 barykady które można aktywować :)

: 22 wrz 2015, 16:55
autor: Dev4ever
przetrwałem do początku 11 fali ale zombi było już tak dużo, że po prostu mnie otoczyły i zjadły :D Bardzo przyjemnie mi się grało czekam na następną wersję mapki :) Proponowałbym np: w 5 fali dodać dwóch żołnierzy z młotami, którzy mogliby nam trochę pomóc w walce z zombi i np: zmutowane krowy w 15 fali. To byłaby rzeź :diabeł:

: 22 wrz 2015, 23:57
autor: seebeek17
"Fala 11 - czas nieznany"

Nie za trudno, grało się przyjemnie, ale też nie za łatwo.
Potrzebowałem 4 podejścia żeby zrobić tą 10 falę i rozpier*olić BOSS'a.

Przydało by się więcej znajdźków typu pączek itp. Takie dodawanie po 5HP jak się ma np. też 5 na pewno budowałoby napięcie. :P :mgun:

Powyżej 10 fali, po zabiciu szefa zombie, mógłbyś wykombinować jakichś "nowych" (np. ze zmienioną teksturką) i/lub nowych przeciwników, oraz jakichś przyjacielskich bojowników. Jak zobaczyłem pomagającego mi Garry'ego, od razu pomyślałem - "Jest nadzieja!". :D
Hmm... Może wojsko przyjeżdża czołgiem w 14 fali? ;)

I ogólnie mógłbyś jeszcze bardziej rozbudować tą mapę, np. powiększyć i dobudować "środek", i pododawać jakieś Klucze Zombie (albo chociaż najprostsze dźwignie aktywowane trigger'em obok), dzięki którym możemy otworzyć zamkniętą zbrojownię. :diabeł: (lecz nie było by to obowiązkowe do przejścia mapy).

I jak by tak jeszcze dać jakieś interaktywne wspomagacze na mapie? ^.^
Np. pociągniesz za wajchę a na placu wybuchną jakieś miny czy coś, albo jak nasika się na skrzynkę z elektryką na ścianie jakiegoś budynku, to dajmy na to, że linie wysokiego napięcia nad placem jebną piorunem na środek.
Będzie można tego używać co np. 4 minuty. :)

Na początku myślałem, że mapka robiona z dupy a bardziej z nudów, ale pozytywnie się zaskoczyłem, że jest aż tak grywalna. Jeśli będzie taka jaką sobie ją wyobrażam w przyszłych wersjach (otwieranie co raz to bardziej zaopatrzonych zbrojowni, różni przeciwnicy, fajne BOSS'y co np. 10 fal), to to będzie moja ulubiona mapka do rozpier*olu. :P

: 23 wrz 2015, 09:58
autor: Rycho3D
seebeek17 pisze:I jak by tak jeszcze dać jakieś interaktywne wspomagacze na mapie? ^.^
Chciałem dać więcej, ale nie miałem pomysłu. Dam coś wybuchającego ;)
seebeek17 pisze: Jeśli będzie taka jaką sobie ją wyobrażam w przyszłych wersjach (otwieranie co raz to bardziej zaopatrzonych zbrojowni,
Co z tych zbrojowni, skoro mało która broń zabija zombie ?
Zastanowię się jeszcze co wykombinować.

: 23 wrz 2015, 10:24
autor: rigstudio
To może jakieś nowe bronie do magazynu, coś jak topór?

: 23 wrz 2015, 12:08
autor: Rycho3D
rigstudio pisze:To może jakieś nowe bronie do magazynu, coś jak topór?
To by zwiększyło wymagania do odpalenia mapy o jakieś mody, a tego nie lubię.

Dodałem na mapie żółte beczki, nie wchodźcie na nie ;)
Fal jest teraz 13. Ja poległem w ostatniej, przerąbane. :D Nie zdążyłem użyć zwolnionego tępa.

: 23 wrz 2015, 15:58
autor: Dev4ever
Rycho3D pisze:To by zwiększyło wymagania do odpalenia mapy o jakieś mody, a tego nie lubię.
Wystarczyloby dodanie młota i kosy jako dodatkowe, sekretne bronie białe

: 23 wrz 2015, 16:25
autor: Rycho3D
Młotek pojawi się w 13 fali, a rakietnica w 14. Wojsko też będzie ;)

: 24 wrz 2015, 15:48
autor: rigstudio
No i super o to chodziło ;-)

: 24 wrz 2015, 17:02
autor: seebeek17
Kiedy kolejna wersja? :P