Strona 1 z 2

Domek w lesie

: 06 lut 2015, 16:18
autor: Rycho3D
Ostatnio na forum modne są konkursy zabijania.
Ta mapka jest stworzona do tego.
Cel polega na przetrwaniu w drewnianym domu w lesie.
Dodałem licznik zabitych, by było ciekawiej. ;)
Mapa wymaga AW. Możliwe że działa poprawnie w AWP.
Ja zabiłem 160.
Róbcie zrzuty ekranu przed śmiercią, bo po śmierci niestety licznik nie pokazuje zabitych.

: 06 lut 2015, 16:47
autor: Dzienis
Po zrobieniu tego screena zabiłem jeszcze paru, więc było ich pewnie z 45-46.
Szkoda, że nie dałeś nic do leczenia.
Ale domek spoko. Klimacik jest. :ok:
Chętnie ujrzałbym coś podobnego, tylko zamiast zombie mogliby być normalni ludzie, nawet uzbrojeni. Coś w rodzaju obławy na Kolesia. ;)

: 06 lut 2015, 17:06
autor: Rycho3D
Dzienis pisze:Szkoda, że nie dałeś nic do leczenia.
W piwnicy jest biblia ;) Pomaga na zombie :D

: 06 lut 2015, 19:39
autor: Dev4ever
Bardzo fajna mapa :) Przypomina mi się left 4 dead, gdzie trzeba było się bronić w podobnym domku na farmie :mgun:

: 06 lut 2015, 19:43
autor: Rycho3D
771 nieźle ci poszło :brawo2:
Muszę się trochę wysilić :P
Edit:
Teraz lepiej :)

: 06 lut 2015, 20:31
autor: seebeek17
Zaraz obczaję. Nie wyłączę Postala, dopóki nie nabiję chociaż ze 300. :>

A jest nielimitowane ammo w shotgunie chociaz? :D

: 06 lut 2015, 21:53
autor: Dzienis
Mój nowy osobisty rekord - 153. W porównaniu z Dev4ever i Rychem kiepsko, ale nie chciało mi się dłużej próbować. :P Nie lubię zombie.
BTW: Biblii użyłem tylko raz, ona co jakiś czas się "odnawia"?

: 06 lut 2015, 21:57
autor: seebeek17
Ehh... no świetnie.
Miałem 300 coś, chyba 336 jak dobrze pamiętam, i jep. error, to raczej nie przez mapkę tylko gra coś ześwirowała. :/
General protection fault!

History: AActor::ProcessState <- Object AWDudePlayer Save9.AWDudePlayer1, Old State State Postal2Game.P2Player.PlayerWalking, New State State Postal2Game.P2Player.PlayerWalking <- APlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Użyłem tylko ze 4 granaty, ammo do shotguna zostało ponad 30, głównie bawiłem się młotem.
Obczaiłem zarąbistą pozycję do kampienia, ino podchodzić i rozwalać. :D
Końcowe HP przed errorem - jakoś z 60 coś. 63HP?

Poza tym mapka fajna, czuć klimat tej starej rudery. :p

: 06 lut 2015, 22:07
autor: Dzienis
seebeek17 pisze:Obczaiłem zarąbistą pozycję do kampienia, ino podchodzić i rozwalać. :D
Przy oknach, nie? ;)
seebeek17 pisze:Użyłem tylko ze 4 granaty, ammo do shotguna zostało ponad 30, głównie bawiłem się młotem.
Mnie jak skończyła się amunicja do shotguna to tylko młot. Trzeba rozwalać im łbyyy! :D Granatów nie używałem, zapomniałem o nich. :D
seebeek17 pisze:Poza tym mapka fajna, czuć klimat tej starej rudery. :p
Fajnie, że dzieje się to w nocy. No i ten klimat beznadziei. Bo w końcu i tak umrzesz. ;)

: 06 lut 2015, 22:09
autor: Yossarian
Granaty i tak są nieskuteczne :P

: 06 lut 2015, 22:21
autor: Rycho3D
Ja używam tylko młotka, chyba najbardziej skuteczny.
Przy oknach, nie? ;)
Można się naciąć, bo czasem zakradnie się z tyłu. :D Biblia jest tylko jedna, więc trzeba użyć jej z głową. Raz zginąłem bo mi zablokowali dojście do niej. :D

: 06 lut 2015, 22:51
autor: Dev4ever
Ja mam na te zombie strategie. Otóż idę do piwnicy się schować, czekam tak z 5 minut, wracam do góry, wychodzę z domu i ciacham te niewyparzone łby dziesiątkami :D

: 06 lut 2015, 22:54
autor: seebeek17
Yossarian pisze:Granaty i tak są nieskuteczne
To, że zrobi sieczkę, nie znaczy, że pozamiatane.
Trzeba jeszcze wejść w ten chaos i podobijać niedobitków. :p
Rycho3D pisze:Biblia
Jak biblia wgl.? Nie mogłem żadnej znaleźć. :c
Dzienis pisze:Przy oknach, nie?
Też. Ale lepiej przed wejściem. Pokój pomiędzy schodami na górę, a wyjściem na dwór. Ten pomocny korytarz. ;)
Jest jeszcze jedno miejsce, gdzie tylko kucasz i rozwalasz po kolei, o tyle fajnie, że schodzą się w to miejsce prawie wszystkie zombie na mapie. Nie powiem gdzie, sami obczajcie. ;)
Dzienis pisze:No i ten klimat beznadziei. Bo w końcu i tak umrzesz.
To jest właśnie najgorsze. xD

hmm...ciekawe co jest za 100k zabójstw truposzów. ^.^

: 06 lut 2015, 23:38
autor: Pangia
Już, już bym się skusił, ale przypomniałem sobie, że na Complete pewnie nie ruszy :/

: 06 lut 2015, 23:41
autor: Dev4ever
Ktoś przebije :diabeł: