Strona 1 z 4

ALLParadise

: 18 lut 2013, 04:37
autor: prawdziwy 666
[youtube][/youtube]


ALLParadise jest to modyfikacja łącząca całe (no prawie całe jak widać na poniższym obrazku) Paradise w jedną całość

wymagania

którakolwiek z wersji Postal 2 (najlepiej P2:STP)

a zresztą macie Readme tam jest więcej informacji

tu powiem tylko tyle że archiwum zawiera trzy mapy

Cus-ALLParadise-Left-Half.fuk

Cus-ALLParadise-Right-Half.fuk

Cus-ALLParadise.fuk


link do pobrania
DOWNLOAD

Obrazek

i pamiętajcie

"whoever designed this town was on serious crack"


btw2 tymczasowy exclusive da PSI


dedykuje tą prace naszemu wspaniałemu adminowi Tiquillowi ;)

: 18 lut 2013, 06:44
autor: Rycho3D
prawdziwy 666 pisze:wymagania

praktycznie każda wersja Postala 2
Źle to zinterpretowałem :D I się przeraziłem .
Napisz którakolwiek z wersji Postal 2

: 18 lut 2013, 06:50
autor: prawdziwy 666
zmieniłem

a co powiesz o samej mapie???

i jak to zinterpretowałeś że się przeraziłeś???

: 18 lut 2013, 06:58
autor: Rycho3D
Mapę już naprawiłem :)
BlockVolume koliduje z karma actor
Odznacz wszystkim ColisionKarma i będzie działać ;)
Edit:
Edytuj teren by pasował, bo te kręcone schody w koty nie pasują :D
Będę miał na czym samochody testować :ok:

: 18 lut 2013, 07:18
autor: prawdziwy 666
dzięki zaraz to poprawie

nie mogę tylko znaleźć tego "ColisionKarma" i gdzie mak go odsnaczyć


pomysł z tą mapą jest by właśnie zostawić mapy nie zedytowane

aby pokazać jak to wszystko do siebie "pasuje"

: 18 lut 2013, 07:33
autor: Rycho3D
nie mogę tylko znaleźć tego "ColisionKarma" i gdzie mak go odsnaczyć
blockingVolume> properties> Collision> bBlockKarma=False
Najprawdopodobniej to gdzieś koło banku, ale możesz odznaczyć wszystkim.

: 18 lut 2013, 07:44
autor: prawdziwy 666
domyśliłem się że o to chodzi

właśnie wgrywam poprawioną wersje

: 18 lut 2013, 08:19
autor: prawdziwy 666
gotowe poprawiona wersja już jest

i dodałem także muzykę

jestem pewien że nie zgadniecie jaką xD

: 18 lut 2013, 12:50
autor: Zaver
Modyfikacja spoko ale możliwe ciąć bedzie :D
A muzyka - Neurologicial lub Guns N' Roses :D

EDIT: Pierwsze screeny :D
Obrazek
Obrazek
Tylko co do ogólnego designu - na przejściach mógłbyś dać inny terrain dla efektu (chociaż po bokach) i schody do stadionu parad spoko :D :D

: 18 lut 2013, 15:40
autor: Tiquill
Ach, więc to to majstrowałeś ostatnio tak tajemniczo! :D No, nie zgadłem.

Genialne. Po trzykroć genialne. Raz: że to w końcu ktoś zrobił. Dwa: Że zrobiłeś to maksymalnie wiernie łącząc mapy "takie jakie są", nie przerabiając i nie ulepszając je, byleby tylko przejść się po nich dało. Trzy: Że to chodzi płynnie, nawet mapa Cus-ALLParadise.fuk idzie mi ze średnio 25 FPS. Kłaniam się nisko! :szacun:

Przyjąłeś zupełnie przeciwną strategię niż moja kiedyś. Ja łączyłem te mapy ze wszystkim co się dało - a dało się wszystko, poza skryptami scen, one wywalały grę. Ale potem je i tak odtwarzałem, więc było wszystko. I cięło niemiłosiernie. :D 4 suburbsy i Greenbelt1, tyle udało mi się wtedy zrobić. Robiłem to na maksa piłując możliwości swoje, gry i komputera. Ty - odwrotnie. FPS ludzki, log malutki, bez błędów i wszystko pod ręką. Polecam każdemu włączyć kod na wysokie skoki i tak zwiedzać mapę, skacząc po dachach, ulicach i... z mapy do mapy! :) Bajucha!

Wreszcie każdy może zobaczyć otoczenie poczty, jak to mogło fajnie być, gdyby skończyli co zamierzali. I takie, przez większość wędrówki po tej mapie, towarzyszy odczucie: A więc tak to mogło wyglądać! To czwarta wielka rzecz, jaką zrobiłeś, każdy może "dotknąć" przeszłości Paradise. :)

Wstawiać WestMall, Brewery czy MeatWorld nie ma totalnie sensu, bo to zupełnie do siebie nie pasuje, zwłaszcza Brewery i WestMall to całkiem inna bajka, zupełnie nie pasują do otoczenia, wyłażą poza swój obręb. Słusznie więc, że zignorowałeś je. Zaś co do Industry2 (kopalnie) i Industry (szpital) - to akurat te mapy połączyłem i przerobiłem sam i niewiele brakuje, by je opublikować. Dałeś mi pan inspiracji, bym to skończył. ;)

Wspaniała sprawa. Już dodałem sobie skrót do tej mapy, aby zawsze mieć pod ręką tą wędrówkę. I jeśli mam mieć jakieś zastrzeżenie, to brak przejścia z Greenbelt1 do suburbs-2. Nie pasuje, ok, ale jakbyś mimo wszystko dał jaką skośną kładkę wiodącą przez te niebezpieczne wertepy. ;) I dzięki za dedykację.

Chyba za skriny się nie obrazisz, jak zapodam. ;)

: 18 lut 2013, 17:52
autor: Silver Dragon
Holy Moly!!!

Toż to jest istny poligon doświadczalny dla mnie :evilbat:
Chwała Ci za to :ok:

: 18 lut 2013, 19:40
autor: Rycho3D
Ciekawe jak ta mapa będzie wyglądać w wersji tropikalnej . :D

: 18 lut 2013, 20:40
autor: prawdziwy 666
wiedziałem SD że ci się spodoba (naprawdę ciężko jest zrobić tak dużą pustą mape i niepomyśleć otym jak SD mógłby ją udekorować)
Rycho3D pisze:Ciekawe jak ta mapa będzie wyglądać w wersji tropikalnej . :D
chciałem to nawet rano zaproponować

i tak ciekawe ;)


Tiq bardzo cieszy mnie twój post

co do przejścia z Greenbelt1 do suburbs-2 zastanawiam się czy właśnie nie zrobić takiej kładki

myślę także o dodatkowej kładce z suburbs-2 do placu parad (taką po której dało by się wjechać autem ;) ) oczywiście schody zostają

jeśli się zdecyduje na te przeróbki to jutro pewnie była by nowa wersja ;)

: 19 lut 2013, 02:18
autor: prawdziwy 666
UPDATE

dodałem nową wersje

z kładką łączącą tunele z suburbs-2 do placu parad

: 21 lut 2013, 13:28
autor: prawdziwy 666
pracuje właśnie nad dodaniem industry (obu)

postanowiłem zrobić też parę testów

oto efekty