Strona 1 z 2
MPD Dracula Hause
: 12 gru 2012, 10:48
autor: Rycho3D
Mapa dla 2-6 graczy
Nie wymaga żadnych modów .
: 15 gru 2012, 17:59
autor: Tiquill
Ty, facet, takich klimatów się po Tobie nie spodziwałem! Nie mogę się doczekać, aż zagram. Teraz piszę z komy i tylko radością z premiery tej mapki mogę się dzielić. XD
: 20 gru 2012, 23:16
autor: Piroziom
Świetna mapka ze świetnym klimacikiem, aż chce się grać. Na deadmatch pasuje idealnie

Z botami jedzie, 8 botów- też się fajnie gra.
: 21 gru 2012, 08:44
autor: Rycho3D
Nowsza wersja. Wprowadziłem kilka ulepszeń

: 21 gru 2012, 22:16
autor: Zaver
Ciekawie się gra, mapa świetna

: 21 gru 2012, 22:26
autor: Rycho3D
Dzięki
Mogła by być bardziej straszna.
Chciałem by trzymała w napięciu, a czy mi się udało ?
: 21 gru 2012, 22:54
autor: Zaver
Jak mi duch wypadł zza drzwi - całkiem się przestraszyłem (wychodzę zza drzwi i pindzie musiałem w path'a wejść - szła w moją stronę

). Mógłby jeszcze duch Drakuli wypadać (jakiś plane z drakulą jako mover).
: 22 gru 2012, 00:17
autor: Radzik
Fajna mapka, na prawdę przyjemnie się na niej gra, grałem również w v1 i widzę, że w nowej wersji Poprawiłeś tekstury(może mi się wydaje, ale są lepiej dopasowane w sensie skalowanie itp.), duch w końcu jest duchem, wreszcie działa respawn na górze budynku(miałem dziwne wrażenie, że tylko bot może się na górze z respawnować, albo miałem takiego farta), z takich rzeczy jakie mógłbym zasugerować to to, aby pochodnie nie były tylko emiterami, ale powodowały podpalenie.
Osobiście jestem za tym, aby mapka trafiła na serwer

: 23 gru 2012, 19:35
autor: MaKiPL
Mam prośbę. Wrzuć jakieś screeny. Nie mam Postala zainstalowanego, jednakże chętnie zobaczyłbym jak to wygląda w środku.
: 23 gru 2012, 20:13
autor: Rycho3D
Mówisz i masz

: 25 gru 2012, 18:29
autor: MaKiPL
Bardzo tematycznie

Podobają mi się wnętrza (przeważnie ten główny hol)
: 29 gru 2012, 18:47
autor: Tiquill
Pograłem i takie uwagi, już o 2ej wersji.

Duch jak duch, nie boi się i nie ginie - tak jest dobrze. Daj księżyc jakiś normalny, bo ta plama rozmytych pikseli psuje wrażenie. Pochodni daj jakiś model a nie zwykły kij. Martwe drzewo u wejścia jest okropne, zrób jakieś swoje, będzie lepsze niż model z gry. Fajne są te wampirki! Dodaj więcej okien, bo ten dom wygląda z tymi prostymi wieżami z desek jak szopa a nie dom. Parę okien usunie wrażenie oglądania prymitywnej konstrukcji z desek (to te wieże są brzydkie).
Sądzę, że ten księżyc i inne oszczędności to zamiar zrobienia mapy max optymalnej dla multi. Ale chyba wzbogacenie mapy o te podstawowe imho estetyczne detale jej nie obciąży.
A czy klimat dobry? Bać się nie bałem, ale to bicie serca i świetnie zrobiona mgła swoje robią. Dodatkowo przepaść wokoło. Pociemniłbym tylko mapę, byłoby klimatyczniej. Ogólnie - już jest

: 29 gru 2012, 19:56
autor: Rycho3D
Pierwotnie było ciemniej ,ale grając w dzień musiałem rozjaśniać (F10) by coś widzieć.
Zależy jak ma się ustawioną jasność w grze.
Wierze faktycznie nie są ciekawe, ale tu nie o wierze i księżyc chodzi, a o grywalność.
Jeśli cię to irytuje to poprawię .
: 30 gru 2012, 19:11
autor: Tiquill
Nic mnie na mapie nie irytuje, po prostu rzetelnie oceniam twój produkt. Rób zaś jak chcesz.

: 30 gru 2012, 19:18
autor: Rycho3D
To nic nie zrobię
Nie lubię zbyt wcześnie wracać do swoich map.
Bo jak się człowiek napatrzy przez kilka godzin na mapę, to potrzeba czasu by odruch wymiotny zanikł
