Strona 1 z 17

(Mappack) Hospital Of Fear

: 15 sty 2011, 00:41
autor: Dev4ever
Witam.Robię od jakiegoś czasu krótki mappack pt:"Hospital Of Fear".
Opis:zaczynamy w tzw.pokoju lekarskim gdzie głównym zadaniem będzie trzeba się wydostać cało z tego szpitala,chodząc po różnych pomieszczeniach,pokojach,dachu itd...

Edit: Fabuła- W Hospital Of Fear lekarze przeprowadzali różne eksperymenty na zwierzętach. Nagle jeden z doktorów przez czysty przypadek rozlał na pacjenta substancje chemiczną z kwasem. wywołało to natychmiastowe zamienienie go w zombie, po czym zarażał kolejnych ludzi i tylko nieliczne osoby zostały przy życiu. Nasz główny bohater "Koleś" budzi się w tym szpitalu nieświadom zagrożenia, jakie czycha na niego za każdym rogiem. nie wie skąd się pojawiła zaraza ale wie jedno: Jeśli chce przeżyć to musi jak najszybciej się z tego szpitala ewakuować i znaleźć sposób na wydostanie się z tego szaleństwa. Czy uda mu się uciec? To już zależy tylko od gracza...

Wymagania do działania zbioru map: STP, AW oraz AWP.

Link tutaj

: 15 sty 2011, 10:04
autor: Darnok15
nie buduj szpitalu strachu, jak byśmy chcieli to włączamy w ED'zie Happyhill


poza tym dawaj screeny w formacie jpg bo szybciej się łądują

: 15 sty 2011, 10:04
autor: Knurr
Taki mapper a zdjęcia w Obrazek nie umie wstawiać xD

Zapowiada się ciekawie. Nutka strachu + ciekawe użycie zapałek (naprawdę znalazłeś to w demie Adrenalin? W ogóle odpaliłeś to demo?)

: 15 sty 2011, 10:05
autor: Dev4ever
Ale ten będzie dłuższy i większy

Edit:Bronie będą pochodziły tylko z AWPmoda

: 15 sty 2011, 10:06
autor: Heret
Ciekawie się zapowiada. Widać, że chcesz dopracować mapę, a nie zrobić tylko puste pomieszczenia. Na ostatnim screenie widać zombie, ale trochę takiego - niedorobionego. Czy to jest specjalnie, czy robisz nową postać i nie dodałeś jeszcze dobrze tekstur?

: 15 sty 2011, 10:08
autor: Darnok15
popraw tą ścianę na ostatnim screenie, dodaj jakieś pickupy broni z awpmod'a i więcej meschów w tym korytarzu do cholery jasnej xD
Obrazek sory chodziło mi o tą czerwoną ścianę co u niej taka dziura jest
Heret pisze:Ciekawie się zapowiada. Widać, że chcesz dopracować mapę, a nie zrobić tylko puste pomieszczenia. Na ostatnim screenie widać zombie, ale trochę takiego - niedorobionego. Czy to jest specjalnie, czy robisz nową postać i nie dodałeś jeszcze dobrze tekstur?

chyba raczej specialnie

: 15 sty 2011, 10:09
autor: Dev4ever
Już się robi

Edit:dałem więcej meshów,oraz pickupy broni
https://img227.imageshack.us/i/szpital5.jpg/

: 15 sty 2011, 10:12
autor: Darnok15
daj tam po drodze jakieś troszkę mniejsze łóżka

daj więcej dużo więcej meschów w całym szpitalu patrz ile ja na jeden pokój wwaliłem meschów: https://img814.imageshack.us/f/rwsb1.jpg/ https://img257.imageshack.us/f/rwsb2.jpg/
https://img545.imageshack.us/f/rwsb3.jpg/
https://img824.imageshack.us/f/rwsb4.jpg/


ps. jakby panowie nie wiedzieli mi Obrazek nie działa, po prostu jak zrobię to się nie wyświetla :/
Bartosz pisze:Edit:dałem więcej meshów,oraz pickupy broni
https://img227.imageshack.us/i/szpital5.jpg/
a ta ?cegła? skąd się wzięła w szpitalu ?

: 15 sty 2011, 10:42
autor: Dev4ever
a ta ?cegła? skąd się wzięła w szpitalu ?
Stąd się wzieła,ponieważ robie dziurę w ścianie

: 15 sty 2011, 11:06
autor: Mr Minio
Zapowiada się nieźle. No i mod czerpie z innego moda - zapałki które rozświetlają drogę przez ciemność. Nie zapomnij dodać autora Adrenaline w Credits. ;)

: 15 sty 2011, 11:58
autor: Dev4ever
Spodziewajcie się że za jakiś czas wydam demko

: 15 sty 2011, 12:39
autor: MaKiPL
No, nareszcie coś godnego uwagi. Szpital strachu... Dlaczego więc, jest tak pogodnie, tak SwEeT4śN1333 [celowo pisane pok3monem, by podkreślić słowo Sweet] ? Wiesz czemu horrory zyskują? Ponieważ mają klimat. Więcej ciemności, walające się cegły na podłodze, na ścianach różne rzeczy napisane/malowane czy cokolwiek. Na podłodze papierki...
Wiesz co możesz zrobić?

Otóż:

Wejdź tutaj:
https://pcarena.pl/download/file/1629/Mi ... rRev2.zip/
Ściągnij plugin .ASE
wrzuć plik do katalogu z MS3D.
Odpal
Wejdź na google
Wpisz w googlach: ,,Candle''
Wybierz jakiś dobry obrazek, np. Ten;
https://etc.usf.edu/clipart/20100/20106/ ... 106_lg.gif
Pobierz go, przywróc MS3D.
Daj w górnym lewym oknie, prawy przycisk myszy:
Set background Image, wybierz świecuchę, daj OK
Teraz po prawo klikasz Cylinder, klikasz lewym na obrazku tak by pasowało, następnie dostosowujesz pozostałe okna, aby cylinder nie był za gruby, czy za chudy.
Dorabiasz elementy, także cylindrami, ewentualnie, dajesz Vertex, stawiasz punkty w każdym odcinku obiektu, następnie 'select' zaznaczasz 3 punkty, SHIFT+punkt, i naciskasz F, wtedy utworzy się Face, po skończeniu dajesz Extrude, na Z klikasz 1.0, i Extrude. Wtedy Tools > Smooth edges, i gdzieś tak na 50%. Następnie 'materials', dajesz Add, wybierasz swoją świecę, potem tools > texture coordinate, dajesz 'remap' i zapisujesz wszystko do .ASE. Importujesz przez Engine, w pckge piszesz 'MyLevel', grp zostawiasz bez zmian, name nadajesz jakie chcesz. Nastepnie Add StaticMesh, i masz ładny model świecy, a nie jakieś zapałki O_o. Efekt zapałki, dodajesz na knocie. Potem Decalsy (w UDK), w UE2 są to po prostu Emitery, zasysasz dobrą teksturkę decalsa, np.:
https://cgtextures.com/login.php?&texid= ... 1a75adead7, potem prawy, zapisz
Wbijasz na pixlr.com, potem resize Image, ustawiasz rozmiary dobre 512x512, ew 512x256. Zapisujesz do .BMP, otierasz przez paint, zapisujesz jako mapa bitowa 24-bit. a najlepiej, gdyby było to jednak .DDS, bo przy .BMP stracisz chyba transparent [przezroczystość - alpha/ normal mask itp.] wrzucasz także do MyLvl, stawiasz Emit'a, nastawiasz na tex'a, konfigurujesz, i masz przepiękne decalsy na ścianie... Tworzysz dalej, potem dźwięki, movery, animated texture na Playera (tak jak w AW, gdy dostajesz kręćka-Szpital-wtedy Gary wyskakują) Wystarczy, trochę zarzucić czarnnego kolorku, rozmazanie troszkę, i jest jak normalnie ten... no... yyy.... kurna.... Te horrory... O! Amnesia - Dark Descent. Tyle! Chcesz jeszcze VideoTut'a? A może Live Stream? [LiveStream- Transmisja na żywo] [tutaj: na żywo rozmawianie z osobą, pokazywanie po kolei, z możliwymi pytaniami, i wedle życzenia uczonego]
Swoją drogą, nie śmiać się, jak gościa na LiveStream Learn w UDK nauczyłem, i teraz mapki robi z PhysX assetami, własnymi cut-scenami, Całymi algorytmami, a poświęciłem mu tylko 3 godziny nauki na żywo ;) widzicie, ja mam moc :D

: 15 sty 2011, 12:41
autor: Silver Dragon
zk446 pisze:nie buduj szpitalu strachu, jak byśmy chcieli to włączamy w ED'zie Happyhill
Dobrze, że twórcy map nie mają takiego podejścia jak ty :|
zk446 pisze:ps. jakby panowie nie wiedzieli mi Obrazek nie działa, po prostu jak zrobię to się nie wyświetla :/
Bo pan powinien wiedzieć, że między img'i wstawia się link bezpośredni, a nie link do strony na której obrazek się znajduje

Co do moda. Zgodzę się z zk446. Przydałoby się urozmaicić trochę pomieszczenia. Poza tym, zapowiada się całkiem całkiem ;)

: 15 sty 2011, 12:49
autor: MaKiPL
zk446 pisze:dodaj jakieś pickupy broni z awpmod'a i więcej meschów w tym korytarzu do cholery jasnej xD
Bo ty byś chciał mapę, na której są ludziki, i piła maszynowa, i flaki wylatują, krew się leje... Za dużo powiedzieć sam nie mogę, ale myślę że w tej mapie, nie będzie *proszę* postawione na rozwalaniu ludków, tylko na fajności i ciekawości,

: 15 sty 2011, 13:06
autor: Darnok15
MaKiPL pisze:Bo ty byś chciał mapę, na której są ludziki, i piła maszynowa, i flaki wylatują, krew się leje
ja nie lubię piły maszynowej to moja najgorsza broń, w ogóle nie lubię za bardzo broni co odcinają kończyny wole zwykłe noże i jakieś ostre narzędzia lub tępe (ale nie takie co odcinają kończyny) i pistolety, reszta ssie, a i ładny wybuch lubię zrobić także dynamit wystarczy