Strona 1 z 1

[AVPC] Problem z dźwiękami na niektórych mapach.

: 01 sty 2017, 16:38
autor: Dev4ever
Witam. Grając sobie w AVPC jak co roku na święta (i nie tylko), dostrzegłem błąd związany z zanikaniem niektórych dźwięków m.in. nie słychać kroków, dźwięku strzelania, lub dźwięków otoczenia tak, jakby się one wzajemnie "wyłączały". Problem występuje najbardziej na mapie z jeziorem ze sklepem spożywczym "Licker store" Ma ktoś pomysł jak naprawić ten błąd?

: 01 sty 2017, 18:36
autor: Koleś223
Też tak często miałem ale olałem to bo to jest pewnie spowodowane niedopracowaniem gry.

: 01 sty 2017, 21:10
autor: seebeek17
AVPC ma wyższe wymagania, więc możliwe, że twój PC ma za mało RAMu żeby całą mapę na raz załadować

: 01 sty 2017, 21:39
autor: Dev4ever
seebeek17 pisze:AVPC ma wyższe wymagania, więc możliwe, że twój PC ma za mało RAMu żeby całą mapę na raz załadować
Nie możliwe, mam 2 kości po 8 GB RAM, podkręconego Radeona R9 290X oraz AMD FX 8320 3,5 podkręconego do 4.2 ghz, więc raczej problem nie leży w moim sprzęcie ;)

: 01 sty 2017, 21:47
autor: Devi90
Oczywiście, że nie wina sprzętu, bo on nic nie ma wspólnego z włączaniem dźwięku (przynajmniej jeszcze się z czymś takim nie spotkałem). To raczej po prostu wina optymalizacji gry, albo masz jakąś inną wersje AVPC i w PostED'zie na mapach, nie ma dźwięków poustawianych, czy coś

: 02 sty 2017, 11:41
autor: Dzienis
Też to miałem w tej najprostszej wersji AVPC.
No chyba, że problemy występuje na najnowszej wersji tego moda, wtedy chyba niewiele da się zrobić.

: 04 sty 2017, 14:37
autor: Tiquill
Bartosz pisze:dostrzegłem błąd związany z zanikaniem niektórych dźwięków m.in. nie słychać kroków, dźwięku strzelania, lub dźwięków otoczenia tak, jakby się one wzajemnie "wyłączały"
To wynik użycia w AVPC moda StevensMod i jego usprawnień. Który m.in. owszem, dźwięki daje bogatsze, ale. Idziesz po metalowych schodach, brzmi metal pod stopami, wchodzisz na śnieg i - nadal brzmi metal. Czy podobnie. To fajna, ale nie do końca dobrze działająca rzecz zawarta w skryptach SMP2Interaction i SMFootstepGizmo. Maj 2011 rozmawialiśmy o tym tutaj: https://forum.postalsite.info/j ... .html#66658

: 04 sty 2017, 15:41
autor: Dev4ever
Tiquill pisze:To wynik użycia w AVPC moda StevensMod i jego usprawnień. Który m.in. owszem, dźwięki daje bogatsze, ale. Idziesz po metalowych schodach, brzmi metal pod stopami, wchodzisz na śnieg i - nadal brzmi metal. Czy podobnie. To fajna, ale nie do końca dobrze działająca rzecz zawarta w skryptach SMP2Interaction i SMFootstepGizmo. Maj 2011 rozmawialiśmy o tym tutaj: https://forum.postalsite.i...84,90.html#66658
Tak, to też czasem wkurza, chodzisz po śniegu, a słychać dźwięki chodzenia po deskach. Wracając do samych zanikających dźwięków: Dałoby radę w opcjach gry lub plikach tekstowych zwiększyć ilość odpalanych dźwięków na raz? Myślę, że w grze jest jakaś ograniczona ilość odpalanych dźwięków, przez co nie słyszę dźwięku strzelania, tła, rozmów przechodniów itd...

: 04 sty 2017, 15:47
autor: Tiquill
Jeśli gdzieś to jest, to też w opcjach StevensModa, tam jest dużo optymalizacji. Bo na pewno nie przerabiane były pliki podstawki czy użytych AW i AWP. Trzeba by było przy tym posiedzieć i skrypty przejrzeć...