Strona 1 z 1

[MOD] KW2 - Noobowskie pytanie

: 24 wrz 2007, 01:02
autor: ALCRD
K&W 2 <-- jest sposób by ten mod jakoś zainstalować do AWP? ;P wiem że sie ośmiesze tym pytaniem ale trudno

: 24 wrz 2007, 01:49
autor: Tiquill
Nie ma się co wstydzić śmieszności, kiedy sprawa jest warta rozpracowania. ;)

Zainstalować? Ja dodaję go w dwojaki sposób. Albo przez 'IWant' i rozbebeszenie skryptów i dotarcie do nazw klas. Albo przed dodanie ustrojstw moda PostEd'em do mapy (co sam wolę).

Najlepiej jednak byłoby wpleść go w menu samego AWP i z tego poziomu go aktywować. Ale tu, jak i w powyższych sposobach jest jeden szkopuł. KW2 zawiera inwentarz, który potem Kamek użył w AW7/AWP - choćby nuke, bouncing betty czy wardrobe. Powielanie ich nie jest potrzebne a i z pewnością generować będzie błędy. W każdym razie, u mnie niepowtarzalne brońki KW2 (meat mgun, uber shotgun) pykają pieknie na AWP.

Oprócz broni, KW2 to skarbnica wspaniałych cheatów, których w AWP nie ujrzy. To sprawia m.in., że wciąż lubię bardziej grać w StP niż AWP. O zwykłym dodaniu owych dobrodziejstw KW2 mówić nie można. Potrzebna edycja skryptów AWP... ;)

: 24 wrz 2007, 03:55
autor: ALCRD
Tiquill pisze:Nie ma się co wstydzić śmieszności, kiedy sprawa jest warta rozpracowania. ;)

Zainstalować? Ja dodaję go w dwojaki sposób. Albo przez 'IWant' i rozbebeszenie skryptów i dotarcie do nazw klas. Albo przed dodanie ustrojstw moda PostEd'em do mapy (co sam wolę).

Najlepiej jednak byłoby wpleść go w menu samego AWP i z tego poziomu go aktywować. Ale tu, jak i w powyższych sposobach jest jeden szkopuł. KW2 zawiera inwentarz, który potem Kamek użył w AW7/AWP - choćby nuke, bouncing betty czy wardrobe. Powielanie ich nie jest potrzebne a i z pewnością generować będzie błędy. W każdym razie, u mnie niepowtarzalne brońki KW2 (meat mgun, uber shotgun) pykają pieknie na AWP.

Oprócz broni, KW2 to skarbnica wspaniałych cheatów, których w AWP nie ujrzy. To sprawia m.in., że wciąż lubię bardziej grać w StP niż AWP. O zwykłym dodaniu owych dobrodziejstw KW2 mówić nie można. Potrzebna edycja skryptów AWP... ;)
Jestem łakomy na ten mod do awp ponieważ lubie atmosfere apokalipsy i chaosu i wśród czitow z KnW widze kilka bardzo fajnych :)

Starałem sie rozpacować instalowanie tego do AWP .. ale działaja mi tylko pączki pułapki , prezenty wybuchowe i super stopa .. :( reszta jakos nie wchodza przez iwant

a wyrzutnie mięcha jak zainstalowałeś?

: 25 wrz 2007, 03:29
autor: prawdziwy 666
ALCRD pisze: i wśród czitow z KnW widze kilka bardzo fajnych
jakie to czity ALCRD???

: 25 wrz 2007, 22:19
autor: Tiquill
ALCRD pisze:a wyrzutnie mięcha jak zainstalowałeś?
Dodałem PostEd'em do mapy.

: 26 wrz 2007, 00:05
autor: ALCRD
prawdziwy 666 pisze:
ALCRD pisze: i wśród czitow z KnW widze kilka bardzo fajnych
jakie to czity ALCRD???
Na piekło na atmosfere jak w piątek (kiedy sie zaczyna apokalipsa)
deszcz słoni , granatów betty , koktajlów itd itp
nie pamietam nazw czitów zabardzo

: 26 wrz 2007, 01:53
autor: Tiquill
Kody są na stronie, jakby kto zapomniał. :P Pod pozycją:

Postal 2: StP - dodatkowe kody pod modem KW2

jest całe bogactwo KW2.