Strona 1 z 1

[ED] Mam problem z ED !! pilnie potrzebuję help!

: 15 lip 2007, 23:18
autor: Postalowiec
Kiedy gram w Postala 2, i doszedłem do momentu, gdzie są zombie to dokładnie tutaj:

https://img54.imageshack.us/img54/5817/aanh2.jpg

I tu mi się zacina tak, że NIE MOGĘ GRAC !! a mam takiego kompa:

Procek: Celeron D 2.90 GhZ
Karta Graficzna: Radeon 9550 (pamięc 128 MB)
RAM: 1024


Czy powinno mi aż tak się przycinac? raczej wątpię :/ może ustawic coś specjalnego w ustawieniach, aby tak nie obciążało gry? zmieniałem już ,,characters detail" odpowiadający za dopracowanie postaci, ale to nie dziuała, plz help !!

: 16 lip 2007, 01:25
autor: Tiquill
Łatwo pisać o pomoc, trudniej jej poszukać, co? Tak, tak ci się będzie przycinać, niestety. Zobacz przede wszystkim ten post i następne - najlepiej przeczytaj cały temat Eternal Damnation. Zajrzyj też do działu Pomoc i zapoznaj się z treścią tematów zaczynających się na [ED]...

: 22 lip 2007, 09:26
autor: Postalowiec
W S Z Y S T K O zobaczyłem!! i NIC MI NIE POMOGŁO!! ktoś ma jakieś sposoby??!! bo naprawdę chcę pograc w ED na płynnej, albo lekko przycinającej się (z bólem -_-) gry, bo normalnie takie rzeczy się nie dzieją :566:

: 22 lip 2007, 09:36
autor: Mixer
nieswtety chyba nic na to nie poradzimy
moze sproboj przerobic mapke w damnED usuwajac zombie i nie potrzebne szczegoly

: 22 lip 2007, 16:04
autor: Tiquill
Również sugeruję zabieg, jaki zapodał Mixer. Takie odchudzenie wpłynie na rozgrywkę, która choć będzie sprzeczna z zamiarem autorów, ale zdecydowanie poprawi płynność gry.

: 23 lip 2007, 20:32
autor: Lothar
To może jeszcze zabieg, który pomógł jakimś 3% graczy multiplayer w Jedi Academy (gra na niektórych dość mocarnych sprzętach ciąga po 3 FPS :P) - w BIOS'ie zmniejsz szybkośc FSB, AGP oraz ilość pamięci RAM przyznawanej dla karty graficznej (dziwacznie brzmi - gra tnie i jeszcze kompa mam obkrajać? :P Ale taka prawda, możliwe, że Unreal Engine nie wyrabia sie w takiej konfiguracji sprzętowej i renderuje więcej klatek animacji niż karta jest w stanie wyświetlić cośtam cośtam... nie pamiętam o co dokładnie w przypadku JA chodziło. W sumie nadal uważam taką sytuację ze nierealną. Ale jak komuś pomogło...). Jak wspomniałem pomogło to w znikomej liczbie osób i w zupełnie innej grze (na dodatek na engine Quake 3 Arena), ale może i Tobie z ED się uda 8-)

=======EDIT=======
Bym zapomniał - możesz jeszcze pożonglować trochę sterownikami od grafy. Sam muszę tak robić żeby pograć w Carmageddon 2, Hexen 2 albo Hitman - Codaname 47. Dla tych gier muszę wgrywać staaaaaare sterowniki, bo na nowych albo się nie uruchamiają, albo ciągają po 0,03 FPS :D

: 23 lip 2007, 23:04
autor: Mixer
przypomnial mi sie jeszcze jeden sposob
zmniejsz rozdzielczosc w grze i odswiezanie
a i najlepiej by bylo to co mowilem w poprzednim poscie czyli wyrzuc zbedne rzeczy czyli zombiaki itd

: 24 lip 2007, 19:06
autor: Tiquill
Wzmianka Lothara o Hexen II (DirectX był o kant tyłka obić, trza było alternatywę) przypomniała mi ową alternatywę dla bibliotek DirectX: OpenGL. W pliku EternalDamnation.ini znajdź

[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

i spójnikiem deaktywuj DX a uaktywnij OpenGL, czyli zrób tak:

[Engine.Engine]
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

OpenGL jest stabilniejszy (nie ma pogoni za sterami) i mniej zasobożerny - gra może Ci chodzić lepiej. ;)