Strona 1 z 1

[POMOC]Postal 2 STP Critical Eerror!!!!

: 10 lip 2014, 19:37
autor: Koleś223
Cześc mam problem z postal 2 stp bo gdy gram to po paru sekundach wyskakuje mi taki error:


General protection fault!

History: FD3DRenderInterface::HandleCombinedMaterial <- FD3DRenderInterface::SetSimpleMaterial <- FD3DRenderInterface::SetMaterial <- ATerrainInfo::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Jak ktoś wie co zrobić to niech napisze z góry dzięki za pomoc.

: 10 lip 2014, 19:43
autor: Rycho3D
Wygląda na coś w stylu: człowiek wpadł pod ziemię :D Może mapa lub sejw jest uszkodzone.

: 10 lip 2014, 19:47
autor: Koleś223
Naprawiłem już ten błąd wystarczyło wyłączyć cienie postaci w opcjach bo mam stevens moda wziołem pliki z avpc 1420.



EDIT:Teraz mam nowy error gdy wybieram z broń z stevens moda:


General protection fault!

History: UObject::ProcessEvent <- (M16Weapon plotscite_2.M16Weapon0, Function SMInventory.SMWeapon.DownWeapon.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

: 10 lip 2014, 21:51
autor: Mike
Wygląda jakby mod był źle zainstalowany.

: 11 lip 2014, 00:29
autor: seebeek17
wywal stevens moda i powinno działać. :p

PS.temat chyba nie w tym dziale.

: 11 lip 2014, 07:24
autor: Koleś223
To proszę o przeniesienie tematu a co do stevens moda to dało by się zrobić tak żebym niemusiał go wywalać bo męczyłem się 2 godz żeby działał na singlu.



EDIT:Udało się musiałem tylko zmienić plik postal2game.u na ten z avpc 1420 temat można zamknąć.

: 19 lip 2014, 03:27
autor: Tiquill
Koleś223 pisze:Udało się musiałem tylko zmienić plik postal2game.u
I słuszna zajawka. Wyrzucanie broni to stary problem. Ale że na StevensMod też?

Dobra, przenoszę ze Szkoły Mistrzów, nie zamykam. ;)