Strona 1 z 1

[MOD] Jak odpalić Re-delivery?

: 19 maja 2007, 21:19
autor: kazik
Mój problem zawarłem w tytule tematu. U mnie ikonka Re-delivery.exe jest w dosie. Ale kiedy próbuje ja odpalić nic sie nie dzieje. Jest jakiś inny sposób, żeby odpalić tego moda?

: 20 maja 2007, 22:22
autor: Tiquill
Jest. Otwórz tego dosowego RD.bat w Notatniku. I masz parametry jakie musisz dopisać do skrótu samego .exe moda. Standardowo wyglądać taka ścieżka (czyli Element docelowy we właściwościach skrótu) musi tak:

"C:\Program Files\Postal 2 STP\System\RD.exe" -USERini=rd_user.ini -INI=RD.ini

A to, że dosowe skróty Ci nie działają, to już wina Windows.

: 20 maja 2007, 22:34
autor: kazik
Dzięki, jak zrobiłem co trzeba zmieniła sie nawet ikonka, z dosowej na taka jak ma Postal.
Tiquill, co ja bym bez Ciebie zrobił :-> Jeszcze raz dzięki.

[ Dodano: 2007-05-20, 23:02 ]
Kiedy odpalam tego moda pojawia się nowy splash, ale dalej jest to zwykły STP, czy to normalne, czy coś pochlastałem. Reinstalowałem tego moda 3 razy i ciągle to samo.

: 22 maja 2007, 01:56
autor: Tiquill
Próbowałem z nim różnie i zawsze mam poprawny. Po innym splashu powinieneś widzieć też inny obraz podczas wczytania. A to jest pierwszy widok, gdy już rusza gra:
Obrazek

Czy instalka gry to RDFull101.exe?

Może skrót odwołuje się do innych plików *.ini niż te rd_user.ini i RD.ini. A może RD.ini jest niepoprawny? Jakie masz wpisy na początku? Takie czy inne?
[URL]
Protocol=postal2
ProtocolDescription=Postal2 Protocol
Name=Player
Map=Index.fuk
LocalMap=RDstartup.fuk
Host=
Portal=
MapExt=fuk
EXEName=Postal2.exe
SaveExt=usa
Port=7777
Class=Engine.Pawn

[FirstRun]
FirstRun=1407

[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem
NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver
DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
Console=FPSGame.FPSConsoleExt
DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow
Language=int
GameEngine=Engine.GameEngine
EditorEngine=Editor.EditorEngine
BaseMenu=RDShell.RDRootWindow
DefaultGame=RDGame.RDGameInfo
DefaultServerGame=MultiGame.xDeathMatch
ViewportManager=WinDrv.WindowsClient
Render=Render.Render
Input=Engine.Input
Canvas=Engine.Canvas
CDPath=D:

[Core.System]
PurgeCacheDays=30
SavePath=..\Re-Delivery\RDSave
CachePath=..\Cache
CacheExt=.uxx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\Re-Delivery\RDSystem\*.u
Paths=..\Re-Delivery\RDMaps\*.fuk
Paths=..\Re-Delivery\RDTextures\*.utx
Paths=..\Re-Delivery\RDSounds\*.uax
Paths=..\Re-Delivery\RDStaticMeshes\*.usx
Paths=..\Re-Delivery\RDAnimations\*.ukx
Jeśli takie i nie działa, to wrzuć wszystkie pliki do odpowiednich standardowych folderów (np. z \Re-Delivery\RDSystem\ na \System\ a w RD.ini usuń wpisy na końcu powyższego cytatu, te z \Re-Delivery\RD...

: 22 maja 2007, 17:05
autor: kazik
Z jakiegoś powodu plik RD.ini prowadził do plików Postala 2 STP, a nie Re-Delivery. Poprawiłem błędy w tych sekcjach, które podałeś i gra gitara. :mrgreen:
Dzięki serdeczne, wreszcie w to zagram 8-)

P.S.
Cholernie trudny ten mod.

: 22 maja 2007, 17:38
autor: Tiquill
Czyli zostawiłeś w domyślnych folderach, jak rozumiem. Ale czemu RD.ini był błędny, to nie wiem. Może każda instalka jest taka? Sam pobierałem kiedyś ze strony autorów, tam było OK - ale już nie mają. A mod jest zajebiście trudny, już sam początek może zniechęcić. Nawet na łatwym poziomie. Hardcore normalnie...