Strona 1 z 1
[AWP] Rozpadające się ciała.
: 05 lis 2007, 14:41
autor: testcfg
Na wstępie witam graczy Postala. Mam normalnego Postala 2 z patchem 1337, do tego zaisntalowałem Apocalpyspe weekend + patcha 1411. Po uderzeniu c kosą czy tasakiem w głowę wszystko było ok i ciało rozpadało się proporcjonalnie. Z ciekawości zaintsalowalem dodatek AWP. I tu właśnie pojawia się problem. Po uderzeniu tasakiem w przeciwnika zostaje głowa , a ciało rozpryskuję się na kawałki. To trochę irytujące -Czy ktoś wie może jak zrobić ,,by było po staremu?"
: 05 lis 2007, 14:59
autor: Mixer
takie sa juz wady AWP. a to dzieje sie ci zawsze gdy zaatakujesz tasakiem?? u mnie takie cos sie dzieje od czasu do czasu
: 05 lis 2007, 15:18
autor: testcfg
To się dzieje jak ciało dotknie ziemi- automatycznie wybucha. Teraz widzę, że nawet jak strzelam do ludzi z pistoletu to ciała po trafieniu gdy dotykają ziemi wybuchają. Ma ktoś pomysł jak się tego pozbyc? Ten efekt psuje cała zabawę
: 05 lis 2007, 15:29
autor: ALCRD
testcfg pisze:To się dzieje jak ciało dotknie ziemi- automatycznie wybucha. Teraz widzę, że nawet jak strzelam do ludzi z pistoletu to ciała po trafieniu gdy dotykają ziemi wybuchają. Ma ktoś pomysł jak się tego pozbyc? Ten efekt psuje cała zabawę
Może przeinstaluj wszystkie postale jeszcze raz tymrazem nie dajac patcha
I zainstaluj AWP i sprawdź czy problem nadal bedzie sie pojawiał
: 05 lis 2007, 15:48
autor: Mixer
ALCRD pisze:Może przeinstaluj wszystkie postale jeszcze raz tymrazem nie dajac patcha
tak tez mysle ze to wina patcha

: 05 lis 2007, 17:02
autor: ALCRD
Mixer pisze:ALCRD pisze:Może przeinstaluj wszystkie postale jeszcze raz tymrazem nie dajac patcha
tak tez mysle ze to wina patcha

Patche to zło

: 06 lis 2007, 11:18
autor: testcfg
Problem o dziwo rozwiązał się sam. Za 3 razem gdy odpaliłem grę , eksterminacja przebiega w regulaminowy sposób.
ps. nie wiem jak w P2STP ale zwykły Postal 2 w wersji 1.0 to jeden wielki ,,wiel-błąd". Patch jest niezbędny

Pozdrawiam
: 06 lis 2007, 12:41
autor: Mixer
tak wiec wszystko rozwiazalo sie same
zamykam

: 07 lis 2007, 18:05
autor: Tiquill
To może mieć też coś wspólnego z liczbą zwłok. W opcjach wydajności może być ustawiona mała liczba ich i gdy mocno dokazujesz, gra automatycznie usuwa nadmiar. W praktyce powinno to wyglądać tak: Leży sterta ciał. Powoli giną. Albo odchodzisz, wracasz po jakimś czasie i ich nie ma. Wszystko płynnie. Jednak AWP ma swoje smaczki i może to wyglądać tak, jak w tym przypadku.
Można też dać maximum zwłok. Oraz włączyć/wyłączyć LimbFix i HeadFix...
Co prawda problem się rozwiązał, ale jeśli ktoś jeszcze z tym się spotka... Temat odblokowuję.

: 09 lis 2007, 14:43
autor: bogusz666
witam.mam ten sam problem co kolega tylko ze w dodatku gra chodzi mi 3 razy szybciej niz powinna.mam postala 2 stp pl