Błąd przy próbie załadowania gry z xMod.
: 24 maja 2017, 22:15
Gdy próbuję włączyć Postala 2 ze steamu z workshopu z modyfikacją: xMod, na końcu ładowania pojawia się Critical error, o to jego opis:
An error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance.
POSTAL 2 Build Oct 6 2016 17:43:47
OS: Windows NT 6.1 (Build: 7601)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 3392 MHz with 4095MB RAM
Video: NVIDIA GeForce GT 740 (8205)
Level: suburbs-3 - Dom
AWPostalDude suburbs-3.AWPostalDude1 (Function Engine.Pawn.FindInventoryType:000C) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
Historia: FFrame::Serialize <- (xMod suburbs-3.xMod0 @ Function xMod.xMod.ModifyPlayerInventory : 0029) <- UObject::execClassContext <- (xPlayerController suburbs-3.xPlayerController0, Function xMod.xPlayerController.TravelPostAccept) <- UObject::ProcessEvent <- ULevel::SpawnPlayActor <- (suburbs-3) <- MatchViewportsToActors <- ClientInit <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Ktoś wie jak to rozwiązać? Dodam, że korzystam ze spolszczenia stworzonego przez użytkownika: Szatan. Gra kupiona z HumbleBundle za 8zł z dodatkiem: Paradise Lost w czasie promocji.
An error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance.
POSTAL 2 Build Oct 6 2016 17:43:47
OS: Windows NT 6.1 (Build: 7601)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 3392 MHz with 4095MB RAM
Video: NVIDIA GeForce GT 740 (8205)
Level: suburbs-3 - Dom
AWPostalDude suburbs-3.AWPostalDude1 (Function Engine.Pawn.FindInventoryType:000C) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
Historia: FFrame::Serialize <- (xMod suburbs-3.xMod0 @ Function xMod.xMod.ModifyPlayerInventory : 0029) <- UObject::execClassContext <- (xPlayerController suburbs-3.xPlayerController0, Function xMod.xPlayerController.TravelPostAccept) <- UObject::ProcessEvent <- ULevel::SpawnPlayActor <- (suburbs-3) <- MatchViewportsToActors <- ClientInit <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Ktoś wie jak to rozwiązać? Dodam, że korzystam ze spolszczenia stworzonego przez użytkownika: Szatan. Gra kupiona z HumbleBundle za 8zł z dodatkiem: Paradise Lost w czasie promocji.