Strona 1 z 1

Błąd przy próbie załadowania gry z xMod.

: 24 maja 2017, 22:15
autor: ShadowTheW
Gdy próbuję włączyć Postala 2 ze steamu z workshopu z modyfikacją: xMod, na końcu ładowania pojawia się Critical error, o to jego opis:

An error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance.

POSTAL 2 Build Oct 6 2016 17:43:47

OS: Windows NT 6.1 (Build: 7601)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 3392 MHz with 4095MB RAM
Video: NVIDIA GeForce GT 740 (8205)
Level: suburbs-3 - Dom

AWPostalDude suburbs-3.AWPostalDude1 (Function Engine.Pawn.FindInventoryType:000C) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

Historia: FFrame::Serialize <- (xMod suburbs-3.xMod0 @ Function xMod.xMod.ModifyPlayerInventory : 0029) <- UObject::execClassContext <- (xPlayerController suburbs-3.xPlayerController0, Function xMod.xPlayerController.TravelPostAccept) <- UObject::ProcessEvent <- ULevel::SpawnPlayActor <- (suburbs-3) <- MatchViewportsToActors <- ClientInit <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Ktoś wie jak to rozwiązać? Dodam, że korzystam ze spolszczenia stworzonego przez użytkownika: Szatan. Gra kupiona z HumbleBundle za 8zł z dodatkiem: Paradise Lost w czasie promocji.

: 24 maja 2017, 22:44
autor: Dev4ever
Zacznij od sprawdzenia spójności plików. Wejdź w bibliotekę na Steamie, kliknij prawym przyciskiem na Postala 2, potem właściwości, szukasz opcji "pliki lokalne" i klikasz w opcję "sprawdź spójność plików gry".

: 25 maja 2017, 07:28
autor: ShadowTheW
Podczas sprawdzania weryfikacji lokalnych plików gry, weryfikacja plików nie powiodła się, 148 plików nie zostało prawidłowo zweryfikowanych i steam pobrał je na nowo, podobnie jest to powód tego spolszczenia. Steam pobrał 148 nieprawidłowo zweryfikowanych plików ponownie, zmieniło z powrotem na Angielską wersje, przy próbie załadowania gry modyfikacją xMod, problem wciąż jest aktywny nawet w Angielskiej wersji językowej, pojawia się ten sam błąd. Gdy uruchamia xMod modifier version w dodatku do gry: Paradise Lost, gra nie wywala do pulpitu i działa jak należy, co to może być skoro jedynie w podstawowej wersji gry mnie wywala?

: 25 maja 2017, 08:50
autor: Pan Szatan
Mam pomysł może zagrasz w podstawowego P2 przez dodatek Paradise Lost jeśli ci na nim dzała?
Wystarczy kiedy jesteś w menu gry wybrać tryb A Week in Paradise i xMod Modifier Version.

: 25 maja 2017, 09:04
autor: ShadowTheW
Problem nie jest aktywny tylko w dodatku: Paradise Lost, jak wybiera się oryginalny xMod lub Modifier Version to już nie wywala, myślę, że nawet innym się to przyda gdyby innych wyrzucał ten sam krytyczny błąd w podstawowej wersji co u mnie.

: 09 lis 2017, 17:05
autor: Zaver
To na pewno nie ma biegu w core który ponieważ został odpowiednio skompilowany ale na pewno jest to problem z plikami pobranymi na Steam :)

Pobierz tę modyfikacje z neta :D

: 09 lis 2017, 17:22
autor: Rycho3D
Zaver pisze:To na pewno nie ma biegu w core który ponieważ został odpowiednio skompilowany ale na pewno jest to problem z plikami pobranymi na Steam :)

Pobierz tę modyfikacje z neta :D
że **rwa co ?

Problem został rozwiązany.
Zamknijcie temat