Strona 1 z 1
Ścinający się PostED
: 28 kwie 2017, 18:43
autor: Pan Szatan
PostED mi się trochę ścina przy zaznaczaniu itd. co ciekawe sama gra chodzi mi w ponad 100FPS
budowanie mapy itd. śmiga dobrze zaś jedynie przy zaznaczaniu i klikaniu PPM mam te dziwne ścinki i zaczyna mnie to już denerwować
Macie jakieś porady jak poprawić działanie edytora?
: 28 kwie 2017, 18:50
autor: Devi90
Jeżeli masz sporą mapę to takie ścinki mogą występować, sprawdź czy takie występują też przy zaznaczaniu na krańcu mapy będąc do niej odwrócony plecami
: 28 kwie 2017, 18:55
autor: Rycho3D
wyłączaj widok zbędnych rzeczy
klawisze od Q do P
Możesz też skierować kamerę w dół by mieć mniej na widoku. Na wielkich mapach mi to pomaga
: 28 kwie 2017, 19:38
autor: Pan Szatan
Rycho3D pisze:wyłączaj widok zbędnych rzeczy
klawisze od Q do P
Możesz też skierować kamerę w dół by mieć mniej na widoku. Na wielkich mapach mi to pomaga
Eee tam niby coś daje ale nadal trovhę ścina, co najlepsze na starym kompie się nie ścinało a ten jest lepszy.... a sama mapa jest mała i to nie tego wina
: 28 kwie 2017, 21:41
autor: Dev4ever
Pan Szatan pisze:PostED mi się trochę ścina przy zaznaczaniu itd. co ciekawe sama gra chodzi mi w ponad 100FPS
budowanie mapy itd. śmiga dobrze zaś jedynie przy zaznaczaniu i klikaniu PPM mam te dziwne ścinki i zaczyna mnie to już denerwować
Witaj w klubie
Mam dokładnie ten sam problem, gdy zaznaczam obiekt, lub tworzę góry, edytor dostaje ogromnego laga i nie można nic robić przez jakiś czas
Dodam, że kiedyś edytor tak mi się nie wieszał i mogłem spokojnie pracować nawet na dużych mapach
: 28 kwie 2017, 21:47
autor: Dzienis
Kijowe kompy macie i tyle.
Pewnie za dobre parametry.
To tak jakby ktoś chciał remontować malucha w garażu Formuły1.
Zanim ogarnie się gdzie co jest i do czego służy zalicza się ogromnego laga.
: 28 kwie 2017, 22:10
autor: ShaQ
Dzienis pisze:Kijowe kompy macie i tyle.
Pewnie za dobre parametry.
To tak jakby ktoś chciał remontować malucha w garażu Formuły1.
Zanim ogarnie się gdzie co jest i do czego służy zalicza się ogromnego laga.
Wiesz, masz nawet rację
Stare gry lubią psocić przy nowoczesnych komputerach.
: 29 kwie 2017, 02:59
autor: Piroziom
ShaQ pisze:Stare gry lubią psocić przy nowoczesnych komputerach.
A żebyś wiedział
Chciałem sobie pograć w Blip-Blopa- taką starą grę ale tak się zacina że szkoda gadać
Szukając prostego rozwiązania zaszedłem tutaj:
Win 8.1- zacinające się stare gry
Może by tak pójść tym tropem? W końcu UEd też jest stary.
: 30 kwie 2017, 07:24
autor: Rycho3D
To może być wina wielordzeniowego procesora.
Starsze gry tego nie ogarniają. Ustaw by UEd chodził na jednym rdzeniu.
: 30 kwie 2017, 09:35
autor: ShaQ
Rycho3D pisze:To może być wina wielordzeniowego procesora.
Starsze gry tego nie ogarniają. Ustaw by UEd chodził na jednym rdzeniu.
Właśnie. Z AWP miałem taki problem, że nie bylo widać menu a ludziki szybko zapierniczały. Wyłączenie kilku rdzeni dla danej aplikacji przez Menadżer zadań może pomóc.
: 30 kwie 2017, 10:14
autor: Pan Szatan
Rycho3D pisze:To może być wina wielordzeniowego procesora.
Starsze gry tego nie ogarniają. Ustaw by UEd chodził na jednym rdzeniu.
Spróbuję
: 30 kwie 2017, 22:51
autor: seebeek17
Albo jak masz Wina nowszego niż "siódemka" to ustaw zgodność ze starczym systemem.
: 02 maja 2017, 19:09
autor: Pan Szatan
seebeek17 pisze:Albo jak masz Wina nowszego niż "siódemka" to ustaw zgodność ze starczym systemem.
Zadziałało