Strona 1 z 1
[AWP] Problem z Powiększonym Paradise
: 03 kwie 2015, 12:18
autor: PHZW
Witam
Posiadam problem z jedną z modyfikacji, mianowicie "Powiększone Paradise". Otóż modyfikacja działa, odwiedzam te dodane lokacje ale mam problemy z 2 z nich (jeżeli jest coś dalej to nie wiem, nie doszłem).
1.Pastwisko - Z wejściem na pastwisko nie mam problemu, gorzej z jego zwiedzaniem. Po przejściu (lub teleporcie dzięki modowi), dostaję Critical Errora o treści:
AW7Rednecks pastwisko.AW7Rednecks5 (Function Engine.Pawn.SetWalking:0001) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
Historia: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (AW7RedneckController pastwisko.AW7RedneckController20, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object AW7RedneckController pastwisko.AW7RedneckController20, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
2. Nieznana lokacja - otóż podczas przebywania w części miasteczka i moście z niedzieli chciałem przejść dalej przez tunel do kolejnej lokacji. Niestety istnieje tam niewidzialna ściana która uniemożliwia przejście dalej oraz usuwa HUD. Przez to również nie mogę załączyć Menu przez co muszę wyłączać grę znanym skrótem klawiszologicznym.
Dziękuje za każdą pomoc

: 03 kwie 2015, 13:11
autor: Koleś223
Z drugą lokacją możesz mieć taki problem że brakuje ci pliku też tak miałem i brakowało mi plików AW_haha.uax AW_O_dialog.uax i 0_Road_way.usx wkleiłem te pliki i działało.
: 03 kwie 2015, 13:47
autor: Rycho3D
PHZW pisze:1.Pastwisko
To wina mapy. Spróbuj zmniejszyć liczbę przechodniów, może pomóc.
: 03 kwie 2015, 15:45
autor: PHZW
Kod: Zaznacz cały
Z drugą lokacją możesz mieć taki problem że brakuje ci pliku też tak miałem i brakowało mi plików AW_haha.uax AW_O_dialog.uax i 0_Road_way.usx wkleiłem te pliki i działało.
A podasz linka skąd moge dostać te pliki?
: 03 kwie 2015, 16:10
autor: Tiquill
Najlepiej by było, gdyby ktoś dodał te pliki w załączniku, tutaj, w tym temacie.
: 03 kwie 2015, 16:35
autor: PHZW
Kod: Zaznacz cały
Rycho
PHZW napisał/a:
1.Pastwisko
To wina mapy. Spróbuj zmniejszyć liczbę przechodniów, może pomóc.
Zmieniłem na 10 przechodniów max min 5 ale i tak pojawia mi się
Kod: Zaznacz cały
AW7RedneckController pastwisko.AW7RedneckController28 (State Postal2Game.PersonController.WalkToTarget:0001) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
Historia: FFrame::Serialize <- AActor::ProcessState <- Object AW7RedneckController pastwisko.AW7RedneckController28, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
: 03 kwie 2015, 17:03
autor: Rycho3D
PHZW pisze:Zmieniłem na 10 przechodniów max min 5 ale i tak pojawia mi się
Niestety autor moda dawno nic tu nie pisał. Więc na poprawkę trudno liczyć.
Zmieniłeś liczbę przechodniów ale musisz wejść do mapy jeszcze raz Bo wczytana z Save'a będzie identyczna.
: 03 kwie 2015, 17:28
autor: Pan Szatan
Koleś223 pisze:Z drugą lokacją możesz mieć taki problem że brakuje ci pliku też tak miałem i brakowało mi plików AW_haha.uax AW_O_dialog.uax i 0_Road_way.usx wkleiłem te pliki i działało.
To pliki z mappacku East_MayBerry zainstaluj go i problem masz z głowy
https://www.postalsite.info/infusions/pr ... php?did=66
PHZW pisze:1.Pastwisko - Z wejściem na pastwisko nie mam problemu, gorzej z jego zwiedzaniem. Po przejściu (lub teleporcie dzięki modowi), dostaję Critical Errora
Kiedyś jakoś to naprawiłem ale nie pamiętam jak. Pobiorę moda i zobaczę może coś wykombinuję ale mój laptop jest totalnie zepsuty ledwo zainstalowałem P2STP i AW
PX nie mogę i w ogóle sam się wyłącza

Muszę czekać na nowy komputer bo
nie mogę znaleźć paragonu
EDIT:
Usunąłem wieśków

i dałem od nowa w mniejszej ilości

Zwiedzałem i nic się nie stało tylko jak umarłem to po wciśnięciu spacji wyskoczył error
ale to chyba wina gry a nie mapy
: 03 kwie 2015, 20:49
autor: PHZW
EDIT:
Usunąłem wieśków

i dałem od nowa w mniejszej ilości
Zwiedzałem i nic się nie stało tylko jak umarłem to po wciśnięciu spacji wyskoczył error
ale to chyba wina gry a nie mapy
Mapa nadal po przejściu kilku metrów nadal wywala, ale bez Errora
: 03 kwie 2015, 20:53
autor: Rycho3D
PHZW pisze:Mapa nadal po przejściu kilku metrów nadal wywala, ale bez Errora
A wszedłeś do mapy od nowa, czy wczytałeś save ? Bo Save to zapisana cała mapa. I żadna modyfikacja mapy nie zmieni ci nic w zapisie gry.
: 04 kwie 2015, 09:05
autor: Pan Szatan
PHZW pisze:EDIT:
Usunąłem wieśków

i dałem od nowa w mniejszej ilości
Zwiedzałem i nic się nie stało tylko jak umarłem to po wciśnięciu spacji wyskoczył error
ale to chyba wina gry a nie mapy
Mapa nadal po przejściu kilku metrów nadal wywala, ale bez Errora
Wejdź na mapę od nowa przez telepad (wczytywanie z mapy na mapę) jak wczytywałem ją PostED to
był jakiś błąd ale nic jak przejdziesz z mapy crossyroads ( ta z stacją i krowami ) to mapa działa zwiedzałem
całą więc nie powinno być problemu

: 04 kwie 2015, 09:59
autor: Tiquill
PHZW pisze:Mapa nadal po przejściu kilku metrów nadal wywala
No to nie wchodź w tą mapę, tylko cofnij się do wczytania, wejdź n sąsiednią mapę i z powrotem na tą. Wczyta się zedytowana wersja mapy. A jeśli nie zależy ci na savegame - zrób jak poprzednicy radzą. Od nowego savegame.
: 04 kwie 2015, 10:53
autor: PHZW
No to nie wchodź w tą mapę, tylko cofnij się do wczytania, wejdź n sąsiednią mapę i z powrotem na tą. Wczyta się zedytowana wersja mapy. A jeśli nie zależy ci na savegame - zrób jak poprzednicy radzą. Od nowego savegame.
Mimo rozpoczęcia nowej gry, gra nadal wywala
Koleś223 napisał/a:
Z drugą lokacją możesz mieć taki problem że brakuje ci pliku też tak miałem i brakowało mi plików AW_haha.uax AW_O_dialog.uax i 0_Road_way.usx wkleiłem te pliki i działało.
To pliki z mappacku East_MayBerry zainstaluj go i problem masz z głowy
http://www.postalsite.inf...load.php?did=66
Dzięki, mappack pomógł
Wejdź na mapę od nowa przez telepad (wczytywanie z mapy na mapę) jak wczytywałem ją PostED to
był jakiś błąd ale nic jak przejdziesz z mapy crossyroads ( ta z stacją i krowami ) to mapa działa zwiedzałem
całą więc nie powinno być problemu

A w jaki sposób to działa?
[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2015-04-04, 11:16 ]
Posty łączymy. 10 minut to za mało by pisać nowego posta. Edytujemy wtedy poprzedniego.
: 04 kwie 2015, 14:22
autor: Pan Szatan
PHZW pisze:
A w jaki sposób to działa?
[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2015-04-04, 11:16 ]
Posty łączymy. 10 minut to za mało by pisać nowego posta. Edytujemy wtedy poprzedniego.
W taki jak powiedział kolega poniżej cytat
Tiquill pisze:PHZW pisze:Mapa nadal po przejściu kilku metrów nadal wywala
No to nie wchodź w tą mapę, tylko cofnij się do wczytania, wejdź n sąsiednią mapę i z powrotem na tą. Wczyta się zedytowana wersja mapy. A jeśli nie zależy ci na savegame - zrób jak poprzednicy radzą. Od nowego savegame.
telepady to takie obiekty które przenoszą nas z telepada na mapie A do telepada na mapie B
PHZW pisze:Mapa nadal po przejściu kilku metrów nadal wywala, ale bez Errora
Mogę zrobić tą mapę od nowa na wzór autora PPM poczekaj chwilę a niedługo dam 100% działającą mapę
