Strona 1 z 2

[AWP] problem z AWP po zainstalowaniu moda EDWeaponsInAWP

: 28 gru 2013, 12:33
autor: ANGERD
Siema mam problem z A week in Paradise po zainstalowaniu moda EDWeaponsInAWP jka uruchamiam nowa gre to mi sie cos takiego robi jak sie wyjdzie z cutscenki: Obrazek

Dodam ze czekalem jakies 10 min i nic caly czas tak bylo.

: 28 gru 2013, 13:23
autor: Mr Minio
Po co Ci EDWeaponsInAWP, jak od kilku lat jest dostępny AWPMod?

: 28 gru 2013, 13:33
autor: ANGERD
Zeby strzelac z broni z ED?

: 28 gru 2013, 13:40
autor: Mr Minio
AWPMod (nie mylić z AWP!) pozwala na to i dużo więcej.

: 28 gru 2013, 13:42
autor: Tiquill
No właśnie do tego powstał przede wszystkim AWPMod, do używania broni z ED. Moda EDWeaponsInAWP zastąpił mod EDWeapons, który następnie rozwinął się w AWPMod.

: 28 gru 2013, 13:53
autor: ANGERD
aha ale bede musial nowa gre zrobic tak?

: 28 gru 2013, 14:01
autor: Tiquill
Jaką nową grę? Instalujesz AWPModa i grasz. Jest w nim wszystko, co potrzeba, łącznie z brońmi z ED, które ma on sam, nie wymaga moda ED. Żadnej nowej instalacji StP i AW oraz AWP tworzyć nie musisz. Instalujesz na ten StP, AW i AWP, które masz i na których grasz.

EDIT: Chyba że mówisz o zaczęciu gry od nowa, nowe savegame. Jeśli stary sejw ci nie odpali - to tak, zaczynasz od nowa. Jeśli zaś odpali - nie będziesz miał dodatków z AWPMod. Ale wystarczy, że przejdziesz na inną mapę - i wszystko jest.

: 28 gru 2013, 14:30
autor: ANGERD
ej a tak w ogole da sie zdobyc te bronie z ED bez pomocy kodow?

: 28 gru 2013, 14:47
autor: Tiquill
Poszukać na mapach, jakie AWPMod zmienia. Jeśli takie bronie tam są, czego nawet nie wiem, bo tym się nie interesowałem, obecnością ich na mapach. Ale na pewno, jeśli znajdziesz albo zrobisz sobie mapę, na której one są dodane, to będziesz je miał bez kodów.

Ktoś mógłby zrobić mapkę, gdzie stopniowo zbieramy wszystkie bronie z AWPModa, także te zaimportowane z ED.

: 28 gru 2013, 15:50
autor: Pangia
Tiquill pisze:Ktoś mógłby zrobić mapkę, gdzie stopniowo zbieramy wszystkie bronie z AWPModa, także te zaimportowane z ED.
Był taki mod eddiego, że w na mapie z przyczepą i z Lucky Ganesh można było wyzbierać bronie z ED, tylko że nigdy go nie zmusiłem do działania, bo nie był przystosowany do działania na Postal X tj. trzeba było samemu sobie wygrzebać iniacze, a tego nie umiałem zrobić.

: 28 gru 2013, 15:56
autor: Tiquill
Te mapy korzystały/ją z plików samego ED. Co w przypadku odpalenia na AWPMod nie musiałby się dobrze skończyć.
Pangia pisze:bo nie był przystosowany do działania na Postal X tj. trzeba było samemu sobie wygrzebać iniacze, a tego nie umiałem zrobić.
Wystarczy odpowiednio ścieżki wpisać. Może przydałby się taki ogólny temat z konfigurowaniem INI dla serii Postal 2... Poza AWPMod, bo ten taki temat ma.

: 28 gru 2013, 16:13
autor: Pangia
W Postal X jest ED, tylko nie wiedziałem jak naprowadzić grę na folder z ED. Zresztą – źle się wtedy gra cały tydzień w AWPModzie, bo nie tracisz broni w szpitalu i bazie wojskowej i nie ma wyzwania ;)

: 28 gru 2013, 17:31
autor: Tiquill
Pangia pisze: bo nie tracisz broni w szpitalu i bazie wojskowej i nie ma wyzwania ;)
A to szkoda. Nawet nie wiedziałem. To już wada AWPM, bo prawdziwość misji AW to niekwestionowana zaleta... AW! Jest więc coś na plus weekendowej odsłony. :good:

: 28 gru 2013, 17:36
autor: Pangia
Podobno da się to jakoś ustawić, ale nigdy nie ogarniałem PostEda, więc nie grzebałem. Nawet nie pamiętam, gdzie to dokładnie się ustawiało.

: 28 gru 2013, 17:51
autor: Tiquill
Edycja AWPMod PostEd'em? Chm, dziwne nieco. Ale dobra. ;)