Strona 1 z 1

[MAPA] Nie działa...

: 06 lis 2006, 15:07
autor: Luigi
Witam! Zainstalowale mapkę do Postala 2 STP ta z no one life forever 2 i ona mi nie dziala a robię to co jest w instrukcji i jak moge zrobić zeby działała?

: 06 lis 2006, 15:08
autor: Iquid
A co dokładnie sie dzieje jaki błąd wyskakuje? :)

: 06 lis 2006, 17:20
autor: Super Laska
powiedz to temu od kogo zciągnąłeś albo sprawdź datę ważności

: 06 lis 2006, 19:57
autor: Luigi
nic nie wyskakuje poprostu jej nie wykrywa tak jak bym nic nie dorzucal do gry

: 30 sty 2007, 11:39
autor: Kamil
Zombie Fest tą mape ściągłem ale jak ją załączyłem to jest czarny ekran i nic może jakiś textur brakuje albo czegoś innego

: 04 lut 2007, 08:22
autor: Tiquill
Jeśli komuś nie działa jakaś mapa, to jest to brak dodatkowych plików. Najczęściej stoi za tym brak modów z serii SuperWeapons (znane z późniejszej AW7: SMEG, SuperSniper, Holy Granade) oraz STPExtras (techniczne, graczowi nic nie dają konkretnego). Nazwom map wymagających SuperWeapons (mapy są trybu multiplayer) zazwyczaj towarzyszą takie znaki:
[SWS] [SWE] (SWES) ][ lub podobne...

Co do ograniczeń czasowych. Mam jedną tylko taką mapę. Więc można sobie ten aspekt darować...

Nie musi wyskakiwać żaden błąd. Gra różnie reaguje. Jeśli w readme nic nie ma, trzeba zajrzeć do pliku Postal2.log. Włączamy grę i wybieramy kłopotliwą mapę. Albo kilka, jeśli mamy. Robimy to szybko i wychodzimy z gry. Czemu szybko? Żeby log był mały i łatwo było wynaleźć właściwą frazę. (Mnie po 2-4 godzinach grania z "trudnymi" dodatkami log urastał nawet do 2 GB!). A tak wygląda potrzebny fragment:
ScriptLog: ProcessServerTravel: MPDT-WestMallFinal[SWE].fuk?Game=MultiGame.xDeathMatch
ScriptLog: Transient.InteractionMaster0.kRootMenu0 disabling menu
Warning: Nie udało się załadować 'KSimActorMP': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'KSimActorMP'
Log: Server switch level: MPDT-WestMallFinal[SWE].fuk?Game=MultiGame.xDeathMatch?Team=0?Name=PiesWasJebal?Class=xMaDHeAdZChars.xMpHell
Log: Browse: MPDT-WestMallFinal[SWE].fuk?Game=MultiGame.xDeathMatch?Mutator=MaDMods.MutMaDBAxe,Red_devilReplacer.Red_devilReplacer
Otwieramy w Notatniku lub innym edytorze tekstowym plik Postal2.log i wyszukujemy ową zaznaczoną na czerwono frazę "Nie udało się załadować". To co po niej, to właśnie brakujący plik! :-) Jeśli pomimo tej rady, ktoś nadal ma trudności to niech zamieści tu fragment logu z podobnym błędem - Jest bardzo prawdopodobne, że pomogę! :)

P.S. Można też taką mapę otworzyć w PostEd - ale edytor zazwyczaj zdycha...