Strona 1 z 1

Problem z cus mapą i paroma modami

: 15 cze 2012, 16:45
autor: Sadysta
AW7CivilianController cus-AW7_suburbs-3.AW7CivilianController46 (State Postal2Game.PersonController.WalkToTarget:0001) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

History: FFrame::Serialize <- AActor::ProcessState <- Object AW7CivilianController cus-AW7_suburbs-3.AW7CivilianController46, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Po dodaniu do mapki Ed'em paru broni z róznych modów wywala mi takie coś.

: 16 cze 2012, 01:40
autor: Tiquill
Sadysta pisze:Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
Powszechny błąd, z którego patchowanie P2 znacznie uwolniło. Ale nie zawsze. Jeśli mapa stale go powoduje, edytuj ją. Postawiłeś albo przesunąłeś coś, co powoduje konflikty (TickAllActors).

: 16 cze 2012, 17:11
autor: Sadysta
czyli co trzeba zrobić?

: 16 cze 2012, 18:57
autor: Rycho3D
np. usunąć ludzi których dodałeś w block Volume .
Kto to wie co narobiłeś? :D