Problem z AWP i modami zainstalowanymi do niego
: 21 lip 2011, 15:24
Witam. Po długiej przerwie postanowiłem znowu zagrać w Postala 2 więc zainstalowałem, wgrałem mody (mianowicie TnInventory, DarkPS, AWPMod, Dark Fire, i samo AWP ), po włączeniu AWP i wpisaniu kodów na wszystkie bronie gdy chcę zmienić broń wywala mi General Protection Fault, z taką oto treścią:
BatonAmmoInv Save10.BatonAmmoInv1 (Function Engine.Inventory.OwnerEvent:0000) Infinite script recursion (250 calls) detected
Historia: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (NapalmLauncherWeapon Save10.NapalmLauncherWeapon0, Function Engine.Weapon.DownWeapon.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
(dodam jeszcze, że mam Postala X) Pozdrawiam, i proszę o szybką odpowiedź
BatonAmmoInv Save10.BatonAmmoInv1 (Function Engine.Inventory.OwnerEvent:0000) Infinite script recursion (250 calls) detected
Historia: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (NapalmLauncherWeapon Save10.NapalmLauncherWeapon0, Function Engine.Weapon.DownWeapon.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
(dodam jeszcze, że mam Postala X) Pozdrawiam, i proszę o szybką odpowiedź
