Strona 1 z 1

Problem z AWP i modami zainstalowanymi do niego

: 21 lip 2011, 15:24
autor: Kacpero Dude
Witam. Po długiej przerwie postanowiłem znowu zagrać w Postala 2 więc zainstalowałem, wgrałem mody (mianowicie TnInventory, DarkPS, AWPMod, Dark Fire, i samo AWP ), po włączeniu AWP i wpisaniu kodów na wszystkie bronie gdy chcę zmienić broń wywala mi General Protection Fault, z taką oto treścią:
BatonAmmoInv Save10.BatonAmmoInv1 (Function Engine.Inventory.OwnerEvent:0000) Infinite script recursion (250 calls) detected

Historia: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (NapalmLauncherWeapon Save10.NapalmLauncherWeapon0, Function Engine.Weapon.DownWeapon.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
(dodam jeszcze, że mam Postala X) Pozdrawiam, i proszę o szybką odpowiedź :)

: 21 lip 2011, 15:35
autor: BLOOD M@DNESS
chodzi o to że masz za dużo broni przy sobie

: 21 lip 2011, 15:39
autor: Kacpero Dude
Gdy nie miałem DarkPS to wszystko chodziło jeszcze dobrze, bronie się zmieniały więc muszę odinstalować DarkPS?

: 21 lip 2011, 15:42
autor: BLOOD M@DNESS
nie nie musisz, musisz poprostu pobawić się mniejszą ilością broni naraz

: 21 lip 2011, 16:08
autor: Pangia
Kacpero Dude pisze:Gdy nie miałem DarkPS to wszystko chodziło jeszcze dobrze, bronie się zmieniały więc muszę odinstalować DarkPS?
Jeśli chcesz, możesz spróbować, ale jak BLOOD M@DNESS mówił, to raczej nie jest jego wina. Po prostu wybierz sobie kilka ulubionych zabawek i staraj się ograniczać :)

: 21 lip 2011, 22:59
autor: Kacpero Dude
Dobrze, więc dziękuję za odpowiedź i pomoc :)