Strona 1 z 1

Problem z mapami

: 19 cze 2011, 18:23
autor: Quaker
Witam.
Mam problem z graniem na mapach z downloadu na AWP. Na przykład, gdy chcę przejść na mapę cus-Devastation_Sniper, znika HUD, a dźwięk zostaje wyciszony, do tego nie mogę zostać zraniony, bo wtedy gra automatycznie się wyłącza. Mapa się nie zmienia. Jeśli jednak udaje mi się odpalić jakąś mapkę i po graniu na niej wracam do Postala, znikają mi AWP-owe efekty (przecinanie, fragmenty głowy itd.). Czy można jakoś temu zaradzić? Dodam jeszcze, że mam SuperWeapons, którego wymaga wymieniona wyżej mapka.
Z góry dziękuję za pomoc ;)

: 19 cze 2011, 18:27
autor: Pangia
Być może nie masz czegoś innego. Uruchom mapkę w PostED i sprawdź, czego ci brakuje. Jeśli jednak wszystko jest w porządku, uruchom ją przez PostEDa (nie pamiętam dokładnie, gdzie to było, ale to było w którymś z menu, chyba "File") i się normalnie mapa włączy (a przynajmniej powinna).

: 19 cze 2011, 18:29
autor: BLOOD M@DNESS
a w jaki sposób wchodzisz na mapę z awp ?

: 19 cze 2011, 18:33
autor: Quaker
Rozumiem, że aby otworzyć ją w PostED muszę wejść w File -> Open -> wybrać mapę. Niestety, od razu po jej zaznaczeniu wyskakuje mi bład o następującej treści:
Cannot find class for object ChangeViewTrigger3. Probably changed package. Use [PackageRemap] in .ini to fix package changes.

Historia: ULinkerLoad::CreateExport <- (ChangeViewTrigger3 33394405) <- ULinkerLoad::LoadAllObjects <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad130) <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Map <- UEditorEngine::Exec <- (MAP LOAD FILE="C:\Program Files\Postal 2 STP\ApocalypseWeekend\Maps\cus-Devast).. <- UUnrealEdEngine::Exec <- FileOpen <- WEditorFrame::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 00030AA2 273 <- MessagePump <- MainLoop
W dziedzinie edycji jestem totalnie zielony - o co chodzi?

@BLOOD M@DNESS: przez goto.

: 20 cze 2011, 11:53
autor: Slayer
Prawdopodobnie źle wpisujesz cheat. Żeby przejść na mapę z AWP trzeba wpisać np. goto AW7_suburbs-3

: 20 cze 2011, 13:05
autor: Quaker
AW7_suburbs-3 to pełna nazwa mapy, podobnie jak cus-Devastation_Sniper. I ja właśnie wpisuję pełną.

: 20 cze 2011, 13:10
autor: Pangia
W czym? W AWP czy w StP? Wiem, wiem, frajerskie pytanie, ale warto spytać.
A, i jeszcze powiedz, czy masz AWPModa (być może mapa też jego wymaga, zaraz sobie sprawdzę) i czy masz PX, czy P2 z Playa lub kupione w inny sposób i na to wszystko zainstalowane wszystkie mody.

: 20 cze 2011, 14:07
autor: Quaker
Wpisuję oczywiście w AWP. Mam AWPMod. Gra z Playa.

: 20 cze 2011, 15:06
autor: Silver Dragon
A STPExtras zainstalowany?
O ile dobrze pamiętam mapa wymaga również tego ;)

: 20 cze 2011, 15:37
autor: Quaker
Czy jeżeli mapę i mod SuperWeapons mam w folderze z AWP, to to tez ma tam być czy zawsze idzie do StP?

: 20 cze 2011, 15:44
autor: Silver Dragon
Ja wszystko ładuję do AWP, bo STP nie posiadam, a na v.1337 nie wszystko działa
Myślę jednak, że jak wrzucisz to do STP, też będzie OK

: 20 cze 2011, 15:49
autor: Quaker
Nareszcie, właściwy człowiek na właściwym miejscu! Dzięki po stokroć!
Niestety, pozostał jeden problem - kiedy ktokolwiek do mnie strzeli, gra wywala mnie do Windowsa. Nie tylko na pobranych mapach, w zwykłej grze też. Czy może to być spowodowane nadmiarem modów?

: 22 cze 2011, 16:15
autor: Tiquill
Silver Dragon pisze:A STPExtras zainstalowany?
O ile dobrze pamiętam mapa wymaga również tego ;)
Owszem, wymaga, o czym mówi komunikat błędu (te słowa mianowicie, jak ktoś ciekawy: Cannot find class for object ChangeViewTrigger3. Dodałem do opisu moda info o potrzebie STPExtras.
Quaker pisze:Czy jeżeli mapę i mod SuperWeapons mam w folderze z AWP, to to tez ma tam być czy zawsze idzie do StP?
Sama mapa jak i mody SuperWeapons i STPExtras są dla StP i tam najlepiej je zainstalować. AWP zawsze je tam znajdzie. Zaś gdy dasz to do AWP - będzie dobrze, tylko nie ruszysz tego z StP, co oczywiste.

Wracając z fanowskiej mapy do AWP musimy w komendzie goto wpisać przedrostek AW7_ przed nazwą mapy, bez niego wylądujemy na mapach StP i przechodniami, których nie można pociąć na kawałki. Czyli, jak już powyżej Slayer pisał, AW7_suburbs-3 to dobrze, zaś suburbs-3 - źle, bo lądujemy w StP.

Temat przenoszę, bo dział PostEd Mapy nie jest właściwy dla niego.
Quaker pisze:Niestety, pozostał jeden problem - kiedy ktokolwiek do mnie strzeli, gra wywala mnie do Windowsa. Nie tylko na pobranych mapach, w zwykłej grze też. Czy może to być spowodowane nadmiarem modów?
Nadmiar modów szkodzi. Im więcej w użyciu, czyli masz przy sobie, są w użyciu przez bystanderów - tym większe prawdopodobieństwo błędu gry. Mówisz, że zawsze? Więc zredukuj ilość broni-modów. Wyrzuć nadmiarowe bronie, przejdź na inną mapę. I próbuj, czy jest lepiej. Na pewno będzie. Optymalnie dobrana ilość pozwala na 3 lub więcej godzin zabawy bez błędów. Nie mówię tu o masowej siece, wtedy gra zawsze szybciej padnie niż zazwyczaj.