Strona 1 z 7
[AWP] Jak zainstalować ''Flafster weapon'' ( z FWnoDR ) ?
: 30 gru 2010, 17:48
autor: Unormaliti
Jak zainstalować ''Flafster wweapon'' ?
próbowałem już wszystkiego ale nie daje rady z tym ''zdzierstwem''
mam wszystkie mody które są potrzebne do uruchomienia,tylko nie mam DR ale podobno można uruchomić to z ''FWnoDR'' ale instalowałem i lipa
Proszę o pomoc.
[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2011-01-18, 01:25 ]
Dodaję link do finalnej wersji patcha FWnoDR, tylko tego bierzcie, wersje z Testowiska są niepełne i były z samej natury testowe. DOWNLOAD FWnoDR.
: 30 gru 2010, 17:52
autor: Yossarian
: 30 gru 2010, 18:08
autor: Unormaliti
tak tylko że chciałem żeby mi ktoś uprościł tą sprawę bo już szukałem w tych tematach i nie ogarniam tego jak to zainstalować ,bardzo potrzebuje tego modu

: 30 gru 2010, 18:11
autor: Knurr
Nie martw się, ja też nie umiem tego zainstalować, dlatego dałem sobie spokój. A do czego potrzebujesz tego modu?
: 30 gru 2010, 18:14
autor: Yossarian
Też nie radzę ściągać, niektóre są brzydkie, niektóre mają inny wygląd ale działają tak samo.
: 30 gru 2010, 18:58
autor: Pangia
Wyobraź sobie, że masz 1000 TAKICH SAMYCH samochodów, ale różniących się tylko kolorem. Tak właśnie można opisać tego moda. W dodatku trudność w instalacji można porównać do trudności zaparkowania tego 1000 samochodów.
: 30 gru 2010, 19:10
autor: Mr Minio
Nie demotywujcie chłopaka.
Najlepiej od nowa zainstaluj Postala.
Zrób to tak:
Kod: Zaznacz cały
1. STP w jednym folderze,
2. AW+AWP+AWPMod w drugim, znajdującym się w STP,
3. potem ED w folderze w STP.
4. Dodatkowe mody to: MadMods, CdInventory dla STP
5. oraz EDWeapons dla AWP ale zainstalowane tak, by nie nadpisało żadnych plików.
6. Dopiero na końcu FW, instalując go do AWP i tak, by nadpisał każdy plik. Każdy.
7. Teraz edycja Postal2AW7.ini wg rady w tym poście - pierwszy kod pod obrazkiem.
8. Instalacja 2 patchy Tiquilla.
Uruchamiasz, wpisujesz sweet. Powinno działać.
A mi się tam zabawki podobają. Może niektóre są niedopracowane, ale niektóre naprawdę bardzo fajnie wyglądają.
: 30 gru 2010, 19:53
autor: Unormaliti
Tylko ja mam ''Postal 10 Th Aniversary''
i to wszystko zmienia, od razu mam folder ''AWP
: 30 gru 2010, 20:29
autor: Tiquill
Do działania na Postal 10th Anniversary powinno wystarczyć:
1. Instalacja Flafster Weapons Beta do folderu z twoim AWP
2. Instalacja FWnoDR również do tego folderu
3. Instalacja TnInventory, CdInventory i MaDUtils do folderu AWP albo do folderu STP
4. Instalacja EDweapons do folderu AWP tak by nie nadpisał żadnych plików
5. Instalacja AWPMod do folderu AWP
6. Instalacja Eternal Damnation w jego domyślnym folderze.
7. Taka zawartość pliku AWP.ini w sekcji
[Core.System]:
Kod: Zaznacz cały
Paths=..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.ogg
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Music\*.ogg
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\EternalDamnation\System\*.u
Paths=..\..\EternalDamnation\Maps\*.fuk
Paths=..\..\EternalDamnation\Animations\*.ukx
Paths=..\..\EternalDamnation\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\EternalDamnation\Textures\*.utx
Paths=..\..\EternalDamnation\Sounds\*.uax
Paths=..\..\EternalDamnation\Music\*.ogg
Oczywiście wpisy z ED, gdy masz je zainstalowane. Nie wiem z jakiego INI startuje twój AWP, więc może to być plik Postal2.ini albo Postal2AWP.ini U mnie na czystym testowym Postalu tylko po takich zabiegach wszystko chodzi. Tylko że ja nie mam 10th Anniversary, ale uniemożliwiających instalację różnic nie powinno być.
Odradzam zaglądanie niewtajemniczonym do drugiego z tych tematów. Może bardziej wszystko pogmatwać.

: 30 gru 2010, 21:07
autor: Unormaliti
Zrobiłem tak i...
Nie mo¿na znaleŸæ pliku dla paczki 'EDWeaponSounds'
Wytłumacz mi wszystko krok po kroku ...
aha i jeszcze jak zainstalowałem ''EDWeapons'' to wyskoczył mi taki oto bład "
Nie uda³o siê znaleŸæ pliku 'Class AW7Game.Class Class UnrealEd.OptionsNewTerrainLayer'
: 30 gru 2010, 22:44
autor: Tiquill
Poprawka, są inne mody, o których teraz zapomniałem, edytowałem więc swój powyższy post. Ale napisałem w pliku czytajto.txt w paczce FWnoDR takie słowa:
ten patch zawiera tylko pliki ogólnie niedostępne, całej potrzebnej reszty w nim nie ma. Musisz mieć PRZED instalacją FW zainstalowane powszechnie dostępne i znane mody: Eternal Damnation, TnInventory, CdInventory, MaDUtils, EDweapons. No i oczywiście AWPMod.
Piszesz, że masz co potrzeba. Jeśli są zainstalowane jak trzeba, to i FW powinien ruszyć. Jeśli nie rusza, póki co, nie wiem, co doradzić. Pełen log potrzebny. Skompresuj do ZIP i daj na załącznika. Jeśli zdążę, to Ci dziś odpiszę.
: 31 gru 2010, 09:22
autor: Unormaliti
Tak tylko nie wiem w jakiej kolejności zainstalować te mody
i w tym cały problem,Oczywiście mam te mody co wymieniałeś czyli
Eternal Damnation, TnInventory, CdInventory, MaDUtils, EDweapons. No i oczywiście AWPMod.
tylko nie wiem jak z tym ''Eternal Damnation'' czy ja mam przenieść cały folder ''Eternal Damnation'' ?
Powiedz jak zainstalować te mody bo już nie ogarniam tego

: 31 gru 2010, 10:07
autor: Mr Minio
Unormaliti pisze:
tylko nie wiem jak z tym ''Eternal Damnation'' czy ja mam przenieść cały folder ''Eternal Damnation'' ?
Folder Eternal Damnation musi być w folderze Postal 2 STP.
: 31 gru 2010, 14:15
autor: Unormaliti
czekam na odpowiedz tiquila , tylko troche jaśniej bo nie rozumie np ''Instalacja AWPMod do folderu AWPMod'' o co chodzi ?
[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2011-01-12, 22:23 ]
Pośpiech jest złym pomocnikiem. Oczywiście powinno być "Instalacja AWPMod do folderu AWP". Edytowałem do poprawnej formy.
: 31 gru 2010, 14:19
autor: Mr Minio
No to przecież podał Ci wszystko!
Tiquill pisze:Do działania na Postal 10th Anniversary powinno wystarczyć:
1. Instalacja Flafster Weapons Beta do folderu z twoim AWP
2. Instalacja FWnoDR również do tego folderu
3. Instalacja TnInventory, CdInventory i MaDUtils do folderu AWP albo do folderu STP
4. Instalacja EDweapons do folderu AWP tak by nie nadpisał żadnych plików
5. Instalacja AWPMod do folderu AWPMod
6. Instalacja Eternal Damnation w jego domyślnym folderze.
7. Taka zawartość pliku AWP.ini w sekcji
[Core.System]:
Kod: Zaznacz cały
Paths=..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.ogg
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Music\*.ogg
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\EternalDamnation\System\*.u
Paths=..\..\EternalDamnation\Maps\*.fuk
Paths=..\..\EternalDamnation\Animations\*.ukx
Paths=..\..\EternalDamnation\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\EternalDamnation\Textures\*.utx
Paths=..\..\EternalDamnation\Sounds\*.uax
Paths=..\..\EternalDamnation\Music\*.ogg
Oczywiście wpisy z ED, gdy masz je zainstalowane. Nie wiem z jakiego INI startuje twój AWP, więc może to być plik Postal2.ini albo Postal2AWP.ini U mnie na czystym testowym Postalu tylko po takich zabiegach wszystko chodzi. Tylko że ja nie mam 10th Anniversary, ale uniemożliwiających instalację różnic nie powinno być.
Odradzam zaglądanie niewtajemniczonym do drugiego z tych tematów. Może bardziej wszystko pogmatwać.
