Strona 1 z 2

[ED] Blad w Postal 2 Eternal Domination

: 08 wrz 2008, 16:35
autor: Habib
Zawsze gdy probuje przeładowac pistolet (obojetnie jaki) wyskakuje mi taki błąd i gra sie wyłącza :

Kod: Zaznacz cały

Critical error
Failed to find function PlayWeaponReload in JohnPawn Save10.JohnPawn0

Historia&#58; UObject&#58;&#58;ProcessEvent <- &#40;BerettaWeapon Save10.BerettaWeapon23, Function Engine.Weapon.Reloading.BeginState&#41; <- UObject&#58;&#58;GotoState <- UObject&#58;&#58;ProcessEvent <- &#40;BerettaWeapon Save10.BerettaWeapon23, Function Engine.Weapon.NormalFire.AnimEnd&#41; <- UpdateAnimation <- AActor&#58;&#58;Tick <- TickAllActors <- ULevel&#58;&#58;Tick <- &#40;NetMode=0&#41; <- TickLevel <- UGameEngine&#58;&#58;Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Pomocy!!!

: 08 wrz 2008, 16:37
autor: Robseßed
Usuń plik EternalDamnation.ini.

: 08 wrz 2008, 16:50
autor: Habib
Robsessed pisze:Usuń plik EternalDamnation.ini.
Nie pomogło. Dalej jest to samo :/

: 08 wrz 2008, 16:51
autor: prawdziwy 666
w jakim folderze zainstalowałeś ED???

: 08 wrz 2008, 16:55
autor: Habib
prawdziwy 666 pisze:w jakim folderze zainstalowałeś ED???
C:/Program Files/Postal2

: 08 wrz 2008, 17:25
autor: Mr Minio
Habib pisze:
prawdziwy 666 pisze:w jakim folderze zainstalowałeś ED???
C:/Program Files/Postal2
A czy czasem ED nie wymaga STP?

: 08 wrz 2008, 17:29
autor: Habib
Mr Minio pisze:
Habib pisze:
prawdziwy 666 pisze:w jakim folderze zainstalowałeś ED???
C:/Program Files/Postal2
A czy czasem ED nie wymaga STP?
STP mam w tym samym folderze

: 08 wrz 2008, 17:44
autor: Tiquill
STP razem z P2? Ech, to albo to, albo tamto, nie można dwóch na raz.

ED aby poprawnie działało zainstaluj albo przenieś do takiej lokalizacji:

C:/Program Files/Postal2 STP/EternalDamnaion

: 08 wrz 2008, 17:51
autor: Habib
Tiquill pisze:STP razem z P2? Ech, to albo to, albo tamto, nie można dwóch na raz.

ED aby poprawnie działało zainstaluj albo przenieś do takiej lokalizacji:

C:/Program Files/Postal2 STP/EternalDamnaion
Mam STP z ED bez P2 tylko ze zaistalowalem w folderze o nazwie POSTAL2

[ Dodano: 2008-09-08, 18:00 ]
A tak apropos Istnieje jakis kod do ED taki zeby przejsc do nastepnej planszy?

[ Dodano: 2008-09-08, 18:18 ]
Tiquill, dzięki już działa.

: 08 wrz 2008, 18:34
autor: eddie
To jest ten sam problem co był jak robiłem ED weapons in AWP. Trzeba było podmienić plik Postal2Game.u na ten z ED. Tylko było kilka błędów, jak same głowy unoszące się nad ziemią. I nie trzeba do nich strzelać bo gra się wykrzacza

: 08 wrz 2008, 19:21
autor: Tiquill
Habib, cieszę się, że działa. A kod? Tradycyjny dla P2 goto, czyli na przykład:

goto ED-JM-GirlfriendsHouse2

: 08 wrz 2008, 20:01
autor: Habib
Tiquill pisze:Habib, cieszę się, że działa. A kod? Tradycyjny dla P2 goto, czyli na przykład:

goto ED-JM-GirlfriendsHouse2
A jak sie nazywa 2 mapa ta po Happy Hill Basement?

: 08 wrz 2008, 20:59
autor: Tiquill
Nie pamiętam, ale to chyba właśnie ED-JM-GirlfriendsHouse2

: 08 wrz 2008, 21:11
autor: eddie
Basement to ED_ss_basement

Postal 2 Eternal Domination

: 11 sie 2010, 21:54
autor: matik7676
wyskakuje mi taki błąd jak gram w Postal 2 Eternal Domination gdy próbuje ładować broń. Co mam zrobić.
wcześniej kolega napisał że już wie w takim razie niech powie.


Help!!!




Failed to find function PlayWeaponReload in JohnPawn Save7.JohnPawn0

History: UObject::ProcessEvent <- (DoubleBarrelWeapon Save7.DoubleBarrelWeapon0, Function Engine.Weapon.Reloading.BeginState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (DoubleBarrelWeapon Save7.DoubleBarrelWeapon0, Function Engine.Weapon.NormalFire.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop