Strona 1 z 2

[AWP] Problem z Patchem

: 21 kwie 2008, 13:23
autor: Dr. Dundersztyc
Pobrałem tego patcha z PSI i powrzucałem odpowiednie pliki do odpowiednich folderów. Odpalam grę, patrzę na postalową mapę i widzę jest szkoła nad rysowana na starą mapę. To dobrze. Próbuje podnieść jakiś przedmiot leczniczy [głównie chodzi o jedzenie], a tu kicha - NIEDARADY. Fajkę zdrowia jeszcze z apteczką się da, ale pączka czy fast fooda już nie...

Wrzuciłem oryginalne pliki do folderów i zacząłem podmieniać pliki z AWPPatcha po jednym i sprawdzałem jak to ma się w grze. Wyszło na to, że za wszystko jest odpowiedzialny AW7Game.u, reszta była OK. Zostawiłem stary AW7Game.u, ale już nie miałem nad rysowanej mapy ze szkołą. Jeszcze dziwniejsza sprawa, bo gdy był nowy AW7Game.u, a grę odpalałem z mapy DOM i przechodziłem na inną mapę, na mapie z miastem szkoła po prostu znikała i miałem starą postalową mapę.

Nie wiem, może coś robie źle... Wie ktoś o co tu chodzi?

Pamiętaj o Tagach. Kmieciu

: 22 kwie 2008, 21:52
autor: Tiquill
:zdziw: Wyjaśniłeś chyba dokładnie, ale... Widoczność wczytania do dodatkowej mapy zależna od wersji paczki skryptów? Nie można przechodzić z mapy na mapę, kiedy dzień nieodpowiedni i zaporą stoją kamienie czy inne wózki - to jasne. Ale brak wczytania na tej samej mapie, na tym samym sejwie zależny od AW7Game.u? No, jest to zagadka... :): Na pewno podmieniłeś mapę z tego patcha, mapę AW7_Crossroads.fuk, która prowadzi do szkoły?

: 22 kwie 2008, 22:32
autor: Dr. Dundersztyc
Tak, wszystko podmienione na nowe, prócz AW7Game.u, który powoduje jeden zasadniczy błąd - nie da się podnieść przedmiotów leczniczych. Sugerujesz, że po wrzuceniu tego patcha grę należy odpalić od początku? Tak żeby plik AW7_Crossroads.fuk mógł zostać "za asymilowany" przez grę?

: 22 kwie 2008, 22:57
autor: prawdziwy 666
a to wiem w czym problem po zmianie pliku należy rozpocząć grę od nowa

PS na jakim grasz trybie trudności???


bo niemożliwość używania przedmiotów leczenia to chyba dodatek to któregoś z dwóch nowych trybów

: 22 kwie 2008, 22:59
autor: Tiquill
zielAK pisze:Sugerujesz, że po wrzuceniu tego patcha grę należy odpalić od początku? Tak żeby plik AW7_Crossroads.fuk mógł zostać "za asymilowany" przez grę?
Całkiem możliwe. Jak również zasymilowany nowy AW7Game.u - nie miałem tego, ale... :drapanie:
prawdziwy 666 pisze:bo niemożliwość używania przedmiotów leczenia to chyba dodatek to któregoś z dwóch nowych trybów
Bardzo istotna uwaga. Ale to ograniczenie odnosi się do wszystkich map a nie do jednej...

: 23 kwie 2008, 00:28
autor: Dr. Dundersztyc
prawdziwy 666 pisze:PS na jakim grasz trybie trudności???
Na przeciętnym, ale to chyba niema nic do rzeczy.

: 23 kwie 2008, 01:12
autor: ALCRD
zielAK pisze:
prawdziwy 666 pisze:PS na jakim grasz trybie trudności???
Na przeciętnym, ale to chyba niema nic do rzeczy.
propo tego że nie mozna podniesc przedmiotów
wiesz nie wiem czy to pomoże ale raz zrobilem blad w swoim modzie
zapomnialem czegos dodać .. i też nawet jak postawiłem pickup (nie mesh .. głupi nie jestem) to za chiny nie dało sie podniesc nawet jak umiescilem ze 20 broni na mapie

wiec może coś sobie uszkodziłeś w postalu?
bo to sie zdaża tak jak mi z sikaniem i mapką sie kiedyś uszkodziło

: 23 kwie 2008, 21:27
autor: Dr. Dundersztyc
ALCRD pisze:propo tego że nie mozna podniesc przedmiotów
wiesz nie wiem czy to pomoże ale raz zrobilem blad w swoim modzie
zapomnialem czegos dodać .. i też nawet jak postawiłem pickup (nie mesh .. głupi nie jestem) to za chiny nie dało sie podniesc nawet jak umiescilem ze 20 broni na mapie

wiec może coś sobie uszkodziłeś w postalu?
bo to sie zdaża tak jak mi z sikaniem i mapką sie kiedyś uszkodziło
Jak narazie wszytko funkcjonowało sprawnie, także jakby coś się popsuło to bym to zauważył. Prócz podstawowych błędów gry to nic innego nie zauważyłem [sprawdzałem - błąd tkwi w AW7Game.u]. A tak na marginesie: czy ktoś w ogóle montował tego patcha u siebie? Tak żebym miał porównanie...

: 23 kwie 2008, 21:31
autor: Silver Dragon
zielAK pisze:A tak na marginesie: czy ktoś w ogóle montował tego patcha u siebie? Tak żebym miał porównanie...
Ja. Coś koło siedmiu razy. Wszystko hula.

: 23 kwie 2008, 21:31
autor: Robseßed
zielAK, ja gram z tym patchem.

: 23 kwie 2008, 21:37
autor: Dr. Dundersztyc
OK. Na to wygląda, że grę trza puścić od początku. Dzięki wszystkim za pomoc. Jak będzie wszytko sprawne to dam znać.

: 24 kwie 2008, 00:00
autor: ALCRD
zielAK pisze:
ALCRD pisze:propo tego że nie mozna podniesc przedmiotów
wiesz nie wiem czy to pomoże ale raz zrobilem blad w swoim modzie
zapomnialem czegos dodać .. i też nawet jak postawiłem pickup (nie mesh .. głupi nie jestem) to za chiny nie dało sie podniesc nawet jak umiescilem ze 20 broni na mapie

wiec może coś sobie uszkodziłeś w postalu?
bo to sie zdaża tak jak mi z sikaniem i mapką sie kiedyś uszkodziło
Jak narazie wszytko funkcjonowało sprawnie, także jakby coś się popsuło to bym to zauważył. Prócz podstawowych błędów gry to nic innego nie zauważyłem [sprawdzałem - błąd tkwi w AW7Game.u]. A tak na marginesie: czy ktoś w ogóle montował tego patcha u siebie? Tak żebym miał porównanie...
Ja patcha do AWP instalowałem wszystko działało mi bez zarzutu
z tego co pamietam

Watpie czy byś zauważył ... błąd z sikaniem i trupami mi sie zrobił w dziwnych okolicznosciach do dzis nie do konca wiem co go spowodowało ani co naprawiło
Tylko moge sie domyślać i snuć teorie

: 24 kwie 2008, 02:36
autor: Dr. Dundersztyc
ALCRD pisze:Watpie czy byś zauważył ... błąd z sikaniem i trupami mi sie zrobił w dziwnych okolicznosciach do dzis nie do konca wiem co go spowodowało ani co naprawiło
Tylko moge sie domyślać i snuć teorie
Z tego co zauważyłem, problem ze zwłokami następuje po pewnym czasie, a mianowicie gdy licznik w opcjach jest nastawiony na np. 80 zwłok, wtedy przy 81 zgonie ten pierwszy, którego zaciukaliśmy na początku znika. Niekiedy są przypadki, że któryś tam z kolei nie zniknie i wtedy niema efektu szmacianej lalki, czyli pacjenta za Chiny Ludowe nie da się ruszyć z miejsca, nawet za pomocą ciężkiego sprzętu. Oczywiście różnie to bywa - "efekt" może zaniknąć kilka lub setki zgonów później, niezależnie od intensywności masakry.

: 24 kwie 2008, 04:10
autor: ALCRD
zielAK pisze:
ALCRD pisze:Watpie czy byś zauważył ... błąd z sikaniem i trupami mi sie zrobił w dziwnych okolicznosciach do dzis nie do konca wiem co go spowodowało ani co naprawiło
Tylko moge sie domyślać i snuć teorie
Z tego co zauważyłem, problem ze zwłokami następuje po pewnym czasie, a mianowicie gdy licznik w opcjach jest nastawiony na np. 80 zwłok, wtedy przy 81 zgonie ten pierwszy, którego zaciukaliśmy na początku znika. Niekiedy są przypadki, że któryś tam z kolei nie zniknie i wtedy niema efektu szmacianej lalki, czyli pacjenta za Chiny Ludowe nie da się ruszyć z miejsca, nawet za pomocą ciężkiego sprzętu. Oczywiście różnie to bywa - "efekt" może zaniknąć kilka lub setki zgonów później, niezależnie od intensywności masakry.
Nie o takim problemie mówiłem
nie musisz mi tlumaczyc takich banałów
chodzi o to że zwłoki żygały z pleców i z nóg naraz

w dodatku mialem niewidzialną przeźroczystą mapke
i nie moglem sikać rzeżączką

to tyle jesli chodzi o moj byly problem z enginem :P

typowe uszkodzenie na tle engine...
ktore chyba sie samo naprawiło jak tak sobie głębiej swoj problem przeanalizuje xD

: 24 kwie 2008, 15:46
autor: Dr. Dundersztyc
ALCRD pisze:Nie o takim problemie mówiłem
nie musisz mi tlumaczyc takich banałów
chodzi o to że zwłoki żygały z pleców i z nóg naraz
A to ciekawe, nie spotkałem się z takim błędem. Myślałem, że chodzi o to co powyżej ↑