Strona 1 z 2

Skaczący celownik

: 06 wrz 2018, 20:28
autor: seebeek17
Jak pewnie wiedzą ci, którzy grają na multi, celownik po każdym strzale skacze do innej pozycji, co moim zdaniem strasznie czasami frustruje i ciężko jest kogoś trafić, celownik jest nieprzewidywalny ogólnie mówiąc.

Imo to jest właściwie jedyna największa wada multiplayera Postala 2 - celownik.

: 06 wrz 2018, 20:31
autor: Pan Szatan
Ano, upośledzony ten odrzut.

: 06 wrz 2018, 21:09
autor: zuc3k
Spraw sobie recoil skrypt i po problemie :P

: 06 wrz 2018, 23:03
autor: Tiquill
zuc3k pisze:Spraw sobie recoil skrypt i po problemie :P
Czy to znaczy że obrywam heady od cziterów?

: 06 wrz 2018, 23:28
autor: Dev4ever
To jest chyba jeden z głównych czynników przez które nie chce się grać w Psotala na multi. Nie chodzi wcale o trudność, że bez tego gra była by za prosta do opanowania i w ogóle, a o to, że taki nagle skaczący obraz po prostu denerwuje i odrzuca od grania. Po około pół godzinnej sesji czuć dyskomfort i zmęczenie oczu, gdzie przykładowo w takim overwatchu czy csgo, 6 czy nawet czasem 8 godzinne maratony nie powodują u mnie takich dolegliwości.

: 06 wrz 2018, 23:48
autor: Tiquill
To co, chcemy mutatora wyjebującego skakanie?

: 07 wrz 2018, 01:03
autor: seebeek17
Tiquill pisze:To co, chcemy mutatora wyjebującego skakanie?
Jak skakanie celownika, to tak! :P

Generalnie celowanie w MP jest zupełnie inne teraz, niż w innych shooterach. Do tego się trzeba przyzwyczajać za każdym razem pomiędzy graniem w inne strzelanki, bo w żadnej takiego skakania celownika nie ma.

Można by na próbę
Tiquill pisze:chcemy mutatora wyjebującego skakanie
zrobić to co Tiquill mówi, pykniemy rundkę, zobaczymy co lepsze. Najwyżej się nieskaczący celownik zostawi. I pewnie właśnie tak będzie. Co wy na to?

: 07 wrz 2018, 01:13
autor: Tiquill
Cały czas sobie wmawiam: to musi być. To realizm wzięty z życia. Odrzut musi być. Odrzut musi być. W singlu jest (wy/w)łączany, to dla wygody. Ale w multi musi być prawilno, realno. :bolek: Aż wreszcie ktoś ten temat podjął. 8-)

: 07 wrz 2018, 01:22
autor: seebeek17
Fakt, to daje pewne uczucie realizmu. Ale co zaszkodzi jedną rundkę spróbować bez "skakania". :P

: 07 wrz 2018, 02:17
autor: Tiquill
seebeek17 pisze:Ale
Na pewno nie do mnie te "ale". Ja bardzo chętnie to stestuję. Jutro spróbuję zrobić takiego mutka.

: 07 wrz 2018, 21:21
autor: Radzik
To skakanie jest strasznie irytujące i kompletnie nie pasujące do Postala. Zrobili je na zasadzie: bo w innych grach multi jest to tutaj też musi być.
Nie ma on nic wspólnego z realizmem bo ktoś ustawił go na sztywno "co ileś strzałów podnieś celownik o wartość" no mega temat na prawdę...
Wyautowanie tego ustrojstwa bardzo by się przydało :)

: 07 wrz 2018, 23:09
autor: zuc3k
Tiquill pisze:
zuc3k pisze:Spraw sobie recoil skrypt i po problemie :P
Czy to znaczy że obrywam heady od cziterów?
Jeśli serwer nie ma dobrych zabezpieczeń jest to możliwe, ale tak naprawdę wystarczy 6 pocisków z mg w głowę aby zabić przeciwnika. Dlatego strzelając krótkimi seriami, celować przy tym w głowę i regulować celownik zamiast trzymac palec na lpm i walić w górę jest o wiele łatwiej, zależnie od postawy ofiary mozna ją łatwo połozyć nawet w 4 sekundy z całego 100hp z mg.

: 08 wrz 2018, 02:56
autor: Dev4ever
Generalnie to ten celownik idący do góry nie byłby w sumie taki zły, gdyby to były płynne przejścia, a nie nagłe skoki obrazu dające uczucie "lagowania". Może da się jakoś to edytować i upłynnić ten prowizorycznie zrobiony recoil, by obraz zachowywał się jak przy ruchu myszki tak jak np jest to w Csgo :drapanie: Wtedy komfort z gry, a bardziej strzelania byłby na pewno lepszy :)

: 08 wrz 2018, 14:54
autor: seebeek17
Zgadzam się z Dev4ever.

Niech celownik chociaż "płynnie" skacze w góre i już będzie spoko, a nie się "teleportuje".

: 08 wrz 2018, 20:25
autor: Radzik
Nie wymagacie za dużo przypadkiem od silnika Gry? :):