Strona 1 z 4

Nasze własne zoundsy

: 02 kwie 2015, 20:04
autor: Tiszer
Siemka,
Mam nowy pomysł i myślę, że kilku osobom może
się to spodobać.
Otóż mamy na serwie dodatki z patcha 1409X, w tym zoundsy, a jak wiadomo zawartość komend zounds można dowolnie konfigurować.
Co byście powiedzieli na nasze własne, customowe komendy?
Ogólnie brakuję mi dźwięków znanych z polskich serwerów do counter strike`a np.

[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
itp.
Co wy na to? :p

: 02 kwie 2015, 20:15
autor: Ryuq
Nie. za duzo wazy, zagraniczni nie zrozumieja i ogolnie jakos nie potrzebnie. Wolałbym nowe skiny na serwer.

: 02 kwie 2015, 20:32
autor: Rycho3D
Tiszer pisze:Co byście powiedzieli na nasze własne, customowe komendy?
Ja jestem za. Chcę mieć FusRoDah :D
Ryuq pisze:Wolałbym nowe skiny na serwer.
Też jestem za. Grał bym Bruce Willisem ;)

: 02 kwie 2015, 20:37
autor: rigstudio
Rycho3D pisze:
Tiszer pisze:Co byście powiedzieli na nasze własne, customowe komendy?
Ja jestem za. Chcę mieć FusRoDah :D
Ryuq pisze:Wolałbym nowe skiny na serwer.
Też jestem za. Grał bym Bruce Willisem ;)
Nic dodać nic ująć .
Popieraw w 100% :D

Kilka nowych tekstów nie zaszkodzi, krótkie będą zajmować mało i zawsze można wstawić jakieś w innym języki np. po rusku :)

: 02 kwie 2015, 20:40
autor: Rycho3D
Jakieś teksty ze znanych filmów były by dobre

: 02 kwie 2015, 22:15
autor: BloodLogin
bierzcie teksty z serialu P2PS

: 03 kwie 2015, 02:02
autor: seebeek17
Koncepcja dobra. Jestem za. :ok:

Ale nadal się zastanawiam dlaczego to się nazywa "zounds" a nie np. "sounds. :D

: 03 kwie 2015, 18:07
autor: Radzik
Jeżeli coś przygotujecie, nie widzę żadnych przeciw wskazań, aby dodać je na serwer :)

: 03 kwie 2015, 20:14
autor: Ryuq
Ja mam już dzwieki, linijki do P2MP.ini tylko niech mi ktoś powie jakie parametry musi mieć ten wav, bo mi PostEd do paczki nie przyjmuje.

: 03 kwie 2015, 20:19
autor: Rycho3D
Ryuq pisze:Ja mam już dzwieki, linijki do P2MP.ini tylko niech mi ktoś powie jakie parametry musi mieć ten wav, bo mi PostEd do paczki nie przyjmuje.
Zwykły Microsoft Wave. Zapisz za pomocą Audiocity, a na pewno się importuje. ;)

: 03 kwie 2015, 21:10
autor: seebeek17
Rycho3D pisze:Zwykły Microsoft Wave. Zapisz za pomocą Audiocity, a na pewno się importuje.
Dodatkowo musisz importować z pulpitu.

: 03 kwie 2015, 21:17
autor: Rycho3D
seebeek17 pisze:Dodatkowo musisz importować z pulpitu.
Wot ? :zdziw:

: 03 kwie 2015, 21:17
autor: seebeek17
Fak. xD
Nie tutaj. xD
Usuńcie to

[ Komentarz dodany przez: Pangia: 2015-04-04, 00:03 ]
Trzeba by połowę tego tematu wywalić w tym momencie, teraz już jest za późno.

: 03 kwie 2015, 21:18
autor: rigstudio
seebeek17 pisze:Dodatkowo musisz importować z pulpitu.
Lokalizacja nie może zawierać spacji (Pulpit NIE).

: 03 kwie 2015, 22:07
autor: BloodLogin
import z C:/
Nazwa nie może zawierać spacji.
(polskie znaki NIE)

16/32bit mono 22500
program Audacity...
specjalnie ożywiasz temat czy zapomniałeś o poradniku ?? :P