Strona 1 z 2

Błędy na serwerach

: 29 mar 2015, 08:27
autor: Radzik
Cześć. Tak jak powiedziałem zakładam temat dotyczący błędów pojawiających się na serwerach MP.

Z wykrytych błędów na razie jestem wstanie wymienić nastepujące:

Mapy

DM17_Quake3[Q3Weapons]
DM17_Quake3[Q3Mod]
Suburban-Warfare[SW]


Uniemozliwiają połączenie się z serwerem. Prawdopodobnie nie wszystkie pliki, których wymagają do działania znajdują się na serwerze.

Mapy

TheDeadPark2
HighwayStar[PM]


Powoduja Mismatch. Proponuję u siebie usunąć pliki tych map, aby pobrały się ich poprawne wersje.

smallcubev3

Powoduje wyrzucanie gracza z serwera, ale nie crashuje serwera. Musze odnaleźć i wrzucić wersję v4, która pozbawiona jest błędów.

Z innych błędów. Bystanderzy z modu Massacre, po podłaczeniu się gracza do serwera, wyglądają jak postacie w PostED. Uproszczone tekstury, sztywne poruszanie się na mapie.
Już od dawna znam ten problem, ale ciężko jest mi powiedzieć, w jaki sposób jest on do rozwiązania. Prawdopodobnie taki wygląd bystków, jest elementem optymalizacyjnym dla serwera i klienta gry.

: 11 kwie 2015, 22:51
autor: Radzik
Słuchajcie niestety ale przez pewien czas serwer będzie niedostępny... Nie wiem ile to potrwa, ale mam nadzieję, że jak najkrócej. Pracuję nad tym aby przywrócić Go do życia, ale problem jest poważny i nie wiem, po jakim czasie mi się uda. Oczywiście poinformuję o tym, że zaczał działać.

: 12 kwie 2015, 19:42
autor: Silver Dragon
A miało być tak pięknie...

: 12 kwie 2015, 22:37
autor: Radzik
Serwery zostały przywrócone do życia :)
Silver Dragon pisze:A miało być tak pięknie...
Jeszcze będzie, nie poddamy się tak łatwo!

: 12 kwie 2015, 22:50
autor: Rycho3D
W końcu dobra wiadomość :)

: 16 kwie 2015, 22:12
autor: Rycho3D
TheDeapark2 mismatch

: 17 kwie 2015, 02:24
autor: Tiquill
Rycho3D pisze:TheDeapark2 mismatch
Usuń mapę (schowaj) by twoja gra jej nie widziała. Pobierze ją wtedy jako swoje cache *.uxx

Mismatche najlepiej trzymać tylko w cache gry. Bo gra ma wtedy KAŻDĄ wersję pliku i wczytuje tą używaną przez serwer.

: 24 kwie 2015, 22:26
autor: Rycho3D
General protection fault!

History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- FCoronaRender::RenderCoronas <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Mapa: Camp

: 24 kwie 2015, 22:37
autor: rigstudio
Ja mam spec z mapy gdy inni już grają na następnej :)

: 22 cze 2015, 21:36
autor: Rycho3D
Mała uwaga. Niby mapy lecą losowo, ale ciągle widzę te same i jak się nie zagłosuje to są podstawowe.
Można to jakoś zmienić ?

: 22 cze 2015, 22:25
autor: rigstudio
Czy można usunąć podstswowe

: 14 lip 2016, 20:51
autor: Ryuq
Nie wiem czy ten temat sie nada do tego, ale ostatnie lagi dla mnie sprawiają że nie da sie grać, pal jeszcze licho z graczami bo ich trapi to samo i da sie jeszcze jakoś powalczyć o tyle boty to masakra. Dawniej miałem z 30 czy 60 pingu a teraz po wejściu na serwer mam... 2000 i stopniowo spada aż zatrzymuje sie na ok 130. Da się coś z tym zrobić?

: 14 lip 2016, 20:54
autor: ShaQ
Dołączam się. Na początku myślałem że wina leżała po stronie mojego internetu, ale okazało się, że Ryuq miał ten sam problem. W ogóle grać się nie dało. Miałem nawet problem z zmianą broni.

: 15 lip 2016, 01:07
autor: Rycho3D
$haq pisze:Miałem nawet problem z zmianą broni.
To nie wina serwera, a modów dodających broń.

: 15 lip 2016, 02:57
autor: Tiquill
Ostatnio, czyli od ilu dni?