Błędy na serwerach
: 29 mar 2015, 08:27
Cześć. Tak jak powiedziałem zakładam temat dotyczący błędów pojawiających się na serwerach MP.
Z wykrytych błędów na razie jestem wstanie wymienić nastepujące:
Mapy
DM17_Quake3[Q3Weapons]
DM17_Quake3[Q3Mod]
Suburban-Warfare[SW]
Uniemozliwiają połączenie się z serwerem. Prawdopodobnie nie wszystkie pliki, których wymagają do działania znajdują się na serwerze.
Mapy
TheDeadPark2
HighwayStar[PM]
Powoduja Mismatch. Proponuję u siebie usunąć pliki tych map, aby pobrały się ich poprawne wersje.
smallcubev3
Powoduje wyrzucanie gracza z serwera, ale nie crashuje serwera. Musze odnaleźć i wrzucić wersję v4, która pozbawiona jest błędów.
Z innych błędów. Bystanderzy z modu Massacre, po podłaczeniu się gracza do serwera, wyglądają jak postacie w PostED. Uproszczone tekstury, sztywne poruszanie się na mapie.
Już od dawna znam ten problem, ale ciężko jest mi powiedzieć, w jaki sposób jest on do rozwiązania. Prawdopodobnie taki wygląd bystków, jest elementem optymalizacyjnym dla serwera i klienta gry.
Z wykrytych błędów na razie jestem wstanie wymienić nastepujące:
Mapy
DM17_Quake3[Q3Weapons]
DM17_Quake3[Q3Mod]
Suburban-Warfare[SW]
Uniemozliwiają połączenie się z serwerem. Prawdopodobnie nie wszystkie pliki, których wymagają do działania znajdują się na serwerze.
Mapy
TheDeadPark2
HighwayStar[PM]
Powoduja Mismatch. Proponuję u siebie usunąć pliki tych map, aby pobrały się ich poprawne wersje.
smallcubev3
Powoduje wyrzucanie gracza z serwera, ale nie crashuje serwera. Musze odnaleźć i wrzucić wersję v4, która pozbawiona jest błędów.
Z innych błędów. Bystanderzy z modu Massacre, po podłaczeniu się gracza do serwera, wyglądają jak postacie w PostED. Uproszczone tekstury, sztywne poruszanie się na mapie.
Już od dawna znam ten problem, ale ciężko jest mi powiedzieć, w jaki sposób jest on do rozwiązania. Prawdopodobnie taki wygląd bystków, jest elementem optymalizacyjnym dla serwera i klienta gry.