Strona 1 z 1

M@DHeAdZChars jak to zainstalowac?

: 10 lut 2014, 14:03
autor: Ryuq
(Czytajac kilka razy działy kompletnie sie zbugiłem i nie wiedziałem gdzie to napisać, jak ktoś wie to niech przeniesie bo ja nie ogarniam)

Dobry. Pobrałem sobie [email protected] z naszego downloadu co by trochę ze znajomymi fajniejszymi postaciami biegać, no i wrzuciłem wszystko do głównego folderu STP, odpalam STP, wchodzę w multi...wybierałka postaci, tylko te podstawowe, nic nowego.
Hostuje serwer, drużyny, tam w ogóle nic nie ma jest jedynie "według mapy" (mamy wszyscy polskiego postala :D) no i nie za bardzo wiem co jest nie tak, a i z samego readme z tego moda za wiele nie zrozumiałem. Ktoś pomoże coś?

: 10 lut 2014, 15:00
autor: Rycho3D
Nie mam moda ,ale wydaje mi się że trzeba włączyć modyfikację w ustawieniach serwera podczas host-owania. Możliwe że też dopisać w ini.

: 10 lut 2014, 15:32
autor: Radzik
Ryuq666, wiesz co, nic Ci nie obiecuję, ale chyba w jednej z konfigów serwera MP, miałem wpisaną gotową linijkę odpowiadająca za działanie postaci z tej modyfikacji, sprawdzę, i edytuję, albo napiszę kolejnego posta.

Proszę:

[MultiBase.DeathMatch]
.
.
PickedRoster=xMaDHeAdZCharsv2.xCharsDefaultRoster

Powinno działać 8-)

: 10 lut 2014, 18:59
autor: Ryuq
No i lipa. Mam takie coś w pliku Postal2.ini:

Kod: Zaznacz cały

[MultiBase.DeathMatch]
MinNetPlayers=1
NetWait=2
RestartWait=15
bTournament=False
bUsePickedRoster=True
PickedRoster=MultiGame.xDMRoster
Podmiana PickedRoster i tak po odpaleniu gry sprawia że notepad++ wywala mi że jakiś program zmienił ten plik i czy chcę odświeżyć. Odświeżam, no i jest po staremu.

: 10 lut 2014, 19:49
autor: Rycho3D
Zmień w Default.ini wtedy nie zmieni ;)

: 10 lut 2014, 20:30
autor: Ryuq
Podmieniłem wszędzie gdzie tylko to było. Ciagle sie zmienia.

: 10 lut 2014, 21:43
autor: Pangia
To ustaw na tylko do odczytu, najwyżej wykrzaczysz grę.

: 11 lut 2014, 15:37
autor: Ryuq
Ustawiłem. Nadal sie zmienia.

: 15 lut 2014, 23:54
autor: Tiquill
A plik MultiplayerInfo.int podmieniłeś na ten z paczki? W nim jest to, co ma serwer i gracze widzieć, jakie postaci do wyboru.

: 12 mar 2015, 18:21
autor: Ryuq
Wróciłem do tego po czasie. Dopisałem do pliku Multiplayerinfo.int

Kod: Zaznacz cały

Object=(Name=xMaDHeAdZCharsv2.xCharsDefaultRoster,Class=Class,MetaClass=MultiBase.MpTeamInfo)
i po wybraniu "rostera" po starcie gry mam swoje charactery. Chyba mogę to po roku zamknąć. I to sam xD

: 12 mar 2015, 23:08
autor: Tiquill
Aż właśnie! Problem tkwił w wersji tego moda. Małe dwa znaki v2 - oto powód. Popularniejsza jest wersja druga tego moda, ale jego autor plik MultiplayerInfo.int pozostawił w wersji pierwszej. Stąd gra odwoływała się do tego co jest w pliku, np:

Kod: Zaznacz cały

Object=(Name=xMaDHeAdZChars.xCharsDefaultRoster,Class=Class,MetaClass=MultiBase.MpTeamInfo)
zamiast wykonać kod dla zainstalowanej wersji moda:

Kod: Zaznacz cały

Object=(Name=xMaDHeAdZCharsv2.xCharsDefaultRoster,Class=Class,MetaClass=MultiBase.MpTeamInfo)
Ot i cały problem. Solved. Wierzyłem w Ciebie, Ryuq. xD


W załączniku poprawna wersja tego pliku dla xMaDHeAdZCharsv2.