Strona 1 z 1
M@DHeAdZChars jak to zainstalowac?
: 10 lut 2014, 14:03
autor: Ryuq
(Czytajac kilka razy działy kompletnie sie zbugiłem i nie wiedziałem gdzie to napisać, jak ktoś wie to niech przeniesie bo ja nie ogarniam)
Dobry. Pobrałem sobie
[email protected] z naszego downloadu co by trochę ze znajomymi fajniejszymi postaciami biegać, no i wrzuciłem wszystko do głównego folderu STP, odpalam STP, wchodzę w multi...wybierałka postaci, tylko te podstawowe, nic nowego.
Hostuje serwer, drużyny, tam w ogóle nic nie ma jest jedynie "według mapy" (mamy wszyscy polskiego postala

) no i nie za bardzo wiem co jest nie tak, a i z samego readme z tego moda za wiele nie zrozumiałem. Ktoś pomoże coś?
: 10 lut 2014, 15:00
autor: Rycho3D
Nie mam moda ,ale wydaje mi się że trzeba włączyć modyfikację w ustawieniach serwera podczas host-owania. Możliwe że też dopisać w ini.
: 10 lut 2014, 15:32
autor: Radzik
Ryuq666, wiesz co, nic Ci nie obiecuję, ale chyba w jednej z konfigów serwera MP, miałem wpisaną gotową linijkę odpowiadająca za działanie postaci z tej modyfikacji, sprawdzę, i edytuję, albo napiszę kolejnego posta.
Proszę:
[MultiBase.DeathMatch]
.
.
PickedRoster=xMaDHeAdZCharsv2.xCharsDefaultRoster
Powinno działać

: 10 lut 2014, 18:59
autor: Ryuq
No i lipa. Mam takie coś w pliku Postal2.ini:
Kod: Zaznacz cały
[MultiBase.DeathMatch]
MinNetPlayers=1
NetWait=2
RestartWait=15
bTournament=False
bUsePickedRoster=True
PickedRoster=MultiGame.xDMRoster
Podmiana PickedRoster i tak po odpaleniu gry sprawia że notepad++ wywala mi że jakiś program zmienił ten plik i czy chcę odświeżyć. Odświeżam, no i jest po staremu.
: 10 lut 2014, 19:49
autor: Rycho3D
Zmień w Default.ini wtedy nie zmieni

: 10 lut 2014, 20:30
autor: Ryuq
Podmieniłem wszędzie gdzie tylko to było. Ciagle sie zmienia.
: 10 lut 2014, 21:43
autor: Pangia
To ustaw na tylko do odczytu, najwyżej wykrzaczysz grę.
: 11 lut 2014, 15:37
autor: Ryuq
Ustawiłem. Nadal sie zmienia.
: 15 lut 2014, 23:54
autor: Tiquill
A plik MultiplayerInfo.int podmieniłeś na ten z paczki? W nim jest to, co ma serwer i gracze widzieć, jakie postaci do wyboru.
: 12 mar 2015, 18:21
autor: Ryuq
Wróciłem do tego po czasie. Dopisałem do pliku Multiplayerinfo.int
Kod: Zaznacz cały
Object=(Name=xMaDHeAdZCharsv2.xCharsDefaultRoster,Class=Class,MetaClass=MultiBase.MpTeamInfo)
i po wybraniu "rostera" po starcie gry mam swoje charactery. Chyba mogę to po roku zamknąć. I to sam

: 12 mar 2015, 23:08
autor: Tiquill
Aż właśnie! Problem tkwił w wersji tego moda. Małe dwa znaki
v2 - oto powód. Popularniejsza jest wersja druga tego moda, ale jego autor plik MultiplayerInfo.int pozostawił w wersji pierwszej. Stąd gra odwoływała się do tego co jest w pliku, np:
Kod: Zaznacz cały
Object=(Name=xMaDHeAdZChars.xCharsDefaultRoster,Class=Class,MetaClass=MultiBase.MpTeamInfo)
zamiast wykonać kod dla zainstalowanej wersji moda:
Kod: Zaznacz cały
Object=(Name=xMaDHeAdZCharsv2.xCharsDefaultRoster,Class=Class,MetaClass=MultiBase.MpTeamInfo)
Ot i cały problem. Solved. Wierzyłem w Ciebie,
Ryuq.
W załączniku poprawna wersja tego pliku dla xMaDHeAdZCharsv2.