Strona 1 z 2

Co z tymi misjami?

: 11 maja 2009, 19:23
autor: Tiquill
Właśnie, co z tymi misjami w AVPC? Planu wciąż nie ma, a od wersji v1300 jest info dołączone do moda o takich misjach z ich listą> Jak więc je przejść, znaleźć itd? Do tego tematu sprowokował mnie post tutaj, gdzie:
misioo pisze:czy w wer. 1420 sa juz jakies misje?
Są. Oto treść readme dołączonego do moda:
how to play

1 Get the eggnogg
2 Get the x-mass tree
3 get daves prisnt
4 get dave out of jail
5 give dave his prisnt
6 get bag of smoke from pizza inn / and pay cheak
7 give smoke to dave
8 find bad santa
9 frag bad santa
10 get job at Rws
You win !!!!
Mapy/planu nie ma, musisz sam poszukać, łażąc w te i we wte. A kiedy będzie plan? Nie wiadomo.

: 11 maja 2009, 23:58
autor: Silver Dragon
Poprawka. Misje są, ale w planach. Przeszedłem całe AVPC, wzdłuż i wszerz i nic
Mam jednak podejrzenia gdzie mogą się w przyszłości znajdować

AD 1
Miejsce: Cider Town
Wskazówka: kury
Jest tam pickup butelki, po zebraniu którego dostajemy kawałek pizzy, dziwne

AD 2
Miejsce: Jethro's tree emporyum (czy jakoś tak)
Wskazówka: Drogowskazy do choinki zaczynają się na mapie The Woods
Sprawa podobna jak w STP, na końcu nie ma jednak pickupa. Jednakże mamy zmasowany atak wsiórów. Coś tam będzie

AD 3
Miejsce: Cider Town
Wskazówka: Sklep 'Wild West...'
Dokonujemy zakupu

AD 4 i 5
Te dwie misje najprawdopodobniej będą powiązane i będą się rozgrywać na posterunku policji. W jakiej to będzie formie, brak danych. W jednej z cel jest dziwna ścianka

AD 6
Miejsce: Pizza Inn
Wskazówka: Dostać się najprościej od strony The Woods
Czek jest ale torby się nie doszukałem. Zaraz po zabraniu czeku eksploduje talib. Ciekawe

AD 7
Miejsce: Compound
Wskazówka: Namioty
W jednym z namiotów stoi Dave. Być może tu przyniesiemy torbę z misji 6

AD 8 i 9
Znalezienie tego fagasa zajęło mi trochę czasu. Wchodzimy od strony Cider Town przy kopalni. Na następnej mapie, jak zawali się most, skacząc po beczkach dochodzimy do kolejnego punktu wczytania. Na kolejnej mapie powinien się pojawić i wtedy go CIACH :P

AD 10
Tu nie mam bladego pojęcia, gdzie to może być

: 12 maja 2009, 00:27
autor: prawdziwy 666
chce zauważyć że misja nr 4 jest już od pierwszej wersji (czyli V1000)

jak ja wykonać??

idziemy na mapę z policją (ale nie przez danie się aresztować tylko przez wejście na nią)

następnie musimy wejść na piętro któregoś z budynków (jakiś biurowiec nie pamiętam co tam było dokładnie) po wejściu uruchamia się cut scenka z uwolnieniem wuja

: 12 maja 2009, 00:27
autor: Tiquill
Całego 1420 nie przechodziłem. Chm, więc to czortostwo nadal tylko w planach. Sądziłem, że skoro Oagh wskazał misje, to one są.

A może to zależy od dnia? W poniedziałek nie ma, a w taki piątek jest. Kurna, trzeba by przeczesać mapy w PostEd, może tam są jakieś actorsy, które występują zależnie od dnia... :drapanie:

Robię z powyższych postów oddzielny temat o misjach.

: 12 maja 2009, 00:33
autor: prawdziwy 666
AVPC ma tylko jeden dzień Tiq wiec to odpada

co do misji Oagh naprawdę potrzebuje kogoś od skryptów do pomocy

: 12 maja 2009, 01:01
autor: Tiquill
Wciąż jeden? Kurczę, aż musiałem sprawdzić. Przejrzałem kilka map - ten mod nie zna pojęcia dni. Day 1 wyświetlany na splashu jest tylko dla ozdoby, nic więcej. Mapy nie znają nawet poniedziałku, nie mówiąc o innych dniach. Chm, naprawdę, modowi potrzeba kodera. :(

A może założymy u nas Zespół Wsparcia dla AVPC, co? <szalony>

: 12 maja 2009, 01:43
autor: prawdziwy 666
mam wrażenie że z założenia akcja moda to tylko jeden bardzo szalony dzień

: 12 maja 2009, 01:55
autor: Tiquill
Bardzo prawdopodobne. A splash 'Day 1' nie sugeruje kolejnych dni, ale tylko... zabawę na jeden dzień. Lecz wtedy pasowałoby bardziej tam dać 'Only Day 1'. :D

: 12 maja 2009, 14:08
autor: eddie
Ja nawet nie zwiedziłem wszystkich map bo się zgubiłem i łaziłem w kółko. Po paru rundkach dałem sobie spokój. No i nie mogę naprawić tego śniegu. Nie mam siły już kombinować, bo podmieniałem te pliki o których pisaliście i nic. Może kiedyś to zrobię i pogram jak trzeba

Nie pasuje mi ciąg dalszy tego co jest w notce. SnakesArsenal w jail. Nie ma go tam, przynajmniej się nie dokopałem do niego
mushrooms are undergownd
good gremlins are in jail, free and feed theam.
Nie wiem o co tu chodzi...

: 27 lis 2009, 09:18
autor: Gienions
Bardzo ciężko ogarnąć cały plan na orientację , szczególnie że przejścia pomiędzy mapami nieraz wyrzucają w całkiem inna część niż wskazuje kolejna mapa.Ogólnie sajgon!
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
Na pewno Krothy jest do odstrzału , w jednej skrzynce pocztowej znalazłem list do świętego z prośbą o zabawkę Kroczuś.Po załatwieniu gościa tak ową zabawkę dostajemy , kupić nie ma szans. Ważna też jest ilość prezentów zakupionych.
Co ma być z tą wielką stopą? Gość się nas tak cykorzy że aż to dziwne.

[ Dodano: 2009-11-27, 12:09 ]
A czołg to rekfirujemy binladenom którego potem używamy do wyciągnięcia wujka Dejva,tylko gdy ma być cut z filmikiem wywala błąd loadu nowej mapy...

[ Dodano: 2009-11-28, 17:19 ]
Silver Dragon pisze: AD 6
Miejsce: Pizza Inn
Czek jest ale torby się nie doszukałem. Zaraz po zabraniu czeku eksploduje talib.
Powiedz mi proszę gdzie ty widziałeś ten czek ?
Określ to miejsce w mapce Pizza Inn , mleko załatwione , wiem gdzie zdeponuję czek ale go nie widziałem po drodze ....
narazie udało mi się zapamiętać około 1/3 całej mapy na orientację ,narazie spoko ale czuję że może mnie to znudzić jeżeli dalej nic się nie bedzie działo..... :@=:

[ Dodano: 2009-11-28, 17:28 ]
Tiquill pisze:Bardzo prawdopodobne. A splash 'Day 1' nie sugeruje kolejnych dni, ale tylko... zabawę na jeden dzień. Lecz wtedy pasowałoby bardziej tam dać 'Only Day 1'. :D
I tu masz rację podejrzewam ,że kiedy zaliczę misję 1 dnia po prostu mnie wyrzuci z gry...
Ale jak tego nie zrobię to się nie przekonam ;>

[ Dodano: 2009-11-29, 16:32 ]
no nie wyrzuciło....

: 10 lip 2010, 19:11
autor: Snipere
Obrazek
tu macie czek

: 06 paź 2010, 08:23
autor: nekromanta94
Nie rozumiem w ogóle jak ta gra trafiła do sprzedaży w sklepach , jest bardzo zabugowana .Ma ktoś info na temat nowej wersji tego modu ?? Ja nie wiem co jest z tym postalem . Dawno w to grałem ale z tego co się orientuje w podziemiach atakowały mnie takie dziwne zwierzątka i tam w więzieniu był niezniszczalny Bałwan <heh na serio> . Wiem , że jak wszedłem na taki słup elektryczny to tam do mnie jakiś kościotrup nawalał ! Pamiętam również dziewczynę przywiązaną do czegoś krzyczącą " POMOCY!!! " Ale nie udało mi się rozgryźć jak ją uratować.
Na razie zdawało mi się , że te wersje to były jakieś bety . Nie mają dużo do roboty . Starczy , że zmienią głos z misjami na mapce oraz w miarę ogarną mapki i niektóre będą do odblokowania . Na koniec dodam , że to był najlepszy zimowy dodatek do gry , ponieważ oprócz śniegu , były miejsca , oraz texturki przypominające Święta .

PS. Jeżeli ktoś ma info na temat nowych odsłon tego modu proszę o kontakt !

: 06 paź 2010, 17:55
autor: Pangia
Ja pierdole, skąd się tacy ludzie biorą?! TO FANOWSKI MOD, ROBIŁA GO JEDNA OSOBA I NIE MOŻNA DZIWIĆ SIĘ FAKTEM, ŻE JEST PEŁNO BUGÓW!!!
Sorry, ale mam dziś kiepski dzień. Szkoła, a teraz idiota, który nie umie czytać.

: 06 paź 2010, 19:57
autor: Mr Minio
Pangia pisze:Ja pierdole, skąd się tacy ludzie biorą?! TO FANOWSKI MOD, ROBIŁA GO JEDNA OSOBA I NIE MOŻNA DZIWIĆ SIĘ FAKTEM, ŻE JEST PEŁNO BUGÓW!!!
Kiedyś gry były robione też przez 1, w porywach 2-3 osoby i jakoś bugów nie miały, albo miały ich mało. Jednak to, że AVPC jest tak zbugowane, nie jest do końca winą Oagha. Postal już sam w sobie jest grą z wielką ilością bugów i crashy. Gdy ktoś chce zrobić jakiegoś moda, a szczególnie jak w tym przypadku - totalną konwersję, musi przejść przez wiele problemów. Sam o tym wiem, bo robiłem swojego czasu mini-moda, ale szybko zrezygnowałem, bo po prostu silnik Postala jest może nie trudny, ale za to bardzo nieprzyjazny i zbugowany.

: 17 lis 2010, 16:30
autor: EmmetSid
autor dał fajny pomysł...gdyby tak ekipa Ressurection ta od ED wzieła go w swoje ręce,myśle że postałaby zajebista gierka... .Koncepjca świetna,gdyby chociaż dal jakiegos newsa co dalej z AWPC..

woóle umiecie wyjść z browarów?;] ja stanałem nad tym jak drugi most uruchomic