Strona 1 z 5

[MOD] Doom II Chaingun

: 27 paź 2007, 00:08
autor: ALCRD
Niechce mi sie rozpisywać wiec skopiuje readme poprostu :D

"Taki mały projekt na boku do AWP :)
Replika broni Chaingun z gry DOOM II

Instalacja:

Wszystko wkleić do folderu AWP lub Apocalypse weekend w zależnosci gdzie macie zainstalowany AWP :)

Odpalacie gre i wpisujecie kod:

Iwant DoomWeapons.ChaingunWeapon

lub odpalacie moja mapke
Broń leży koło budy Champa :)

Opis:

Pojemność na magazynek = 100 kul
Amunicji maks = 300
Obrażenia = Bardzo ciężkie (niszczy samochody , powala słonia 1 strzałem , rozrywa ludzi na kawałki)

Wymagania: KONIECZNIE AWP
Na aw7 nie bedzie działać

Życze miłej zabawy"

Obrazek

Link do pliku:

https://rapidshare.com/files/65415554/Do ... n.zip.html

PS: wszelkie problemy bledy zgłaszać mi .. bla bla bla :) znacie tą śpiewke :D

Aha i jeszcze jedno :P sorki że wam zaśmiecam forum moimi amatorskimi modami
Ale poprostu mi zależy na szczerej opinii :)
Tymbardziej że coraz badziej mi sie zaczyna podobać to robienie broni :)

_______________________________

Możemy go już pobrać ze strony: https://www.postalsite.info/downloads.ph ... nfo_id=116

Tiquill

: 27 paź 2007, 03:21
autor: prawdziwy 666
Powiem krótko, kolejna świetna robota :one:

: 27 paź 2007, 04:25
autor: Lothar
Very nice... I like 8-)
Fajne, fajne, fajne :D Marzy mi się jeszcze Thunderbolt, nailgun i rocket launcher z Quake I 8-)

: 27 paź 2007, 14:16
autor: Silver Dragon
Rewelacja. Czekam z niecierpliwością na następne produkcje.

PS: Kiedy mod pojawi się w downloadzie? Do rapidshare'a nie mam już nerwów. :565:

: 27 paź 2007, 15:20
autor: Mixer
znowu znakomita robota ALCRD. bron baaaardzo fajna ;) juz ci to mowilem ale pochwal nigdy dosc :D

: 27 paź 2007, 15:22
autor: Lothar
Sugestia - jak już trochę tych "łeponów" się uzbiera, możesz to skleić w jedną dużą paczuszkę 8-)

BTW.: W czym robisz modele? Blender, G-MAX, Anim8or, 3DMax, Maya, trueSpace, LightWave, XSI? Czy czymś innym, czego nawet nazwy nie znam, a jest widocznie całkiem przyzwoite? :P

: 27 paź 2007, 15:22
autor: Mixer
jak wiem to robi on w 3d Max ;)

: 27 paź 2007, 15:37
autor: Robseßed
Lothar pisze:Sugestia - jak już trochę tych "łeponów" się uzbiera, możesz to skleić w jedną dużą paczuszkę 8-)
Tak, weapons by Alucard - już to widzę! :)

: 27 paź 2007, 15:40
autor: ALCRD
Hehe :D może zrobie jakiegoś weapon packa :D

Btw : Pod żadnym pozorem nie umieszczać kota na tym gunie! skutki mogą być katastrofalne :P

: 27 paź 2007, 16:51
autor: Lothar
ALCRD pisze:Hehe :D może zrobie jakiegoś weapon packa :D

Btw : Pod żadnym pozorem nie umieszczać kota na tym gunie! skutki mogą być katastrofalne :P
Po przeczytaniu tego 99% (w tym ja) użytkowników zamontuje kota na minigunie 8-) Czyżby taki był zamiar? :P

: 27 paź 2007, 17:00
autor: ALCRD
Lothar pisze:
ALCRD pisze:Hehe :D może zrobie jakiegoś weapon packa :D

Btw : Pod żadnym pozorem nie umieszczać kota na tym gunie! skutki mogą być katastrofalne :P
Po przeczytaniu tego 99% (w tym ja) użytkowników zamontuje kota na minigunie 8-) Czyżby taki był zamiar? :P
Szczerze to nie ... zapomniałem o paradoksach psychologii :P mogłem tego nie pisać :P

: 27 paź 2007, 17:03
autor: Mixer
daje to taki bardzo fajny efekt
Obrazek

: 27 paź 2007, 17:05
autor: Lothar
Mixer pisze:daje to taki bardzo fajny efekt
Obrazek
Lewa ręka kojarzy mi się z exo-suit z Crysis xD
Morał - trzeba dorobić model miniguna z nałożonym kotem :P Albo wyłączyć takową możliwość 8-)

: 27 paź 2007, 17:08
autor: ALCRD
Lothar pisze:
Mixer pisze:daje to taki bardzo fajny efekt
Obrazek
Lewa ręka kojarzy mi się z exo-suit z Crysis xD
Morał - trzeba dorobić model miniguna z nałożonym kotem :P Albo wyłączyć takową możliwość 8-)
Lol :D rzeczywiście exo suit

: 27 paź 2007, 17:11
autor: Robseßed
Dla mnie Koleś wygląda, jakby był poł-robotem :P