Strona 1 z 3

[MOD] Hellsing Arms Casull 454 Auto "Jackal"

: 25 paź 2007, 23:00
autor: ALCRD
Przedewszystkim dziekuje Prawdziwy 666 za pomysł który mi podsunął :D
No i panu wolve za nauczanie :) i pomoc techniczną

Obrazek

Dla wahających sie mam filmik :)



Jak zainstalować wszystko w pliku Tekstowym :)

Broń średnia ale bardzo miło sie z niej strzela
Posiada potężne obrażenia
Rozrywa ludzi na kawałki
Powala słonia 2 strzałami
Rozwala drzwi na kawałeczki

:)

Dla nie wtajemniczonych jest to replika pistoletu Alucarda
z serialu anime "Hellsing"


Link do pliku:

https://rapidshare.com/files/65168477/Casull.rar.html




PS: jeśli coś bedzie nie tak bedzie czegos brakowac lub beda bledy to prosze zgłaszać nie jestem doskonały i mogłem sie w czymś rypnąć ... ale mam nadzieje że nie .. ostrożnosci nigdy za wiele :)


Aha jeszcze jedno :
WYMAGANIA to koniecznie AWP albo przynajmniej AW7 :)

_______________________________

Możemy go już pobrać ze strony: https://www.postalsite.info/downloads.ph ... nfo_id=115

Tiquill

: 25 paź 2007, 23:02
autor: Mixer
juz gratulowalem ci na gg ale i tu musze :D poprostu czlowieku to jest kurna genialne i czekam na kolejne pracy moj przyszly nauczycielu :D

: 25 paź 2007, 23:05
autor: ALCRD
Mixer pisze: moj przyszly nauczycielu :D
Biore 50zł za godzine :> <zart>

:D

hehehe dzieki :D ale praca jest srednia :) a nie genialna

: 25 paź 2007, 23:58
autor: prawdziwy 666
Właśnie skończyłem testować broń i muszę powiedzieć że jest całkiem całkiem
jest parę małych wad ale ogólnie wspaniała
wady jakie znalazłem
-brak animacji (np. wyrzutu łuski)
-auta nie reagują na strzał (to wina skryptu obrażeń pewnie wykorzystałeś od broni białej a graty na to nie reagują)
no to na razie tyle ale broń super, pracuj dalej (może kiedyś wypuścisz wersje 2.0 z poprawionymi wadami??)

: 26 paź 2007, 00:02
autor: ALCRD
prawdziwy 666 pisze:Właśnie skończyłem testować broń i muszę powiedzieć że jest całkiem całkiem
jest parę małych wad ale ogólnie wspaniała
wady jakie znalazłem
-brak animacji (np. wyrzutu łuski)
-auta nie reagują na strzał (to wina skryptu obrażeń pewnie wykorzystałeś od broni białej a graty na to nie reagują)
no to na razie tyle ale broń super, pracuj dalej (może kiedyś wypuścisz wersje 2.0 z poprawionymi wadami??)
1 wada :( tak wiem zrobilem ten sam blad co kolo od TN inventory bo niestety nie umiem zabardzo robic animacji wyżutu łuski i ruchu zamka..

2 wada nie da sie jej naprawić jeśli chce sie mieć ludzi w kawałkach .. bo skrypt ktory by reagował na samochody i rozrywał ludzi ma tylko ED .. i to juz by był mod do ED a nie do AWP :)

Może kiedyś wydam update do tej broni :)

: 26 paź 2007, 00:14
autor: Tiquill
Taka broń nigdy się nie znudzi! :headbang: Gratuluję! :spoko: Robisz coraz lepsze zabawki! Cała grę można tylko z tym przejść! :)

Będąc sumiennym w ocenie, do samochodów dołaczę swoje spostrzeżenia:

3. Za nisko Koleś ją trzyma - choć może taki Twój patent.
4. Dopiero chyba 11-y strzał rozwalił RWS-owca - trochę za słaby na nich.

Rozrywanie na kawałki z użyciem skrytpu na broń biała niesie ze sobą też tego "szwinga" - może być choć gdybyś chciał kiedy updatować, to... ;)
ALCRD pisze:bo skrypt ktory by reagował na samochody i rozrywał ludzi ma tylko ED
Nie sprawdzałem już teraz, ale są bronie z ED w AWP, choćby sawnoff...
Mixer pisze:moj przyszly nauczycielu :D
To się nazywa zaklepywanie miejsca w ławce, hehe. ;)

: 26 paź 2007, 00:21
autor: ALCRD
Tiquill pisze:Taka broń nigdy się nie znudzi! Gratuluję! Robisz coraz lepsze zabawki! Cała grę można tylko z tym przejść!

Będąc sumiennym w ocenie, do samochodów dołaczę swoje spostrzeżenia:

3. Za nisko Koleś ją trzyma - choć może taki Twój patent.
4. Dopiero chyba 11-y strzał rozwalił RWS-owca - trochę za słaby na nich.
Hehehe dzieki! :D
A nie wiem tak jakos mi nisko wysżło :)
A na RWSowców to nie tylko ta broń jest taka słaba oni maja przesadzony pancerz :(
Tiquill pisze:Nie sprawdzałem już teraz, ale są bronie z ED w AWP, choćby sawnoff...
No taaak! gdzie ja miałem głowe! :bolek:
:D

: 26 paź 2007, 00:26
autor: prawdziwy 666
Co do tego błędu który popełniłeś (i TN) to co to za błąd?? (może w przyszłości też spróbuje zrobić własął broń i nie chciał bym popełnić tego błędu)

a co do skryptu to w AWP jest SpawnOff i on rozwala ludzi i samochody mogłeś wykorzystać jego skrypt
ALCRD pisze:Może kiedyś wydam update do tej broni
na pewno

: 26 paź 2007, 00:29
autor: ALCRD
prawdziwy 666 pisze:Co do tego błędu który popełniłeś (i TN) to co to za błąd?? (może w przyszłości też spróbuje zrobić własął broń i nie chciał bym popełnić tego błędu)

a co do skryptu to w AWP jest SpawnOff i on rozwala ludzi i samochody mogłeś wykorzystać jego skrypt
ALCRD pisze:Może kiedyś wydam update do tej broni
na pewno
Wiem wiem popelnilem gafe :D

Hmm co do update? .. to sobie daruje najwyżej wydam siostrzaną broń "Hellsing Arms Joshua" :D i w niej dam wszystko czego brakowało w Jackalu :)

: 26 paź 2007, 00:30
autor: Tiquill
ALCRD pisze:
Tiquill pisze:Nie sprawdzałem już teraz, ale są bronie z ED w AWP, choćby sawnoff...
No taaak! gdzie ja miałem głowe! :bolek:
:D
A więc chyba update bliżej niż dalej! ;) Ten mod musiał wyjść od Ciebie. W końcu genealogia nicka i awatara do czegoś zobowiązują. :D

I jeszcze jedna uwaga: Kod na full ammo i wyrzucam broń. Podnoszę i ma 60 amunicji - czyli zapewne max. Jednak broń przywołana przez Iwant ma tylko 6 amunicji. Gdyby też miała 60 to byłoby pięknie. :)

: 26 paź 2007, 00:33
autor: ALCRD
Tiquill pisze:
ALCRD pisze:
Tiquill pisze:Nie sprawdzałem już teraz, ale są bronie z ED w AWP, choćby sawnoff...
No taaak! gdzie ja miałem głowe! :bolek:
:D
A więc chyba update bliżej niż dalej! ;) Ten mod musiał wyjść od Ciebie. W końcu genealogia nicka i awatara do czegoś zobowiązują. :D

I jeszcze jedna uwaga: Kod na full ammo i wyrzucam broń. Podnoszę i ma 60 amunicji - czyli zapewne max. Jednak broń przywołana przez Iwant ma tylko 6 amunicji. Gdyby też miała 60 to byłoby pięknie. :)
Ekhem :P wyrzucasz i wpisujesz kolejny raz iwant :P Wiesz troche glupio jakbym magazynek zrobil na 60 pociskow skoro orginal ma 6 :D a że tu nie ma skryptu reload :) to wpisałem liczbe amunicji przy broni 6

a max 60 by było sprawiedliwie :) bo broń jest dość potężna

:D a co do update to nie zrobie .. zrobie co innego :) <patrz post wyżej>

: 26 paź 2007, 00:42
autor: Tiquill
ALCRD pisze:Ekhem :P wyrzucasz i wpisujesz kolejny raz iwant :P
To ci mi nowina! :P A po co mi iwant dla 6 pocisków, skoro AmmoWhore daje mi 1000. Chodziło mi o równą ilość i tu i tu. Ale masz rację dalej:
ALCRD pisze:skoro orginal ma 6 :D
Tak, trzymajmy się realiów. A kody dla radochy! ;)
ALCRD pisze: :D a co do update to nie zrobie .. zrobie co innego :) <patrz post wyżej>
No, post szybko za postem, już wiem. I... HellsingArms.u - czyżby to zapowiedź większej liczby zabawek, coś jeszcze oprócz Joshua? :D

: 26 paź 2007, 00:45
autor: Silver Dragon
ECHT WUNDER
Toż to mistrzostwo świata jest. Słów mi brak by to opisać. :zdziw:

: 26 paź 2007, 00:51
autor: ALCRD
Tiquill pisze:
ALCRD pisze:Ekhem :P wyrzucasz i wpisujesz kolejny raz iwant :P
To ci mi nowina! :P A po co mi iwant dla 6 pocisków, skoro AmmoWhore daje mi 1000. Chodziło mi o równą ilość i tu i tu. Ale masz rację dalej:
ALCRD pisze:skoro orginal ma 6 :D
Tak, trzymajmy się realiów. A kody dla radochy! ;)
ALCRD pisze: :D a co do update to nie zrobie .. zrobie co innego :) <patrz post wyżej>
No, post szybko za postem, już wiem. I... HellsingArms.u - czyżby to zapowiedź większej liczby zabawek, coś jeszcze oprócz Joshua? :D
Myślałem o Hallconnon cannon Seras Victorii i podwójny P90 Jana Valentin'a i Święte ostrza Andersona (Iskarioty) :) ale to daleeeeekie projekty Hellsing Arms :P <marzyciel>

: 26 paź 2007, 00:59
autor: Tiquill
ALCRD pisze:Myślałem o Hallconnon cannon Seras Victorii i podwójny P90 Jana Valentin'a i Święte ostrza Andersona (Iskarioty) :) ale to daleeeeekie projekty Hellsing Arms :P <marzyciel>
Sie poczeka. ;)