Strona 1 z 2
[Mod] Więcej slotów na save'y.
: 14 kwie 2017, 21:17
autor: Dev4ever
Hejka. Ostatnio chodzi mi po głowie pomysł na mini moda, który będzie miał na celu zwiększyć ilość wolnych slotów na save'y. W Postalu 2 STP i pochodnymi zawsze mnie irytowała ich mała ilość, dlatego pomyślałem, żeby zwiększyć ją dwukrotnie. Problem w tym, że nie wiem dokładnie, który plik odpowiada za save'y. Rozpakowując skrypt "Shell.u" znalazłem plik o nazwie "MenuLoadSave.uc" i teraz mam pytanie. Czy to ten plik właśnie odpowiada za ilość zapisów wyświetlanych w menu gry, czy jest jeszcze jakiś inny?
EDIT: Mod jest ukończony i można go pobrać
tu
EDIT 2: Mod powinien również działać na AW i AWP (po prostu wklejamy oba pliki tam, gdzie mamy zainstalowanego STP/AW/AWP)
Autor moda:
Dev4ever
Współtwórca moda:
Tiquill
: 16 kwie 2017, 12:02
autor: seebeek17
A czy tego nie zmieniało się w którymś pliku konfiguracyjnym .ini po prostu?
: 16 kwie 2017, 12:11
autor: Rycho3D
Postal2Game> class P2GameInfoSingle extends P2GameInfo;
Kod: Zaznacz cały
const QUICKSAVE_SLOT = 9;
const AUTOSAVE_SLOT = 10;
const LOADGAME_URL = "?load=";
: 18 kwie 2017, 00:12
autor: Dev4ever
seebeek17 pisze:A czy tego nie zmieniało się w którymś pliku konfiguracyjnym .ini po prostu?
Niestety dodawanie nowych linijek w pliku SaveGameInfo.ini nie wystarcza, gdyż zapisując grę na jednym slocie, zapisuje ją również na pozostałych nowo dodanych slotach. Trzeba najprawdopodobniej w samym skrypcie od zapisu gier pododawać więcej slotów.
Rycho3D pisze:Postal2Game> class P2GameInfoSingle extends P2GameInfo;
Kod: Zaznacz cały
const QUICKSAVE_SLOT = 9;
const AUTOSAVE_SLOT = 10;
const LOADGAME_URL = "?load=";
A te linijki nie odpowiadają przypadkiem za miejsca, w jakich slotach ma być umiejscowiony quick i autosave?
Edit: W Shell.u w "MenuSave" i "MenuLoadSave" dodałem większą ilość save'ów kopiując po prostu kolejne linijki o nazwie "aiSlotOrder" i zwiększając w każdej liczbę o 1 (czyli aiSlotOrder(11)=11, aiSlotOrder(12)=12,aiSlotOrder(13)=13 itd..) Po zapisaniu zmian w obu skryptach zabrałem się za kompilację Shell.u Wszystko przebiega bez problemów do końca, ale kompilacja z niewiadomych przyczyn nie chce się zakończyć. Nie wyświetla błędów, tylko staje w bezruchu. Chciałem sprawdzić, czy kompilacja uda się przy nie edytowaniu niczego, ale także nie chce się zakończyć
Poniżej załączam obrazek jak to wygląda:
: 18 kwie 2017, 15:43
autor: Pan Szatan
zamiast tego programu użyj ucc make, tak jak w poradniku seebka17
: 18 kwie 2017, 16:23
autor: seebeek17
Spróbuj poczekać z 10 minut
: 18 kwie 2017, 16:32
autor: Dev4ever
Zostawiłem kompilację nawet na pół godziny i dalej nic się nie działo, tak jakby program się zamroził.
: 19 kwie 2017, 14:09
autor: Rycho3D
A dodałeś wszystkie potrzebne pliki "u" do listy ?
: 19 kwie 2017, 15:53
autor: Dev4ever
Tak dodałem wszystkie niestety nic to nie daje, bo zawsze pasek staje na "ACTION_ShellMenu", nie wyświetla błędów, ale nie chce iść dalej
: 19 kwie 2017, 15:54
autor: Pan Szatan
podeslij skrypty to spróbuję ci je skompilować.
: 19 kwie 2017, 15:59
autor: Dev4ever
Pan Szatan pisze:podeslij skrypty to spróbuję ci je skompilować.
Ok, spróbujmy więc.
: 19 kwie 2017, 16:33
autor: Pan Szatan
Wywalił błąd:
: 19 kwie 2017, 16:45
autor: Dev4ever
Z tego, co widzę, kompilowałeś ten plik w edytorze P2C, a plik który wysłałem bazuje na zasadach STP
: 20 kwie 2017, 18:02
autor: Tiquill
Pisałem w swoim tutorialu, że ważniejsza jest treść loga UCC a nie to co w oknie kompilatora, nie ważne, czy samego UCC czy nakładki UMake. Co masz w logu?
No i chyba paczki Shell nie da się poprawnie skompilować, sam już nie pamiętam.
Próbowałem to zrobić samemu wprost w PostEd, aby ominąć problem z kompilacją. Zmienić się dało Shell.MenuLoadSave i zapisać, i grę ruszyć. (Automatycznie też zmieniła się podklasa MenuSave). Ale to nie zmieniło ilości slotów. No to edytowałem dodatkowo o te nowe sloty też FPSGame.SlotInfoMgr (ten od SavedGameInfo.ini) ale to też nic nie zmieniło. Jak co, to w załączniku masz obie paczki...
To jest zależne od jeszcze innych czynników. A czytając komentarze do kodu, to nie mieli z tym łatwo...
: 20 kwie 2017, 19:41
autor: Dev4ever
Tiquill pisze:Pisałem w swoim tutorialu, że ważniejsza jest treść loga UCC a nie to co w oknie kompilatora, nie ważne, czy samego UCC czy nakładki UMake. Co masz w logu?
Taki błąd znalazłem na początku loga:
Kod: Zaznacz cały
Warning: Nie udało się załadować 'Shell.u': Nie można znaleźć pliku 'Shell.u'
Warning: Nie udało się załadowanie paczki: Nie można znaleźć pliku 'Shell.u'
Dziwne, bo ja posiadam plik Shell.u w folderze System
Tiquill pisze:Próbowałem to zrobić samemu wprost w PostEd, aby ominąć problem z kompilacją. Zmienić się dało Shell.MenuLoadSave i zapisać, i grę ruszyć. (Automatycznie też zmieniła się podklasa MenuSave). Ale to nie zmieniło ilości slotów. No to edytowałem dodatkowo o te nowe sloty też FPSGame.SlotInfoMgr (ten od SavedGameInfo.ini) ale to też nic nie zmieniło. Jak co, to w załączniku masz obie paczki...
Dzięki za skompilowanie tych plików, teraz jestem o krok do przodu ku zwiększeniu ilości slotów na save'y
Żeby zadziałało, spróbuję teraz pokombinować w Postalgame.u oraz w SaveGameInfo.ini.