Strona 1 z 2
Traffic 2015
: 19 sie 2015, 19:44
autor: Rycho3D
Traffic 2015
Nowy temat bo mod został sporo przebudowany i po aktualizacji mapy z autami z poprzednich wersji mogą się nie otworzyć. Więc wystarczy zachować stary plik Traffic.u, by można było do nich wrócić.
Dodano:
Nowe auta
Konfigurację radia w TrafficConfig.ini (tu zasługa dla seebeek17)
Zmieniono:
Eksplozję
Zachowanie aut
Usunięto:
Kilka bugów
Pobierz z chomikuj.pl
Pobierz z PSI
: 19 sie 2015, 21:22
autor: seebeek17
Ja w najbliższym czasie przetestuje.

: 19 sie 2015, 21:46
autor: Silver Dragon
Świetne wieści
Czekam jednak na alternatywnego linka

: 22 sie 2015, 10:51
autor: Rycho3D
Rycho3D pisze:Czekam jednak na alternatywnego linka

Jest. Dodałem też mapkę do rozbijania się

: 22 sie 2015, 13:59
autor: Silver Dragon
Genialna mapka, genialne modele, super zabawa
Jedyna rzecz do której się mogę przyczepić to koła, prawie wszystkie są jednakowe. Szkoda, bo w pierwszych wersjach były ciekawie zróżnicowane
Moja ocena >> 9.5/10
BTW: Fajnie by było ujrzeć coś takiego w P2

: 22 sie 2015, 14:50
autor: Rycho3D
Silver Dragon pisze:Jedyna rzecz do której się mogę przyczepić to koła, prawie wszystkie są jednakowe. Szkoda, bo w pierwszych wersjach były ciekawie zróżnicowane
Choć tego nie widać na pierwszy rzut oka, to jest ich chyba z 10 rodzai.
Silver Dragon pisze:BTW: Fajnie by było ujrzeć coś takiego w P2
Pomyślimy

Edit:
WTF? W poprzednim poście jest napisane że zacytowałem samego siebie.
Ale jajca czasem wychodzą.

: 22 sie 2015, 18:05
autor: EvilYeah
wiem, że to kolejna wersja dobrze znanego moda
ale czy mógłbyś wymienić dokładnie albo dać na screenach nową zawartość?
: 22 sie 2015, 19:44
autor: Silver Dragon
ale czy mógłbyś wymienić dokładnie albo dać na screenach nową zawartość?
Chevrolet Astro w dwóch kolorach i widlak (na screeny nie mam czasu aktualnie)
Rycho3D pisze:Choć tego nie widać na pierwszy rzut oka, to jest ich chyba z 10 rodzai.
Mi chodzi o te zmultiplikowane koła Poldka
Szczególnie fatalnie wygląda to przy tym czarnym wozie terenowym. W pierwszym Tropic'u bryka ta miała genialny design kół, tak samo Toyota
No i przydałaby się, w miarę możliwości oczywiście, funkcja hamulca ręcznego...
: 22 sie 2015, 20:43
autor: seebeek17
: 23 sie 2015, 10:53
autor: Rycho3D
No i przydałaby się, w miarę możliwości oczywiście, funkcja hamulca ręcznego...
Nie mam pomysłu na to.
: 26 paź 2015, 18:46
autor: Tiquill
Rycho3D, zrezygnowałeś z trybu multi? Zarówno poprzednia wersja jak obecna, kiedy w trybie MP wsiądę do jakiegoś auta, to od razu błąd Tick crashuje grę/serwer. Szkoda, że nie ma na MP.

Myślisz robić coś dla multi?? Bo wg mnie warto!
Rycho3D pisze:mod został sporo przebudowany i po aktualizacji mapy z autami z poprzednich wersji mogą się nie otworzyć
Nie "mogą", ale nie otwierają.
Rycho3D pisze:Konfigurację radia w TrafficConfig.ini (tu zasługa dla seebeek17)
Pierwsza muza wiadomo od kogo. Nie lubię takiej.

Ale to dobry pomysł odchudzić moda usuwając wielką pakę muzyki. A czy teraz tylko w ogg da się słuchać?
: 26 paź 2015, 19:28
autor: Rycho3D
Tiquill pisze:Rycho3D, zrezygnowałeś z trybu multi? Zarówno poprzednia wersja jak obecna, kiedy w trybie MP wsiądę do jakiegoś auta, to od razu błąd Tick crashuje grę/serwer. Szkoda, że nie ma na MP.

Myślisz robić coś dla multi?? Bo wg mnie warto!
Nie wiem dlaczego jest ten błąd, nie mam ochoty wracać do tego moda.
Może ktoś kiedyś to poprawi.
: 26 paź 2015, 19:59
autor: Tiquill
Mody samochodowe mają większe szanse na powodzenie w trybie multi, a nie single.

: 26 paź 2015, 21:16
autor: seebeek17
Nie wiem dlaczego jest ten błąd, nie mam ochoty wracać do tego moda.
Może ktoś kiedyś to poprawi.
Tiquill pisze:Zarówno poprzednia wersja jak obecna, kiedy w trybie MP wsiądę do jakiegoś auta, to od razu błąd Tick crashuje grę/serwer.
Można spróbować dopisać
simulated przed Tick(). Sądzę, że na 99% będzie działać.
Kod: Zaznacz cały
simulated function Tick(float DeltaTime)
{
// ...
}
Tiquill pisze:A czy teraz tylko w ogg da się słuchać?
Chyba tak. Do połączenia obu rozwiązań trzeba by doklepać kilka linijek kodu.
: 26 paź 2015, 23:11
autor: Tiquill
seebeek17 pisze:Można spróbować dopisać simulated przed Tick(). Sądzę, że na 99% będzie działać.
Nie patrzyłem w kod, ale możliwe że coś w tym stylu.
seebeek17 pisze:Do połączenia obu rozwiązań trzeba by doklepać kilka linijek kodu.
Jak by się dało.
