Strona 1 z 2

Traffic 2015

: 19 sie 2015, 19:44
autor: Rycho3D
Traffic 2015
Nowy temat bo mod został sporo przebudowany i po aktualizacji mapy z autami z poprzednich wersji mogą się nie otworzyć. Więc wystarczy zachować stary plik Traffic.u, by można było do nich wrócić.

Dodano:
Nowe auta
Konfigurację radia w TrafficConfig.ini (tu zasługa dla seebeek17)

Zmieniono:
Eksplozję
Zachowanie aut

Usunięto:
Kilka bugów

Pobierz z chomikuj.pl
Pobierz z PSI

: 19 sie 2015, 21:22
autor: seebeek17
Ja w najbliższym czasie przetestuje. ;)

: 19 sie 2015, 21:46
autor: Silver Dragon
Świetne wieści
Czekam jednak na alternatywnego linka ;)

: 22 sie 2015, 10:51
autor: Rycho3D
Rycho3D pisze:Czekam jednak na alternatywnego linka ;)
Jest. Dodałem też mapkę do rozbijania się ;)

: 22 sie 2015, 13:59
autor: Silver Dragon
Genialna mapka, genialne modele, super zabawa

Jedyna rzecz do której się mogę przyczepić to koła, prawie wszystkie są jednakowe. Szkoda, bo w pierwszych wersjach były ciekawie zróżnicowane

Moja ocena >> 9.5/10

BTW: Fajnie by było ujrzeć coś takiego w P2
Obrazek

: 22 sie 2015, 14:50
autor: Rycho3D
Silver Dragon pisze:Jedyna rzecz do której się mogę przyczepić to koła, prawie wszystkie są jednakowe. Szkoda, bo w pierwszych wersjach były ciekawie zróżnicowane
Choć tego nie widać na pierwszy rzut oka, to jest ich chyba z 10 rodzai.
Silver Dragon pisze:BTW: Fajnie by było ujrzeć coś takiego w P2
Pomyślimy ;)
Edit:
WTF? W poprzednim poście jest napisane że zacytowałem samego siebie.
Ale jajca czasem wychodzą. xD

: 22 sie 2015, 18:05
autor: EvilYeah
wiem, że to kolejna wersja dobrze znanego moda
ale czy mógłbyś wymienić dokładnie albo dać na screenach nową zawartość?

: 22 sie 2015, 19:44
autor: Silver Dragon
ale czy mógłbyś wymienić dokładnie albo dać na screenach nową zawartość?
Chevrolet Astro w dwóch kolorach i widlak (na screeny nie mam czasu aktualnie)
Rycho3D pisze:Choć tego nie widać na pierwszy rzut oka, to jest ich chyba z 10 rodzai.
Mi chodzi o te zmultiplikowane koła Poldka
Szczególnie fatalnie wygląda to przy tym czarnym wozie terenowym. W pierwszym Tropic'u bryka ta miała genialny design kół, tak samo Toyota

No i przydałaby się, w miarę możliwości oczywiście, funkcja hamulca ręcznego...

: 22 sie 2015, 20:43
autor: seebeek17
Silver Dragon pisze:No i przydałaby się, w miarę możliwości oczywiście, funkcja hamulca ręcznego...
Obrazek

:D

:ok:

: 23 sie 2015, 10:53
autor: Rycho3D
No i przydałaby się, w miarę możliwości oczywiście, funkcja hamulca ręcznego...
Nie mam pomysłu na to.

: 26 paź 2015, 18:46
autor: Tiquill
Rycho3D, zrezygnowałeś z trybu multi? Zarówno poprzednia wersja jak obecna, kiedy w trybie MP wsiądę do jakiegoś auta, to od razu błąd Tick crashuje grę/serwer. Szkoda, że nie ma na MP. :( Myślisz robić coś dla multi?? Bo wg mnie warto!

Rycho3D pisze:mod został sporo przebudowany i po aktualizacji mapy z autami z poprzednich wersji mogą się nie otworzyć
Nie "mogą", ale nie otwierają.
Rycho3D pisze:Konfigurację radia w TrafficConfig.ini (tu zasługa dla seebeek17)
Pierwsza muza wiadomo od kogo. Nie lubię takiej. xD Ale to dobry pomysł odchudzić moda usuwając wielką pakę muzyki. A czy teraz tylko w ogg da się słuchać?

: 26 paź 2015, 19:28
autor: Rycho3D
Tiquill pisze:Rycho3D, zrezygnowałeś z trybu multi? Zarówno poprzednia wersja jak obecna, kiedy w trybie MP wsiądę do jakiegoś auta, to od razu błąd Tick crashuje grę/serwer. Szkoda, że nie ma na MP. :( Myślisz robić coś dla multi?? Bo wg mnie warto!
Nie wiem dlaczego jest ten błąd, nie mam ochoty wracać do tego moda.
Może ktoś kiedyś to poprawi.

: 26 paź 2015, 19:59
autor: Tiquill
Mody samochodowe mają większe szanse na powodzenie w trybie multi, a nie single. ;)

: 26 paź 2015, 21:16
autor: seebeek17
Nie wiem dlaczego jest ten błąd, nie mam ochoty wracać do tego moda.
Może ktoś kiedyś to poprawi.
Tiquill pisze:Zarówno poprzednia wersja jak obecna, kiedy w trybie MP wsiądę do jakiegoś auta, to od razu błąd Tick crashuje grę/serwer.
Można spróbować dopisać simulated przed Tick(). Sądzę, że na 99% będzie działać.

Kod: Zaznacz cały

simulated function Tick(float DeltaTime)
{
     // ...
}
Tiquill pisze:A czy teraz tylko w ogg da się słuchać?
Chyba tak. Do połączenia obu rozwiązań trzeba by doklepać kilka linijek kodu.

: 26 paź 2015, 23:11
autor: Tiquill
seebeek17 pisze:Można spróbować dopisać simulated przed Tick(). Sądzę, że na 99% będzie działać.
Nie patrzyłem w kod, ale możliwe że coś w tym stylu.
seebeek17 pisze:Do połączenia obu rozwiązań trzeba by doklepać kilka linijek kodu.
Jak by się dało.

:ok: