Strona 1 z 2

[MOD] Jackal Crossbow

: 28 maja 2015, 17:20
autor: seebeek17
Obrazek

Game Expansion Team prezentuje kolejną modyfikację do Postala 2.

Dostajemy kuszę Jackal Crossbow, w której możemy odblokować dodatkowe typy strzał.

Obrazek

Typy strzał (po ich odblokowaniu) zmieniamy klawiszem 'L'.

Mamy do wyboru: Zwykłe, odbijające, ogniowe, wybuchowe, trujące, elektryczne i miłosne ( :P ) oraz "silne" (na razie dodane tylko testowo).

Kusza działa głównie na wersji P2 STP ale na innych też powinna ruszyć.

Cheats:
iwant JackalGET.JackalCrossbowWeapon (dodaje kuszę do ekwipunku)
GiveMeJackal (odblokowuje wszystkie typy strzał)


[youtube][/youtube]

@Update
Usprawniona wersja, dodane efekty i dźwięki do strzał, nowa strzała "silna" (testowa), i łatwiejszy plik konfiguracyjny. Dodatkowo zrobiona wersja multi (testowa), którą możecie przetestować na nietypowej mapie, której w Postalu 2 jeszcze nie było. :D

Do pobrania daję nową wersję oraz kod.

Steam Workshop:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1128647967
[Download]
Załącznik

: 28 maja 2015, 17:48
autor: Yossarian
Dość ekstrawagancki pomysł, podoba mi się xD

PS. Nazwa nie jest przypadkiem inspirowana pistoletem od ALCRD? ;)

: 28 maja 2015, 18:07
autor: Rycho3D
Yossarian pisze:PS. Nazwa nie jest przypadkiem inspirowana pistoletem od ALCRD? ;)
Nie. To oryginalna nazwa tej kuszy.

: 28 maja 2015, 22:09
autor: Silver Dragon
Zapowiada się genialnie :ok:

Będzie co testować w wolnym czasie

Re: [MOD] Jackal Crossbow

: 29 maja 2015, 16:27
autor: Piroziom
seebeek17 pisze:Mamy do wyboru: (....) i miłosne
Że co? :D
Szykuje się niezła jatka :diabeł:
Już zassałem, niebawem potestuję.

: 01 cze 2015, 00:25
autor: Dev4ever
Bardzo ładna i ciekawa kusza :) Jak znajdę czas to przetestuję.

: 01 cze 2015, 08:33
autor: Pan Szatan
Pobrałem, przetestowałem i rzeź w Lower Paradise rozpentałem.
Czyli poprostu bawiłem sie kuszą i przy okazji przetestowałem mój FreeRoam Mod :P
Powiem tak zajebiste, brawo :ok:

: 01 cze 2015, 17:00
autor: seebeek17
Tą kuszą, strzelając pod nogi można wejść praktycznie na każdy budynek.
Polecam, fajna zabawa. :P

: 08 cze 2015, 01:56
autor: Tiquill
Radość tworzenia! Wasz/twój nowy mod! :spoko: I śliczna tapeta! :)


Przetestowany. Na początek rada: Dawajcie mapy do swoich broni. Czasem nawet mnie nie chce się wklepywać komendy. A to jest dla AWP czy dla StP starczy? Ja tam na StP iwanta wklepałem i testowałem. Uruchamiać AWP nie lubię.

Jakoś nie działał mi ten alias, mimo że go zrobiłem. Natomiast same L=ToggleSpawnLight działa mi znakomicie. I nie rozumiem dotąd, o co wam chodzi, że musicie dodawać te aliasy. Na jakiej wersji gry?

Końcówka broni od strony ciała włazi w ekran i widać jej "wnętrze". Podczas strzelania wylatują dwie strzały. Jedna to zapewne fragment animacji, a druga to właściwe projectile. Jeśli tak, to się to rozłazi z lekka. Strzały miłości - a zabijają? Nie za mocna ta miłość? ;) Czy tylko mnie te obrazki HUDa wyglądają jak prezerwatywy? Miłosna to jeszcze, ale reszta też? :D

Genialny efekt wybuchu, brawo, śliczny emitter! :ok: Zmiany trybu to chyba już twoja specjalność. Lubisz tak kombinować. Fajna taka zabawa, choć konieczność konfigurowania klawisza trochę jest niewygodna. Samo polecenie GiveMeJackal mogłoby dopisać do User.ini skojarzenie z klawiszem, ta sekcja powinna dać się w ten sposób modyfikować. Ale wiesz, jednak te tryby mógłbyś dać od razu dostępne. Włączam, robię ten alias, kombinuję. To nie działa, nie ma zmian. Wyłączam grę, czytam jeszcze raz. Acha! I dopiero wklepuję to polecenie. Gdybyś dał pod Altfire sugestię, że GiveMeJackal rozszerza możliwości... ;)

Fajnie strzały się trzymają (choć to w P2 nie nowość) ale gdybyś w jakiś sposób zrobił seryjne, "maszynowe" wypuszczanie strzał, to jeżyka z pawna zrobiłoby się w try miga! xD Ogólnie wszystko staranne, emittery tip-top, ładne. Brawo. :ok:
[Wczoraj 16:38] seebeek17: Tiquill, nie wiem czy obczajales juz kusze by GET, ale co Ty na to, zeby dodac ja na serwer jak bedzie ladnie sie sprawowac? :P
Też w tej samej sprawie bym pogadał. ;) To działa już na multi? Chcesz dokładnie te same tryby? Bo sądzę, że dla potrzeb multi to zbyt przekombinowane jest. :)

: 08 cze 2015, 20:44
autor: seebeek17
Tiquill pisze:Dawajcie mapy do swoich broni.
Plan taki był, ale nie chciało się nam dłużej czekać, bo sama broń leżała chyba ze 3 miesiące. :P
Tiquill pisze:A to jest dla AWP czy dla StP starczy?
Głównie na STP. Dopiszę.
Tiquill pisze:I nie rozumiem dotąd, o co wam chodzi, że musicie dodawać te aliasy.
No żeby 'L' działało
Tiquill pisze:Czy tylko mnie te obrazki HUDa wyglądają jak prezerwatywy?
hahaha XD trafny komentarz. :D
Pomyślimy
Tiquill pisze:To działa już na multi?
Kolejna wersja będzie. Z Rychem pomyśleliśmy, że fajnie będzie się tym nawalać w multi.

Przez takie właśnie posty, co raz bardziej dochodzę do wniosku, że szczegóły też są ważne. :P
I dzięki za test. :ok:

: 10 cze 2015, 00:21
autor: Tiquill
seebeek17 pisze:No żeby 'L' działało
Mało mi to mówi. A że chcę to rozwikłać, to założyłem temat o tym: https://forum.postalsite.info/al ... vt5314.html
seebeek17 pisze:Przez takie właśnie posty, co raz bardziej dochodzę do wniosku, że szczegóły też są ważne. :P
Widzę i opisuję. A patrzę dokładnie. To i konsekwentnie dokładnie opisuję. Nie ma rady. :P

Jeszcze do tego. Strzały elektryczne, ale z działania ich wcale tego nie widać. Widać tylko efekt PO zapodaniu elektryczności. Ale iskry przy tym potrzebne. Bez nich jest strzała, która wywołuje torsje i wymioty. Tylko. Ale dlaczego? Wiem, to Postal i jest paralizator. Ale. "Szczegóły też są ważne". :D

: 22 lip 2015, 01:38
autor: seebeek17
Nowa wersja. Pierwszy post zaktualizowany. Zapraszam do testowania. :)

: 22 lip 2015, 08:19
autor: Pan Szatan
seebeek17 pisze:Nowa wersja. Pierwszy post zaktualizowany. Zapraszam do testowania. :)
Mógł byś opisać co w tej nowej wersji dodano ?

: 22 lip 2015, 15:00
autor: seebeek17
Pan Szatan pisze:Mógł byś opisać co w tej nowej wersji dodano ?
Cytując z ReadMe:
// Channel log v.1.2:
// - Reloading bug fixed;
// - Poison arrow's sounds added;
// - Electrical arrow's effects added;
// - Easier configuration file;
// - Multiplayer Jackal Crossbow added;
// - New multiplayer map;
// - Arrows' wake effect added;
// - New mutator replace weapons on maps
// - New "stronger" arrows added;
// - Bomb arrows' explosion sound effect fixed;
// - Changing arrow type in MP using RMB works good;
// - More small bugs fixed;

: 22 lip 2015, 18:22
autor: Tiszer
Grałem kuszą i muszę przyznać, że odwaliliście kawał dobrej roboty :ok:
Funkcje są zajeb**te, można szybko uśmiercić bystka lub go trochę potorturować.
Mapka zabawna, ale naprawdę dobra.
Moja ocena 10/10 :D