Strona 1 z 3

[MOD] M4A1 Transformer

: 01 lut 2015, 23:43
autor: seebeek17
W ostatnim czasie, wspólnie z Rycho3D robiliśmy ciekawy projekt.
Teraz - już pod nazwą grupy Game Expansion Team - wydajemy to cacko. ;)
Jest to karabin M4 z akcesoriami. Możemy naszego M4 wyposażyć w 5 wybranych dodatków, które poprawiają jego osiągi.

Obrazek

Do wyboru mamy kolbę, latarkę, tłumik, celownik optyczny, granatnik, laser i lunetę, z czego każdy wzbogaca broń o swoje unikalne cechy.
Oprócz tego, możemy załadować do naszego metalowego przyjaciela mocną amunicję przeciwpancerną, która dziurawi wszystko na wylot.

W paczce mamy mapę do testowania moda. Jest w niej kilka smaczków, więc zachęcam do grania. ;)

Dodatki na M4 zakładamy level'owo. Są 2 drogi rozwoju:
I - M4 -> Kolba -> Latarka -> Tłumik -> Optyka -> Granatnik
II - M4 -> Kolba -> Latarka -> Tłumik -> Laser -> Luneta

W archiwum jest plik User.ini. Jeśli ktoś nie chce go podmieniać, nich skopiuje do swojego pliku .ini 2 linijki - jedna w Aliasach, druga w klawiszach.
Ten wpis zachęca latarkę do współpracy z graczem. :p

Mod robiony głównie dla STP ale na innych wersjach też powinien działać.

Latarkę włączamy klawiszem "L".
Laser świeci sam po wyjęciu broni.

A tutaj macie taką małą prezentację moda.
Filmik wykonany przez Mike_Bay, za co mu dziękuję. ;)


[youtube][/youtube]

Download

Steam Version:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1123924245

: 02 lut 2015, 00:10
autor: Reality Master
O ku*wa.

: 02 lut 2015, 02:35
autor: Dev4ever
Jednym słowem. Zajebiste :mgun:

Rano napiszę ocenę moda, bo już przetestowałem ową broń na równie zajebistej mapie :)

: 02 lut 2015, 10:37
autor: Silver Dragon
No, no. Grubo :ok:
Patrząc na sam temat, pełna profeska :brawo2:
Będzie zabawa :evilbat:

: 02 lut 2015, 17:01
autor: BloodLogin
Jak dołaczyć do Teamu ? a dobra...

Test, kilka słów.
Zauważyłem nowy HUD, dobrze widoczny.
Potem zaczeły się schody, musiałem szukać tych dodatkowych elementów.
Coś tam sobie dołączyłem ale nie umiałem włączyć latarki ani lasera tylko tłumik.
Tak to prawda nie zmieniłem wpisu do ini bo nie widzałem różnicy.

Obsługa: skomplikowana i ograniczona
Wygląd: 9/10
Pomysł 8/10 - znowu broń palna

Szkoda że taki fajny kawałek miasta (podony do AOH) powstał tylko do testów.
Mr. Boold

: 02 lut 2015, 17:06
autor: Rycho3D
BloodLogin pisze:Coś tam sobie dołączyłem ale nie umiałem włączyć latarki ani lasera tylko tłumik.
Tak to prawda nie zmieniłem wpisu do ini bo nie widzałem różnicy.
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :)
Latarka jest pod "L"

: 02 lut 2015, 17:23
autor: seebeek17
BloodLogin pisze:Potem zaczeły się schody, musiałem szukać tych dodatkowych elementów.
Jak wszystko składać masz napisane w pierwszym poście.
BloodLogin pisze:Tak to prawda nie zmieniłem wpisu do ini bo nie widzałem różnicy.
A trzeba. - albo podmienić - albo dopisać samemu. ;)
To te 2 linijki:

Kod: Zaznacz cały

38:   Aliases[31]=(Command="ToggleSpawnLight",alias="ToggleLight")

Kod: Zaznacz cały

96:   L=ToggleLight
BloodLogin pisze:nie umiałem włączyć latarki ani lasera
Dzięki za info. Post zaktualizowany.

: 02 lut 2015, 17:27
autor: Mike
Prawdę mówiąc miałem z tego moda więcej zabawy niż z reszty filmowanych modów i map. Może dlatego, że M4A1 jest jedną z moich ulubionych broni? :):

Szczerze można powiedzieć, że M4A1 Transformer jest tylko zestawem jednej mapki i broni. Ale za tym "tylko" kryje się jedna z najbardziej rozbudowanych pukawek do Postala 2 jakie miałem możliwość testować.

Sama mapka, która służy do testów broni, jest rozbudowana, ma fajny klimacik... A te poukrywane znajdźki to już mistrzostwo xD (Ciekawe dlaczego drzwi Mr Bolda są zamknięte... Ale to co zobaczyłem w środku mnie trochę zaskoczyło).

Nie miałem też problemów ze znajdywaniem kolejnych części, bo te i tak leżały w wielu miejscach po kilka sztuk.
Po tym jak zdobyłem granatnik... Poczułem po prostu moc! No może SWATki nie zdychały po jednym strzale tylko po dwóch, ale i tak ta część dała mi najwięcej frajdy z bezstresowej i nieskrępowanej rozwałki.

Tym bardziej się cieszę, że mogłem się nim cieszyć już wcześniej nagrywając prezentację :D
A jeśli już zszedłem na temat filmiku.... To jak wam się podoba?

: 02 lut 2015, 17:34
autor: Rycho3D
Mike_Bay pisze:A jeśli już zszedłem na temat filmiku.... To jak wam się podoba?
Świetny :ok: Muzyka świetnie oddaje odczucia doznawane podczas gry :)

: 02 lut 2015, 19:11
autor: rigstudio
Rycho3D pisze:
Mike_Bay pisze:A jeśli już zszedłem na temat filmiku.... To jak wam się podoba?
Świetny :ok: Muzyka świetnie oddaje odczucia doznawane podczas gry :)
Popieram tą wypowiedź na 100% ( Broń jest zabójcza :) )

: 02 lut 2015, 19:39
autor: Silver Dragon
Rewelacyjny pomysł i genialne wykonanie. Czapki z głów
Niby tylko mapka testowa, a ile frajdy sprawia choćby samo szukanie potrzebnych części do giwery, która to została odpicowana w najmniejszych detalach :brawo2:

Żeby nie było tak giga różowo. Dwa niuanse
>> W karabinku w wersji moro, granatnik nie chciał zaskoczyć
>> Przy pierwszych trzech levelach broni widać kawałek ramienia. Dziwnie to wygląda (Patrz: załącznik)

: 02 lut 2015, 20:05
autor: seebeek17
Silver Dragon pisze:W karabinku w wersji moro, granatnik nie chciał zaskoczyć
A miałeś amunicję do granatnika? ;)

: 02 lut 2015, 20:09
autor: BloodLogin
No właśnie ramię widać.

Podaj wszystkim Iwant/Sweet.
Myślałem że juź nie będą dodawane test mapki bo mamy kod a jednak.

: 02 lut 2015, 20:09
autor: Tiquill
A więc taka nazwa teamu? No, ekspansywna! :respekt:

Spełniło się marzenie Rycho3D o takiej broni. :spoko: Szybko się uporaliście! :)

Mod w całej mierze przełomowy w Postał 2. I najlepsza broń z PSI. Piękny dzień. :)

Dobrze się zaczyna rok.

: 02 lut 2015, 20:13
autor: Yossarian
To samo co poprzednicy, świetna broń, mnóstwo zabawy, masakra lvl hard. Czekamy na więcej :D Jedynie granatnik warto byłoby poprawić, żeby można było strzelać od razu po naciśnięciu PPM. I przy okazji:
Obrazek
Ładnie tak ze zwariowanych skrinów podbierać? xD

PS: 300. post :D