Strona 1 z 3

[MOD] Paintball (for STP)

: 27 gru 2014, 15:44
autor: seebeek17
PaintballMod v1.3 (Final)

Bardzo lubię paintball. Te emocje, to "ała" po dostaniu kulką, i te siniaki następnego dnia.. ^.^
Postanowiłem zrobić takie coś w Postalu 2. Mod jest grywalny, ale maska paintballowa nie działa, i nie będzie działać, bo to jest ostateczna wersja.

Mod dodaje Marker paintballowy z 4 kolorami kulek, 4 markery z osobnym kolorem, 2 uniformy, Pigmenty do zmiany koloru kolek głównego markera, oraz maskę paintballową (która niestety nie działa ;x ). W paczce są jeszcze 2 mapy do multi i jedna do singla (strzelnica) żeby przetestować co tam jest.

Obrazek


[youtube][/youtube]

iwant PaintballMod.PaintballMarkerWeapon
iwant PaintballMod.RedPigmentInv
iwant PaintballMod.BluePigmentInv
iwant PaintballMod.YellowPigmentInv
iwant PaintballMod.GreenPigmentInv
======================================
grantitem class'PaintballMod.PaintballMarkerWeapon'
grantitem class'PaintballMod.RedPigmentInv'
grantitem class'PaintballMod.BluePigmentInv'
grantitem class'PaintballMod.YellowPigmentInv'
grantitem class'PaintballMod.GreenPigmentInv'

Mamy jeszcze kody (działają z głównym markerem) do zmiany koloru kulek:
> SetBallColor Blue
> SetBallColor Yellow
> SetBallColor Green
> SetBallColor Red

Prawoklikiem zmieniamy tryb strzału.

[UPDATE]
Wersja 1.3 dodaje nowy marker, który zrobił Rycho3D, oraz menu (otwieramy klikając PPM) do wyboru kolorów i wzorów. Maska paintballowa została naprawiona.

grantitem class'PaintballMod.NewMarkerWeapon'
iwant PaintballMod.NewMarkerWeapon

Obrazek
Obrazek


[youtube][/youtube]

Steam Workshop:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1149332968
D/L:
https://chomikuj.pl/BionicPsychicalStudi ... 617078.rar

albo z załącznika.

W środku macie ReadME.

: 27 gru 2014, 15:47
autor: Dzienis
Co to ma niby być??

EDIT: Pewnie włożyłeś w to wiele pracy, ale chyba nie jestem tym modem zainteresowany. Paintball nigdy mnie nie kręcił. Niemniej szacunek za poświęcony czas i pracę.

: 27 gru 2014, 16:19
autor: BloodLogin
Biore to, dobrze że dziś sobota :D

@Edit
Test
Świetnie się bawliłem przez długi czas.
Farby nie widać na drzewach, płotach, autach, a najlepiej wyglądają na meblach.
Kólki zabijają, niestety są za mocne.
Lubię ten mod, będę do niego wracał, może to być pierwsza nie zabijająca broń.
No i mam zamiar przerobić paczkę :)
Nie działały Pigmenty po wciśnięciu Enter, więc używałem każdego z osobna.
Fajna strzelnica, wszystko fajne to chyba mod broń roku ( obok mojego MixInventory).
Widziałem po raz pierwszy malowanie na ścianie w AMN i zawsze chciałem więcej.

Pomysł 8/10

Złowiłem nietypowy screen, potem go wrzuce.

: 27 gru 2014, 16:48
autor: Rycho3D
Bardzo sympatyczny ten mod, pokolorowałem sobie trochę ;)
Strzelnica chyba nie działa jak należy, czasami jest dźwięk trafienia, a czasem nie.

Chciałem pokolorować kota, strzelam a on zdechł. Zrób żeby zmieniał kolor :D

: 27 gru 2014, 17:06
autor: seebeek17
Rycho3D pisze:Chciałem pokolorować kota, strzelam a on zdechł. Zrób żeby zmieniał kolor
Dopisane. :ok:
Rycho3D pisze:Shot00057.jpg
Fajny patent. :D Pożyczę do pierwszego posta. ;)

: 28 gru 2014, 00:11
autor: Tiquill
Pobrałem. :) Mam urwanie głowy, nie potestuję jeszcze, ale filmik obiecujący. Widzę, że koderka obeznana jak trzeba. :ok: Maska nie działa - skąd jak to znam, hehe! Nie wiem jak nie działa, ale wiem, jak nie działała maska, której kod zrobiłem dla Rycho3D. W Eliminatorze chodziło, aby uchronić gracza przed trującymi gazami i to cholerstwo nie dało mi się zrobić. Natomiast zakładanie i zdejmowanie maski na łepetynę w widoku 3ej osoby działa. (Tylko, że nawet tak działającej maski Rychowi nie wysłałem, taki ze mnie drań, łeee). Jeśli się do czegoś kod takiej maski przyda - to podeślę. ;)

: 28 gru 2014, 00:43
autor: seebeek17
Tiquill pisze:Jeśli się do czegoś kod takiej maski przyda - to podeślę.
Właśnie z niej niejako brałem wzór, ale bardziej z Kevlar'u.
Miałem z tym problem, bo jak w DefaultProperties było Boltons(0) to wywalało tam błąd, że nie można zmienić mesh'a dla tej klasy. ;/
Więc jak masz działającą taką maseczkę, to chętnie przygarnę. :D

: 28 gru 2014, 01:00
autor: BloodLogin
Jezuuu ... niepodałeś kodów , musiałem otworzyć paczkę :p

PaintballMod.BlueMarkerWeapon
PaintballMod.ColorMarkerWeapon
PaintballMod.GreenMarkerWeapon
PaintballMod.RedMarkerWeapon
PaintballMod.YellowMarkerWeapon

PaintballMod.MaskInv
PaintballMod.DarkUniformInv
PaintballMod.UniformInv

Pikmenty nie dodają wartości , ja sobie dodam nieskończoność kulek.

: 28 gru 2014, 01:21
autor: seebeek17
BloodLogin93 pisze:niepodałeś kodów
> SetBallColor Blue
> SetBallColor Yellow
> SetBallColor Green
> SetBallColor Red

(działają z głównym markerem)
BloodLogin93 pisze:niepodałeś kodów
w sensie source? nie, bo po co to zwykłemu graczowi?
BloodLogin93 pisze:Pikmenty nie dodają wartości
Zmieniają kolor głównego markera. Do tamtych czterech nic nie robią, bo tamte mają własne kolory. Amunicji też nie dodają. hmm... może w następnej wersji dadzą kilka kulek gratis. ;)
BloodLogin93 pisze:ja sobie dodam nieskończoność kulek.
dobry pomysł. będzie. :ok:

: 28 gru 2014, 01:54
autor: Tiquill
seebeek17 pisze:Więc jak masz działającą taką maseczkę, to chętnie przygarnę. :D
Jutro poszukam na zewnętrznym dysku, dziś za późno już bym go przypinał i szperał. Dam we wiadomym miejscu. ;)


A ja do logo tego moda. Te kropki przypominają mi pewne światełka... Jak czasem wszystko zatacza ładne koło, nie? ;)

: 28 gru 2014, 01:57
autor: BloodLogin
seebeek17 pisze:
BloodLogin93 pisze:niepodałeś kodów
> SetBallColor
Nie chciałem Cheatów a Kody Sweet
teraz już mam
seebeek17 pisze:
BloodLogin93 pisze:ja sobie dodam nieskończoność kulek.
dobry pomysł. będzie. :ok:
Mówiłeś że odstawiasz , to ja dodam bonus

+Nieskończoność
+6 nowych kolorów
...

: 28 gru 2014, 14:50
autor: Pangia
W dobrym tonie jest nie grzebać w cudzych modach, a przynajmniej nie publikować ich pod swoją banderą, o ile oczywiście nie jest to jakiś krytyczny bugfix, a nie widzę tu potrzeby do tworzenia takowego.

: 28 gru 2014, 16:06
autor: BloodLogin
Pangia pisze:grzebać w cudzych modach, a przynajmniej nie publikować ich pod swoją banderą
MixInventory cel tego jest znany, nie zamierzałem tego przygarnąć.
Informuję o tym twórcę w temacie.

: 28 gru 2014, 16:33
autor: seebeek17
BloodLogin93 pisze:
Pangia pisze:grzebać w cudzych modach, a przynajmniej nie publikować ich pod swoją banderą
MixInventory cel tego jest znany, nie zamierzałem tego przygarnąć.
Informuję o tym twórcę w temacie.
O czym mnie dokładnie informujesz?

Nie mam nic do tego, że ktoś podpatrzy sobie kawałek kodu.
Sam co jakiś czas znajduję rozwiązania w czyichś modach.
Gdyby mi to przeszkadzało to bym nie udostępniał kodu, ani w formie skryptów, ani jako możliwość ich wypakowania.
O ile ktoś nie bierze większości skryptu i jeszcze usuwa podpisu autora.

Blood, jak chcesz rozbudować mój mod to spoko, o ile nie będziesz ingerował w paczki. (nawet i tak jak by wyszła nowa wersja to by wszystkie pliki zastąpiła...).
O dodaniu jakiegokolwiek itemu z PaintballMod'a (części lub całości) do jakiegoś swojego projektu, nie ma mowy. Nie pozwalam by ktoś rozbudowywał sobie projekty dodając coś z mojej pracy.

Mam nadzieję, że wszystko prosto podsumowałem. ;)

: 29 gru 2014, 13:25
autor: Pan Szatan
Świetny mod super pomysł 9/10 :D